nee ... Ondanks alle kleine ongemakken kan ik het nog niet helemaal geloven. Ben nog steeds bang dat in ongi word...
Mieke, dikke knuff van mij! Balen weer zo´n test waar niks op verschijnt. Welke heb je gedaan? Zit je daar te turen naar zo´n test, bah... Je hebt je temp. kaartje nog niet geupdated hè. Wat was je temp dan? Het kan nog goed komen hoor!
Pruimen werken trouwens heel erg goed. Die gebruiken ze ook bij oude mensen die niet meer goed naar de wc kunnen. Mijn moeder zegt altijd: " Doar kuj goed van achteruut!"
Ik ben toch blij dat jullie er wel volkomen van overtuigd zijn. Misschien vind ik het ook te wonderbaarlijk om te geloven. Zo van: "zo iets geweldigs overkomt mij toch niet?" Blijkbaar wel.... Maar wees niet bang! Ik geniet al wel met volle teugen. Kwaaltjes of niet! Ik ga zo naar IKEA! 3x raden wat ik ga doen!
@ tipp TIPP JE BENT ZWANGER GELOOF HET NU MAAR!!!!!!!!! hihihih gr kim nou meiden ik ga even naar alkmaar kijken voor wat zw kleding en uiteraard wat kleertjes voor de kleine ik ga lekker alleen dan kan ik gewoon kijken bij de roze of blauwe kleertjes
ik had precies hetzelfde hoor tipp. hahahaah ik geloofde het pas na de twintig weken echo echt toen begon ik de kleine ook goed te voelen etc, maar dat is ook een stukje zelfbescherming denk ik . gr kim
Klik maar op de link in mijn onderschrift! Test van matcare (cassette test) van hier. Heb hem weer mee naar bed genomen, was zo down vanmorgen dat ik dacht, ik duik mijn bedje nog even in. Heb hem naast me op het nachtkastje gelegd en na 10 min. gekeken, niks dus.
Ah, jakkes. Nou ja ik heb naar je kaartje gekeken. Ja als je het vergelijkt met je oude kaartjes zou je ongie er best eens aan kunnen komen. Maar de temp is nog niet onder de rode lijn en vergeet niet: geen bloed geeft moed! Ik hoop het zo voor je! Ik ben zelf al heel blij dat ik nu nog niet ongie ben. Dat betekent in ieder geval dat mijn luteale fase wat langer is deze maand. Mijn temp was 37,1 vanmorgen. Maar bij mij zakt hij ook pas op de dag van ongie zelf. Dus dat zegt niks. Gisteravond was ik ineens heel slap en draaierig, ongeveer een uur lang. Nu heb ik weer wat gevoelige tepels en dit klinkt raar, plakkerige tepels . Verder voel ik niks.....
Thank Tipp. Jannegie, heel soms zakt mijn temp echt in eens en dan wordt ik ongi. En soms met stapjes, vandaar dat ik nu zoiets heb het zal wel met stapjes gaan en een iets kortere LF misschien dit keer. Ach ja we zien wel. Vond het vanmorgen even moeilijk. Had graag nog in 2008 een kindje op de wereld gezet. Vind het zo'n mooi getal! en 2009 klinkt nog zo ver weg. IK geloof nu wel dat mijn kaartjes zonder zwangerschap enorm veel op elkaar lijken, tenminste er zit een soort patroon in. Dus wanneer het dan wel raak zou zijn, dan moet daar wel veel verschil in te zien zijn, lijkt mij tenminste.
Ik kan het me voorstellen hoor mieke! ... Maar zover weg is 2009 niet meer... Gevoelsmatig natuurlijk wel, maar in feite is het maar 1 dag verder dan 31 december KNUFF
Hahahaha grapjas! Ik ben me maar op mijn administratie aan het storten. Net de kwartaal omzet aangifte gedaan en nu alles verzamelen en noteren voor de aangifte over 2007. Net maar de afspraak bij de boekhouder gemaakt. Moet ook gebeuren he. En wat oudpapier verzamelen en opruimen. De buurkinderen zamelen het in voor school, verdienen ze weer wat mee.
Ik heb net ook de BTW aangifte gedaan. Facturen verstuurd... Goed dat ze dat inzamelen. Goed dat je wat afleiding zoekt! Knuff