de financiele markt is erg onoverzichtelijk... Oh meiden.. Weten jullie nog dat ik zo'n ruzie had over de hypotheek voor de nieuwe kozijnen? Het is rond. Eindelijk. Over 2 weken gaan de nieuwe kozijnen erin. Ik krijg dan op alle verdiepingen nieuwe kozijnen en ramen en vensterbanken, een nieuwe voor- en achterdeur en de voorschuur wordt helemaal vernieuwd! Ik ben zo blij!
zijn we al mee bezig. Was ooit kantoor, we zijn het nu aan het uitruimen... De kleuren had ik al rekening mee gehouden toen we hier kwamen wonen, dus schilderen hoeft niet.
erg fijn... Hihhihihihi, ooit toen ik een jaar of 19 was had ik bedacht dat een kindje zo welkom zou zijn dat ik een rode loper zou leggen in zijn kamertje. Ik vertelde dat aan thomas, en hij ging acuut bedenken hoe hij dat zou gaan doen. En ik wilde er heel graag een aquariumpje... Krijg ik ook...
Oh, als ik jullie verhalen lees.... Pfff... het wordt ook zo spannend nu. Kan even aan niks meer denken. Vorige maand had ik een luteale fase van 8 dagen, veel te kort. Als het deze maand niet raak is hoop ik in ieder geval dat de luteale fase langer is. Martijn zegt dat ik het beste kan testen over precies een week. (2 weken na mn eisprong). Ik durf dat eigenlijk nog niet zo snel. Maar ja, misschien denk ik daar over een paar dagen wel anders over. Mieke, wanneer wil jij testen? Leuk hoor, Tipp, je bent hartstikke gelukkig meid!
hihihih meiden groetjes van de kleine die zit me hier een partijtje herrie te schoppen in mijn buik. en dat terwijl ik jullie verhalen lees dus ik neem aan dat het aan jullie bedoeld is. hahahahaha gr kim
trouwens zwanger zijn is wel zwaar hoor. normaal werk ik op woensdag van 9 tot 9 zonder problemen. en nu heb ik van 9 tot nu gewerkt en ben bekaf. maar aan het eind krijg ik een kadootje! gr kim
hihihihi inderdaad en die voel ik ook (geintje) hahahahahahaha ben zo blij om zwanger te zijn . zouden ze een liedje van moeten maken. gr kim
Is er in de musical Chicago. "ik en mijn baby" het. Ik zal de tekst eens opzoeken. Ehm.. ik kan hem niet vinden... Ik zal hem wel een keer overtikken.
Jannegie, ik denk zondag of maandag, beter is maandag of later. Maar of ik dat volhou. Eigenlijk moet dat wel van mezelf. Mijn gevoel zegt namelijk dat ik weinig hormoon aan maak en anders is het weer zo'n teleurstelling! En jij?
Door mijn korte luteale fase van vorige keer denk ik dat ik al aardig zekereid heb als ik na het weekend nog niet ongie ben. Ik zit dus te denken aan dinsdag of woensdag.
Nou dan gaan we weer hopen en duimen op een babyboom volgende week. Zijn er eigenlijk nog meer meiden die dan kunnen testen?
JAAAA leuk leuk leuk!~! 3juni oh hou op wordt al zenuwachtig als ik der aan denk! zit nog met een probleem want dan is ook mijn menstruatie