Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Knuffel Steenbokje, van je collega's moet je het maar hebben.

Ok meiden even mijn weekendje Parijs. Ik probeer het kort te houden:

Vrijdag vol goede moed om half zeven op en met de trein naar Rotterdam en vervolgens Parijs. Daar aangekomen koffers naar het hotel gebracht. Hotelkamer en bed en douche erg klein maar wel schoon en dat vind ik belangrijker. Toen naar de Arc de Triomphe, was erg mooi en vervolgens de Champs E lysee op en toen begon het te gieten van de regen. Aangezien we geen paraplu bij hadden en ik dus helemaal verregend was maar een MAcDonalds ingedoken en daarna naar het hotel gegaan en lekker om tien uur naar bed. Is ook leuk. :oops: ;)

Zaterdag vroeg opgestaan en de hele dag door Parijs gelopen en ontzettend veel gezien, heerlijk weer gehad. S avonds uit eten geweest in het restaurant van het hotel. Eten was slecht bah! Daarna nog wat gedronken en naar bed gegaan. S nachts om half twee droomde ik dat ik misselijk was. Toen ik wakker werd bleek dat ook zo te zijn. :pale: Gelukkig was de kamer niet groot en het toilet dichtbij. Ik heb op het toilet gezeten met een prullenbak voor me, verder zal ik er niet over uitwijden. :oops: Later die nacht nog een keer er uit geweest en zondag nog vier keer. Mannetje is de hele dag bij me gebleven en heeft biscuitjes voor me gehaald. Maar thee en biscuitjes kon ik zelfs niet binnenhouden. Tussendoor alleen maar hondsberoerd op bed gelegen en geprobeerd wat te slapen. Was zo misselijk. :( S avonds wilde ik douchen voelde me zo vies. Maar dat was een slecht idee, viel bijna flauw en heb weer boven het toilet gehangen daarna op bed gekropen en maar blijven liggen tot de volgende ochtend. En hard gebeden dat het de volgende ochtend over zou zijn want dan moest ik vier uur in een trein zitten. :(

Maandagochtend ging het al een stuk beter en met mannetje gaan ontbijten. KLein beetje yoghurt gegeten. Daarna nog naar de begraafplaats daar wilde ik graag heen maar was geen doen met de koffers bij ons dus hadden het helaas snel gezien. Toen met de trein naar huis lekker terug naar mijn dieren en eigen bedje.

Dus alles bij elkaar niet echt top. Erg balen. :cry: Ook maar 1 x geklust dus. Maar ook geen vervroegd eitje gehad volgens mij dus dat is weer een meevaller.

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

thanks meiden! ik dus: vinden me niet precies werken maar hebben dit nooit tegen mij gezegd snap je.

3. Niet meer actief

Lekker dan Zora :(
    Vervelend dat je zoo ziek was ! Misschien door dat eten daar, of heeft je vriend het zelfde gegeten?

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pfff heb aardig wat moeten bijlezen zeg! nou meiden voor degeen die zwanger zijn gefeliciteerd en geniet ervan! het is jullie van harte gegund!
    vriendinnetje, laat ze lekker op je werk het heen en weer krijgen... banen zat meis! er is zoveel meer belangrijkers op de wereld! denk aan onze viervoetkanjers!
    kus meissie

5. Niet meer actief

Laf van ze zeg !

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh ja met mij gaat het wel redelijk op een wandslijmvlies ontsteking na dan!
    ben kotsmisselijk en heb dus na aanleiding van het gekots testen gedaan weekje terug de eerste 2 waren hele lichte streepjes te zien en de 2 erna helemaal niets....
    dussssss

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zat ik zelf ook aan te denken. We hebben allebei salade gegeten vooraf en hij biefstuk als hoofdgerecht en ik lasagna, dus zou daardoor kunnen komen?

Ik weet wel 1 ding, ik hoef nooit meer van mijn leven lasagna. [-X

8. Niet meer actief

Misschien wel ja, zo heel goed kunnen.
    Misschien hebben ze het te lang in de koelkast gelaten voor ze het aan jou gaven?

Nou ondanks dat jij zooo ziek was ik ben nog steeds gek op lasagna, dus geef dat dan maar aan mij ;)

9. mamastarlight

zora: wat balen zeg!

Vriendinnetje: misde je al! thanks meid, kijk nu ook gewoon uit om met een kop thee thuis op de bank te zitten met Jessy. en mijn doel is een kindje en niet werken ;)

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ons doel is een boerdeij in duitsland.... mijn vriend heeft zijn zinnen er zo op gezet... dan blijf ik ook thuis en ga honden fokken... 2 x raden welk ras hahahaha

11. hallo meiden,

Wat een drukte hier. Wordt nog steeds lekker veel gekletst hier.
    Zijn er een paar zwanger zie ik GEFELICITEERD!
    Echt fijn om te horen.
    En Maranka gefeliciteerd met jullie zoon!

@ Ikdus wat zie ik, naar Spanje verhuizen? Wat heerlijk.

@ Zora wat een tegenvaller meid.
    @Steenbok wat een collega's zeg. Zoek je een leuke baan :)

Hier gaat alles weer z'n gangetje. Heeft even geduurd voordat ik hier weer langs kon komen maar nu is alles weer goed. Heb weer een beetje vertrouwen in mn lichaam en We gaan weer met frisse moed klussen.
    Zijn twee vriendinnen van me zwanger nu en vind het heel moeilijk om blij voor ze te zijn. *schaam*

Liefs Ryanne

12. heb alles maar vluchtig doorgelezen dus zal wel dingetjes vergeten zijn maar kom ik vanzelf weer tegen.

13. mamastarlight

iggy: heb ik ook lang over gedacht inderdaad en huisje wordt al zoals we willen vanwege die gemeente verbouwing.

spannend trouwens je cyclus of niet?

Ryanne: wat voor baan heb je inde aanbieding?

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja meis 2 testen die een dun streepje aan gaven maar bijna nioet te zien en 2 negatief ga nu niet eerder meer testen tot ik 3 dfagen over tijd ben

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Jeetje zora, wat een rot weekend. En je had je er zo op verheugd...:( Knuffel

Net wat vanilleyoghurt gegeten. Ik zit me nu te bedenken of het nou lekker gevallen is. Ik geloof van niet...:(

16. mamastarlight

iggy: we gaan gewoon snel weer bij kletsen en ik duim gewoon voor je.

hebben trouwens rond mijn eitje weer goed ons best gedaan dus is weer echt afwachten. verwacht er echt niets van hoor.

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    JE mag alle Lasagna hebben Ikdus. Ik moet er voorlopig niet aan denken, wordt er al misselijk van als ikdit typ.

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuffel zora

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    steenbokje jeetje zeg wat een k*t collega's zeg. altijd die wijven he die achter je rug om lopen te lullen. walgelijk. wat dat betreft kan je beter met mannen werken of voor jezelf.

zora jeetje zeg nou dat klinkt als hetzelfde als wat ik heb gehad voedselvergiftiging;

gr kim

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Pffff, bel ik net Agis om te vragen hoe ik de bonnen moet declareren van de nutramigen word mij verteld dat alleen de bonnen gelden vanaf de datum dat de machtiging in is gegaan! Nu moet ik naar de apotheek om te vragen of ze 1 bon kunnen maken. Maar de potten komen van verschillende apothekers! Wat kunnen de kinderartsen ook lekker kletsen zeg!

Sorry, ik moet even stoom afblazen!

Deel Deze Pagina