ja gek he? Ik ben echt al over zoveel dingen aan het denken en twijfelen... Hoe en waar wil ik bevallen? Bv of Fv? Etc...
Kan me voorstellen hoor dat je er zo mee bezig bent. Tenslotte is je wens al best lang aanwezig en nu mag je het allemaal in de praktijk gaan brengen.
Hoi Hoi Weet iemand hier soms hoeveel dagen na de ei- sprong er hcg is terug te vinden in je bloed bij een zwangerschap?(in je bloed is toch eerder dan urine?) De week dat ik namelijk mijn ei had moeten hebben had ik dit keer ovu testen.Deze hadden die ander halve week ook niks aangegeven.Waarschijnlijk heb ik hem dan later gehad of moet deze nog komen aangezien de menstruatie ook op zich laat wachten. gr.monique
Niemand ? Wil namelijk mijn bedje in na deze mega dip dag en hoop dat iemand een antwoord weet zodat ik misschien daar weer een beetje hoop uit kan halen .
Waarschijnlijk iedereen al naar zijn bedje toe.Er is ook niks aan op de buis. Iedereen weltrusten en wellicht morgen weet iemand van jullie antwoord op mijn vraag.Ben er pas in de middag aangezien ik eerst mijn paardjes eten moet geven en daarna een paard moet bekappen. groetjes monique Toch wel een beetje eenzaam zo in mijn eentje hier op dit topic. Voel me nu ook echt alleen hoor( thuis ook alleen husband is aan autos aan het klussen en kids uiteraard in bed , diertjes liggen ook te pitten).
Was me trouwens toch wat bij de huisarts. Kwam ik rond 11 uur mijn uitslag vragen aan de balie bij de assistente zegt ze ja die is binnen.Zit ze zelf even de uitslag te lezen zegt ze:maar hij moet eerst beoordeeld worden door de arts.Waarop ik zeg je kan toch gewoon even kijken of er HCG terug is gevonden in mijn bloed het is geen uitslag van leven of dood.Nee kon niet zegt ze ook nog eens dat mijn huisarts er niet was vandaag.Nou stond op ontploffen maar dan liet ze er wel even in de middag een andere arts naar kijken en kon na 2 uur bellen.Begreep dat vrouwtje dan echt nietdat dit voor mijn 3 hele lange uren zouden worden? Maar ja wilde dit nog even met jullie delen . gr.mo
HEB NET MIJN ANTWOORD AL GEVONDEN OP EEN ANDERE TOPIC Het hCG hormoon wordt gemaakt vanaf het moment van de bevruchting door de trophoblastcellen, dit zijn de cellen die later de placenta en vliezen gaan worden. Het hCG-gehalte in het bloed stijgt tot een zwangerschapsduur van 8-9 weken, daarna daalt het tot week 16, waarna het stabiel blijft tot het eind van de zwangerschap. Vanaf het moment van de bevruchting is het hCG gehalte al in bloed aan te tonen. In urine is het pas aantoonbaar vanaf een bepaalde concentratie. De concentratie die voor de zwangerschapstesten nodig is wordt ongeveer bereikt op de dag dat je eigenlijk ongesteld zou worden. Sommige testen zijn heel gevoelig en later al eerder een reactie zien
goedemorgen meiden! @monique: wat balen dat de uitslag negatief was meid! dikke knuffel! @maranka: wat fijn om zo je verhaal te lezen en wat is Jasper een heerlijk ventje! geniet er samen maar lekker van! hier alles prima! liefs rebbel
hihihihih monique jij had er zin in zeg! en zelf het antwoord al gevonden hahahahaha maranka heerlijk zeg zo'n bevalling. ga ik ook doen maar dan vijf uurtjes hihihihihihihi.en in het ziekenhuis. maar voor de rest toppie. en wat een heerlijk moppie gr kim
Goedemorgen! Fijn zo'n bevalling Maranka! Leuk kaartje joh! Wij gister heel blij vertellen over onze verhuisplannen, was er ws eentje jaloers. probeerde ons even te vertellen dat wij die hypotheek niet kunnen krijgen... terwijl ik het toch echt 3 keer heb na laten rekenen op internet... Ach lekker jaloers laten zijn he? Dank voor het advies en de meningen! Idd bij nader inzien lijkt dat water mij toch wel eng voor de deur, maar ik wil toch wel even kijken. Straks heb ik sprijt dat we niet hebben gekeken. Zebraspoor 56 is mijn favoriet en wil eigenlijk wel een ruime lichte keuken dus denk dat de kans klein is dat het Spechtenkamp word. Joey heeft weer doorgeslapen vannacht! Heerlijk! Vandaag met de NuvaRing begonnen, ik hoop dat het wat is voor mij. Monique, een hele dikke knuffel van Joey! En voor jullie allemaal ook!
goedemorgen mijn nod dag vandaaag vanmorgen meteen test gedaan NIETS! kan het nou over paar dagen nou nog wel zijn? bah
Iggy balen meid, HCG verdubbeld elke 2 dagen dus ik zou over 2 dagen nog een keertje testen. met wat heb je getest?
Goeiemorgen meiden. Pfff. Mijn ergste misselijkheid is voorbij... Ben nog wel misselijk, maar ik heb nu tenminste weer het gevoel dat ik dingen binnen kan houden... Ik denk dat ik vandaag eens een beetje ga poetsen... Alleen niet de keuken. Daar wordt ik op het moment echt onpasselijk van
Ik heb de eerste dagen ook veel met de kolf gezeten, en heeft Faylinn met spuitje melk gekregen omdat ze echt honger had, en de bv nog niet echt op gang was. Dus deels bijvoeding, ook deels bv met spuitje omdat ze zo driftig was en de tepel niet wilde pakken. Is het een idee om de bv ook tijdelijk met spuitje te geven om je tepels wat rust te geven? Of even met een tepelhoedje? Werkt ook wat rustiger voor je tepels. Tepelhoedje was voor Faylinn niet verwarrend (mocht je daar bang voor zijn); ze pakte op gegeven moment de borst zonder tepelhoedje niet, en met wel. En nu ligt ze gewoon aan de borst. Overigens had de kraam hier de kolf-aanpak : 3-3-5-5-7-7. 3 minuten ene borst, dan andere borst, dan ene borst weer 5 min, dan andere borst, tot slot 7 min. eerst ene borst dan andere borst. Zou de boel goed op gang brengen...en dat was bij mij ook zo beetje te goed Succes ermee iig!