Zora, meid wat balen vanje weekendje Parijs! Hihi 3 x raden wat wij vanavond zouden gaan eten. Misschien bedenk ik me nog wel. Het hielprikje ging hier geweldig. Onze uk is een bikkel. Hij sliep gewoon door! Ligt nu nog te slapen. Gehoortest was ook goed.
Dank jullie wel voor de knuffels meiden, doet me toch goed. Denk ook dat het voedselvergiftiging is geweest. Een buikgriep die maar 1 dag en 1 nacht duurt lijkt me ook onwaarschijnlijk. Maar goed ik heb nog twee weekendjes te gaan in mei. Maranka, eet smakelijk alvast ben blij dat ik niet met jullie mee-eet. Hoewel ik dan wel kleine Jasper kan bewonderen. Wat een dapper mannetje. Ben ook wel erg benieuwd naar je bevalling. Hoe ging het? Viel het mee of tegen? Geniet verder lekker van je mannetje en maak je niet te druk om ons.
Zo had weer even wat bij te lezen nadat ik geen berichtjes meer had ontvangen Steenbokje, het is ook iedere keer weer raak op je weer. Het ene moment is alles koek en ei en het andere moment hoef je bijna niet meer te komen... Ik zou lekker wat anders zoeken en laat ze maar lekker en hou de eer aan jezelf. Tip en Wendy, knuf voor je misselijkheid. Ryanne, fijn dat je er weer bent. Altijd even moeilijk wanneer je vriendinnen zwanger zijn en het bij jou niet is gelukt. Knuf voor jou! Maranka, stoer ventje hoor die Jasper. Gaat alles lekker buiten het zogen om Enne fotootje is welkom, dat weet je wel. Zora, wat jammer van jullie weekendje. Bah wat heb jij je rot gevoeld zeg, kan mijn nacht en dag nog goed herinneren, kon bijna niet op mijn benen staat zo beroerd was ik. Waarschijnlijk ook voedselvergiftiging, tja of een buikgriepje, kan een virusje zijn. Rox, leuk huisjes..... wat ben je aan het kijken dan, vind ik altijd erg leuk. En wat balen van de bonnen... vergt weer tijd en energie. Hoe ga je met je fiets? al gefietst? Iggy, welcome back! ook weer een tijd geleden. Kim, je voelt het aan je vruchtwater, hihihi. Nou als dat zo is moet het bijna wel Want een zwangere vrouw moet je niet boosmaken of tegenspreken Um verder nog iemand niet aan bod gekomen, sorry dan! Ik ga mijn werk laten voor wat het is vandaag en op de bank verder achter mijn laptopje. Oja speelgoed winkel heeft vandaag niet meer gebeld, jammer, morgen dan misschien
Mannetje komt net thuis met 3 preien. Hij gaat koken vanavond, ik ben benieuwd wat hij met 3 preien van plan is? Hij had nog niets bedacht, dacht alleen maar ik neem prei mee.
hey Mieke, nee nog niet gefietst. Hij moet nog afgesteld op mijn hoogte en ik laat Joey niet alleen. Wij willen graag verhuizen naar Maarssen(broek). Dus ik ben aan het kijken naar een 4 of 5 kamer woning in een kindvriendelijke omgeving, weinig verkeer voor de deur. dus heb Funda al 5 leuke huisjes gevonden. kan wel adressen geven als je het leuk vind om te kijken. We kunnen een hypotheek van ong 300.000 krijgen en de meeste huizen zitten daar ver onder gelukkig! Dus is het altijd mogelijk om evt kosten van verbouwingen in op te nemen (als ik het goed heb). Balen dat de winkel nog niet heeft gebeld! Straks naar een verjaardag, mijn schoonzus is jarig en mijn koppijn is nog steeds niet weg!
Ik hoor het vaker, maar ik vind het helemaal niks. Ben er vaak zat geweest want ik heb er op school gezeten, en toen al had ik daar het gevoel dat ik er niet graag zou willen wonen. Bovendien ligt Maarssen dicht bij Overvecht, waar veel familie en vrienden wonen.
Als ik nu ga verhuizen dan doen we het goed, met minimaal 3 slaapkamers. we willen er een 2e bij en evt een derde dus dan hoeven we ook niet meer verder te verhuizen. Voor wie nieuwschierig is, deze huizen heb ik gezien op Funda: Zebraspoor 56 Zebraspoor 374 Zebraspoor 498 Bloemstede 61 Spechtenkamp 241 Allemaal in maarssenbroek ik ga eten maken en naar een verjaardag, tot morgen!