pffff mn moeder is net geweest en die wist gewoon dat ik gestopt was met d epil, raar he? heb het niet met haar over kids gehad of wat dan ook... erge is heb mn vriend beloofd tegen niemand te zeggen dat we bezig zijn maar ik kan ook niet liegen tegen mijn ma echt rot situatie heb dus ook niet gejokt tegen mn ma... ze was helemaal blij en beloofde het tussen ons te houden... nou hoop ik niet dat mn vriend zo ontploft
Ja moeilijk is dat he? Ik hou ook m'n mond tegen m'n ouders, maar toch lastig. Vooral omdat ik me nu vaak niet goed voel. M'n ouders zegegen telkens dat ik naar de huisarts moet, maar ja... ik weet wel wat er aan de hand is! haha
ze zegt dat mn gedrag veranderd is en dat dat door stoppen met de pil komt... mijn vriend en mn ma zijn gewoon niet de beste vrienden... hoop echt dat ie niet boos is... liegen kan ik gewoon niet en ze ziet het echt aan me hoor
Mijn moeder zag ook van een kilometer afstand dat ik zwanger was, zelfs voor ik getest had! Het is iets vreemds met moeders... @iggy: Ik zou het wel vreemd vinden als ie boos zou zijn. Maar ja, ik heb dan ook een man die gewoon snapt dat er niet tussen moeders en dochters te komen valt en dat er niks geheim tussen blijft....
Hahaha... mijn humeur is ook erg wisselend. M'n vader zei nog laatst; ben je zwanger ofzo? maar dat was ik toen niet, wel gestopt met de pil, maar dat heb ik maar niet verteld!
ja joh ben giga snel aangebrand en kan janken om niets en voel me echt giga kwetsbaar en zielig erg he
Ja dat heb ik ook.. vriendje zegt nu al dat hij er gek van wordt en hoopt dat het niet nog meer dan 9 maandan doorgaat...
ik antwoord even voor Mik: Ze weet het geslacht maar wil dat hier niet melden omdat er een bekende op het forum zit en voor de omgeving houden ze het geheim! Ik ben vanavond naar theorieles, o ik moet gaan! Lasagne is klaar!
Iggy, heb je dan geantwoord op haar vraag of je gestopt was? Als je het in het midden gelaten hebt dan is er toch niets aan de hand. Ik ben zo rond mijn ongi dagen altijd erg prikkelbaar en sneller agressief. Dat had ik daarvoor nooit, want werd nooit ongi door de prikpil. Blegh straks naar yoga, geen zin in. Maar ga toch maar. Het zonnetje schijnt lekker naar binnen, heerlijk! Mijn schoonzusje krijgt een nieuwe fiets voor haar verjaardag voor haar en de kleine. Nu hebben we bedacht (al gekocht) dat we dan 2 dezelfde kleur poncho's gaan geven, en plakken daar met letters hun namen op, hihi. Zie je het al voor je moeder en dochter in een rode poncho (niet mijn idee hoor, mannetje plaagt zijn zusjes graag)
heb gezegd wil ik niet over praten toen begon ze der over hoe lang ik gestopt was toen moest ik huilen stomme ik domme muts he
ja mn ma was juist opgelucht ze dacht namelijk dat ik niet lekker was en vond dat ik naar de dokter moest enz... en nu kwam ze op de koffie en vanmorgen mn menstruatie gehad en ik begon spontaan te huilen toen ze er naar vroeg.... voel me ellendig en hoop dat mn vriend niet boos is
zoals ik net ook al zei, het zou me heel erg verbazen als je vriend boos zou zijn! Ik ga je nu gewoon virtueel heel erg knuffelen. ALs je thuis bent, ga dan even lekker douchen ofzo, dan voel je je weer een stuk beter. Knuffel!