Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja Zora, vergeet er helemaal naar te vragen.
    Wat jammer zeg. Jullie hadden er zo'n zin in.
    Lezen het zo wel.

2. Niet meer actief

Ben benieuwd naar je verhaal.

Het is geen innesteling, mijn temp is 37,0 met die temp word ik altijd ongi.

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee geen pendel, dacht eerst maar even niks geen pendel, dat gependel ;) haha.
    Maar heb er toch een paar weer aangevraagd, geen reactie nog.

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Hee meiden!

@ zora! Wat vervelend meid ben benieuwd naar je verhaal!

@ Tipp moeders voor moeders was er precies om 10:15 ;) ze vertelle je wat over het verzamelen van urine (lekker gesprek nadat ik net alles had onder gekotst :(). Ze doen een zwangerschaps test (positief natuurlijk) die 10 keer zo streng is al de testen van de drogist, daarom kunnen ze die niet meteen doen maar pas tussen de 5 en 6 weken. Dan mag je je kadootje kiezen ( heb gekozen voor een service va dick bruna sturen ze op aan het einde van je deelname. Je deelname loopt tot 16 weken).

@ Dees balen mied dat je ongi erweer aan zit te komen! Succes in de volgende ronde!

@ Rox Ik heb ook een KMa gehad en ben er overheen gegroeid hoop dat dat bij ju ventje ook gaat gebeuren. Knuffel voor de kleine!

@ de Rest SUCCES!

xxxx

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Spannend... Op de een of ander manier ben ik steeds bang dat de test die zij doet negatief is... :oops: geen idee waarom....:oops:

Hoe voel je je intussen?

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Hee Tipp!

Daar was ik ook bang voor een week glede. Maar ik merk zo goed dat ik zwager ben door de ochrend misselijkheid en het overgeven en de vermoeidheid!

Vanmorge stond ik op met het idee die test is POSITIEF ik voel het aan mijn lijf daar heb ik geen test voor nodig ;) en dat weet jij ook wel.....!

Verder heb ik net weer even goed gegeten en had ik even het idee dat ik de hele wereld aankon, maar u begint de misselijkheid toc weer op te spelen pffff.

jij mag eerder naar de VK! ik ga 23 April om 19:30 uur. Het enige waar ik verschrikkelijk tegen opzie is dat bloedprikken. Ben namelijk panisch voor naalden haha :)

xxx

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

mieke, joey kan idd zoals wendy al zei over de KMA heen groeien! Dus daar gaan we gewoon vanuit! Zat net op een allergiesite te kijken en nu pas besef ik dat er in heel veel dingen koemelk zit verwerkt

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @wendy: bloedprikken vond ik wel meevallen. Maar ja, ik ben dan ook bloeddonor geweest...
    En je hebt gelijk, ik weet ook wel dat die test positief zal zijn, maar toch... Nog 1,5 week en de twijfel is voorbij :D

9. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Hoi Meiden,

Hier even een teken van leven! Ik mis jullie wel hoor, maar Jasper slokt al mijn tijd op .

Met mij en met jasper gaat het wel goed. Helaas wil de borstvoeding niet zo goed op gang komen en heb ik flinke tepelkloven. Jasper krijgt te weinig voeding binnen en moet bijgevoed worden. Maar even aankijken hoe dit gaat lopen.

@ Mieke, meid wat gaat je temp goed! DUIM, DUIM ! ! !

Meiden ik kom later nog een keer weer spieken.
    Jasper krijgt zo zijn hielprikje.

Liefs Maranka

10. ProudMum

Succes Maranka, ik vond het hielprikje verschrikkelijk!

Heb je wel bepanthen in huis tegen de kloven?

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuffel maranka...

12. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    maranka meis doe maar rustig aan . eerst je draai even vinden met de kleine.

rox toch wel fijn dat je nu in ieder geval weet waar je aan toe bent toch

mieke ooooooooooooooooooooooohhh ik voel aan mijn vruchtwater dat het misschien wel eens raak kan zijn.....................

tipp tuurlijk is die test weer positief en dan zul je zien hij spat zowat van dat schermpje af hoor

ik ga inderdaa proberen hem tussen mijn klanten door te krijgen maar meestal belt de arboarts niet maar krijg ik gewoon een brief met hoe laat ik er moet zijn. anders gebruik ik de fysio smoes en probeer hem te veranderen

gr kim

13. ProudMum

Kim, hoevaak ik die smoes wel niet gebruikt heb!
    idd fijn dat we nu weten waar we aan toe zijn.

Maar dat word wel vaker naar het ZH en we krijgen er bezoekjes naar de dietiste bij.....

14. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Knuffel voor Jasper en Joey!

Tip: kop koffie en een zure appel helpen ook tegen de hoofdpijn.

Mieke: heb goede hoop meid!

vind Woezel en pip trouwens wel leuk maar lijkt echt wel of iedereen die heeft nu.

Mik: rust meid! ik ben net zo dus weet dat het moeilijk is maar probeer het ;)

verder heb ik een ontzettende K dag! kreeg te horen dat mijn collega's niet willen dat mijn contract in juni wordt verlengt. mijn baas ia aan het twijfelen maar ja...dit zegt natuurlijk al genoeg. ik heb zelf nu totaal geen zin meer om me in te zetten en boevendien, als ik dat nog doe of misschien wel meer, krijg ik toch nopoit het vertrouwen van mijn collega's meer terug. vind het zo k he. juist in deze tijd!

weet ook wel dat het goed komt en dit is voor mij het duwtje in de rug om te doen wat ik echt leuk vind en op de toekomst te focussen maar toch. zit me niet lekker dat stiekeme achter mijn rug om gedoe.

wil zwanger zijn meiden! X

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    lekker collega's steenbokje :( Knuffel meid!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Klote meid! Dike knuffel!

xxxx

17. ProudMum

jeetje, lekker collega's!

*duimt dat steenbokje snel zwanger mag zijn!*

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik duim met rox mee!

19. Niet meer actief

Maranka leuk iets van je te lezen.

Tjee, steenbokje, wat is er gebeurt dan dat ze je niet vetrouwen en niet willen dat je contract word verlengt ? Vind het ontzettend rot voor je dikke knuffel

20. ProudMum

owww ik zie zoveel leuke en mooie huizen!

Share This Page