Zou wel lekker zijn he Jannegie. Maar tis maar goed dat wij de tijd niet zelf in de hand hebben, zou wat worden hier op het forum..
Hihi nou ik denk dat ik nu wel nog een paar keer mijn temp wil weten hoor. Ik voel nog steeds niets. Ook geen ongi krampjes. Heb er overigens een pendel bij.
Was gisteren helemaal verbaasd. Heb Samantha lekker in badje gedaan, en haar het pakje aangetrokken dat ze met de geboortedag aanhad. Maat 50/56. Pakje was toen beetje ruim, zodat het stukje stof achter haar drukknoopsluiting uitstak, en ze er de hele dag op had liggen sabbelen. Maar gisteren... stak er niks uit... . Het pakje zit precies goed... Ik had al twee andere pakjes die ze niet echt meer past (mt 50), maar dit was haar geboortepakje.... Heb helemaal verbaasd naar haar liggen staren.... wat gaat 't toch snel.
Jannegie op de wc behoor je te plassen! Wat doe jij dan? Je maakt het super spannend zeg! ik duim ontzettend voor je!
Wow het wordt steeds spannender, nu wil ik toch ook echt hoorrrrrr! Samen naar de dec. mama's. Steenbokje heb net op je oproepje gereageert op de K&S Dus meiden die dat nog niet gedaan hebben, daar even kijken en kiezen!
hey meiden hoest hier? ga ff patatjes bakken met kibbeling! de mannen (mn drie honden) hebben heerlijk genoten van hun haring behalve 1 die haalt zijn neus er echt voor op en wil hem niet hahaha verwend ettertje meneer hoeft ook geen ham of kaas nee alleen rosbief pfffffffff als mn hond al zo verwend is hoe moet dat ooit met een kleintje? hihihi
nee joh die eet mn vingers bij d eharing op hahaha nee mn liefste igor.... hij at eerst met de pot mee he dus tja meneer is giga verwend toen we dat gingen af leren omdat er nog 2 kwamen heeft ie 2 weken geweigerd hondenbrokken te eten... maar hij ziet er nu veel gezonder uit joh
Nou onze katjes krijgen nooit iets extra's hoor, gaan ze alleen maar van bedelen. Af en toe een stukje kaas Ach ja die beestjes zijn natuurlijk ook net je kinderen, hahaha. Tipp, nog wat leuks geshopt bij IKEA? Ben benieuwd. Ben vanavond lekker alleen thuis, ook wel eens lekker zo'n avondje. Morgenavond ga ik met mijn zus naar de schouwburg, voorstelling van Plien & Bianca. Uitje krijgt ze van mij voor haar verjaardag!
hey meiden ik ben weer terug van mijn shop avontuur ik heb twee pakjes gekocht mt 56 en eentje mt 50. leuk leuk leuk en een heel lief mutsje. helemaal in de wolken., gr kim
aaaaaahhhh...... Ik trouwens ook alleen thuis. Ben al lekker maekkelijk aan t koken. Heb zin aan wat.
hihihih ik heb de pan aangezet. patatjes joepie. ik had echt geen zin om boodschappen te halen. ik zat zo in de wolken met die lieve kleertjes.. gr kim