Zou dit ook kunnen met de test van sensitest.Ik heb namelijk 4 a 5 dagen voor ik ongesteld moest worden een positieve zwangerschaps test gehad.En daarna niks meer. En ik hoop mee voor je. gr.monique
dit staat op de site van het voedingscentrum: "Bij zwangerschap zijn sommige voedselinfecties extra gevaarlijk. Besmetting met schadelijke bacteriën in eten is te voorkomen door: - vlees alleen te eten als het goed doorbakken of gestoofd is. Eet geen rosbief, filet Americain, tartaar of carpaccio. Vleeswaren als rauwe ham, rookvlees, bacon en worstsoorten zijn bewerkt en daarom wel veilig. - alle groente goed te wassen - te voorkomen dat rauwe voedingsmiddelen in contact komen met bereide gerechten - geen rauwmelkse zachte kaas te eten - geen voorverpakte gerookte vis te eten"
thnx meiden! mijn vriend gaat zo de deur uit voor een trouwpak... spannend! dinnetje ik duim en hoop voor je mee hoor knufff
@iggylover.he meissie jammer , ongie. @tipp hihihihihihihiihihihihihihi misselijkheid hoort erbij he.ach joh we hebben alles over he voor ons kadootje. en rookvlees mag ej gewoon hoor want zoals het woord het al zegt is het gerookt @rox ik ga niet kijken hoor naar die huizen want smaken verschillen . en inderdaad wij konden via internet veel meer lenen als uiteindelijk het geval was dus vraag het even na bij een adviseur @monique ik duim voor je hoor @blondsteenbokje oke wat een roddeltantes dan die mannen bij jou op je werk. hihihi ik heb altijd in kapsalons gewerkt en die vrouwen daar.................................... oe kon ik zo kwaad om worden. hihihihih @zora jeetje zonder auto................ kan je eventueel alles wat echt ndig is met de fiets doen? gr kim
knuff mieke. Ik kan niet in de toekomst kijken.... Helaas... Ik kan alleen heel erg hard voor je duimen. En... er zijn zat dames die helemaal niks voelden en toch zwanger waren... Knuff
Wij zijn ook verwend hoor, hebben ook een hoekhuis en aan voor en acherzijde vrij uitzicht en aan de achtertuin zitten we aan een park met pierebadje voor de kleintjes. Zomers wanneer het boven de 21 graden is komt de gemeente iedere ochtend het badje reinigen en vollaten lopen en 's avond weer leeg. Super dus voor de kleintjes en de moeders liggen er om heen op een handdoek. Soms lijkt het dan ook net alsof we in het zwembad wonen als het druk is. Verder zou ik ook een beetje op de tuinligging letten. Je wilt toch een beetje zon. Dus noord-oosten zou ik zeker niet doen en noord-westen misschien ook niet. En soms afhankelijk van de diepte van de tuin.
Mijn advies, ga altijd naar een onafhankelijke adviseur. Deze kunnen bij veel verstrekkers offertes aanvragen en bij een bank heb je er maar 1.
Is ook zo hoor Tip. We wachten af. Steenbokje, tja zou nu al wel willen testen, moet me 's morgens gewoon inhouden, maar wil geen teleurstelling en ook geen straf. Jaja mannetje heeft heerlijk gekookt, hahaha. Gekookte prei met daar kaas en spekblokjes nog in. Een gehakt cordonbleu en aardjes. Vanavond gaat hij hamburgers maken, hij heeft de smaak te pakken, ik vind het wel best. Iggy, verdorie meid wat jammer! Heb dat ook gehad hoor, getest en een uur later ongi, dat voelde zo als een straf, vandaar ook dat ik geen straf wil en hoop te kunnen wachten.
Niet de hoop verliezen hoor(moet voor mijzelf ook maar even dit zinnetje in mijn hoofd proppen ) Ik heb van mij zwangerschappen van de jongens helemaal niks gevoelt hoor en van de laatste keer had is juist wel weer pijnlijke borsten en veel last van mijn buik.Dus wat voelen of juist niks voelen zegt niks. gr.monique
ahhh mn vriend ging ff een buskart halen en komt terug met een giga grote bos bloemen en een prachtige plant en 2 doosjes aardbeitjes (ben ik zo gek op) lief he
dus ik zou dan naar de Hypotheker moeten ofzo? Iggy, kusje! Steenbokje, dat was de schoonzoon van Mike zijn zus.
wij hebben lieve mannen he dinnetje meiden begin toch weer een beetje gespannen te worden en dat wil ik niet bovendien hebben we alleen nog maar rond me ei gekluts. wat ik dacht dat mijn ei zal kunnen zijn dan
Verschilt wel bij iedereen, 14 dagen is een gemiddelde. Maar voor andere kan dit korter of langer zijn.
Rox zou dat idd doen, hebben wij ook gedaan. Wij hebben toen gekozen voor de SNS bank, die had de beste optie voor ons. En daarna heb je niets meer met de hypotheker te maken, en kun je gewoon direct bij de verstrekker terecht. Wij zijn heel tevreden over de SNS. En de rente is op het moment ook weer een stuk lager, dus goede periode. Ze waarschuwen alleen wel voor beleggingshypotheken. En het is beter je hypotheeksoms op te splitsen naar 3 of 4 delen. Deze kun je dan onafhankelijk van elkaar vast zetten zodat je niet na afloop van een periode gelijk de volle mep over het hele bedrag aan rentestijging betaald, snap je me nog. Sorry. Maar meer weten er meer dan 1 of hoe zeg je dat ook al weer.