Balen! Vreselijk zo´n test waarop niks verschijnt! Ik las dat je vriend naar een boerderij in duitsland wil? Wij wonen namelijk ook op een boerderij in duitsland. Zoeken jullie een agrarisch bedrijf of gewoon een woonboerderij?
] hi we zoeken een woonboerderij liefst met grond war de hondjes lekkerkunnen rennen en een paardje en een koetje enz
Rox, gewoon gaan kijken hoor! Niks van die ander aantrekken. Enne die huisjes waar je naar kijkt liggen ver beneden je top hypo. En anders even bij een hypotheekwinkel laten berekenen, via internet wil natuurlijk nog wel eens varieren. Ik moet even van schoonmoeder naar de bijenkorf loopfietsje kopen. Dus ga ik maar even doen, later weer meer.
Erg goed! Zit vandaag voor het eerst in onze stacaravan te internetten. Is gisteren klaargemaakt. lekker met mn laptop aan de keukentafel. Gisteravond pech gehad. De V-snaar knapte terwijl ik op de autobahn reed. Ik was 140 km van huis. Maar gelukkig heeft de duitse anwb (adac) me helemaal naar huis gesleept. Verder voel ik me nog niet zwanger. Dus wordt spannend hier. Had jij duidelijke symptonen voor je nod?
ja... Ik had superpijnlijke borsten... Dat en de wetenschap dat ik goed geklust had met een positieve ovu test zorgde er bij mij voor dat ik het eigenlijk wel zeker wist....(al geloof ik het af en toe nog niet hoor )
Inderdaad Rox, jullie weten wat jullie kunnen lenen en niemand anders. Wel wil ik je aanraden langs een adviseur of bank te gaan want er zijn heel veel verschillende vormen en soorten hypotheken en je leencapaciteit verschilt weer per hypotheekvorm. Internet vind ik persoonlijk niet betrouwbaar genoeg. Niet dat ik bedoel dat je het niet kunt lenen want daar twijfel ik niet aan. Ik ga ook nog even mijn mening geven: Zebraspoor 56 vind ik een erg mooie woning alleen de keuken en badkamer vind ik persoonlijk niets, maar goed dat is smaakgebonden. Zebraspoor 374 is mooi aan het water, mijn ouders wonen ook aan het water en als kind heb ik daar veel geschaatst en met de roeiboot gevaren. Alleen wel oppassen inderdaad als ze erg klein zijn. Keuken vind ik heel mooi, badkamer en vloer wat minder. Zebraspoor 498, mooie grote tuin maar woning oogt hokkerig. Niet mijn eerste keus. Bloemstede 61 is mijn favoriet, mooie badkamer, keuken wat minder maar mooie vloer en tuindeuren met ruime tuin, en hetis een hoekhuis. Wij hebben ook een hoekhuis en dat is echt heerlijk. Ligt ook mooi aan het water. Spechtenkamp 241 vind ik persoonlijk de minst mooie woning. Maar goed het is jouw keus en over smaak valt niet te twisten. Als jullie het maar mooi vinden. Daar komt bij dat ik verwend ben, ons huis is opnieuw ingedeeld, stuk aangebouwd, dakopbouw en dakkapel en alles is nieuw van muren tot vloeren, badkamer, keuken, deuren enz. enz. en allemaal naar onze eigen smaak. Inieder geval heel veel succes, huizen bekijken is leuk.
Iggy, knuffel meid! Rox: Ga NIET bij de ABN voor een hypotheek. Wij hebben daar niks dan problemen mee gehad. Ze zijn duur, onvriendelijk en maken fout na fout.
Hoi Hoi Ik ben er weer.Ben blij dat het nu al drukker is dan gisteren avond Lagen jullie allemaal zo voeg in bed of had er niemand zin om te babbelen? Wat is het toch weer een snot weer.Was echt een bende bij ons op stal al die natte rotzooi.Maar ja diertjes staan er weer netjes verzorgt bij voor nu. @iggy.balen zeg dat je ongi bent geworden. Hier nog steeds geen . Hoop eigenlijk dat ik mijn ei sprong nog moet krijgen want dan kan ik dus nog wel zwanger worden deze cyclus. gr.mo
Goedemorgen meiden, Mik:...het zijn mannen en geloof me die zijn nog veel erger! Mieke: wat heb je nu uiteindelijk gegeten? wacht je tot 16 DPO trouwens? wat denk je zelf? Monique: mega knuffel meid! Tip: mag je wel rookvlees? en ga niet naar het lumc hoor! zo'n slecht ziekenhuis! Maranka: wat een schatje! leuke foto's he! Rox: wie deed er zo moeilijk dan? Iggy: clearblue test ook heel gevoelig op eisprong dus als je al eerder met clear blue heb getest zegt dit Dus niets. Ik zal even een simpele bij de kruitvat halen of zo en dan over twee daagjes weer even testen. Zal ook best nog ontpillen kunnen zijn helaas hoor meid. Hier ben ik weer stilletjes aan het hopen.
Maranka, wat een prachtig mannetje zeg. Helemaal verliefd. Iggy, knuffel meid maar op naar de volgende ronde dan maar. Steenbokje, ik hoop stilletjes met je mee meid. Jannegie en Mieke, wordt nu spannend voor jullie meiden, ik duim! Voor mij wordt het nu aftellen naar de 25e. Laatste werkdag en afspraak fertiliteitsarts. Ga vanmiddag even afspraak maken voor zwemmers onderzoek voor mannetje. We zijn trouwens auto-loos helaas. De auto waar ik vorige week mee ben weggesleept is niet meer voor een normale prijs te repareren en wordt morgen opgehaald door een sloopbedrijf. En die van mij was net verkocht, hoe bedoel je pech? We willen wel een nieuwe maar moeten nog even wachten op de belastingcentjes. We willen namelijk een auto van na 2002, met trekhaak, vijf deurs, ruim en niet te veel kilometers en ja daar moet je wel wat voor neertellen. Dus nog even hard sparen.
LUMC was ik niet van plan. Het is voor hele bijzondere dingen een goed ziekenhuis, maar voor standaardzaken is het echt niks. Ik zat (als het een ziekenhuisbevalling wordt) aan het Rijnland te denken. Daar heb ik erg goeie ervaringen mee. Rookvlees is niet rauw en mag je dus volgens mij wel. Even kijken wat het voedingscentrum er van zegt...