goedemorgen meiden bah ik ben alweer anderhalf uur op eerst vriendje weggewerkt, zoals iedere ochtend broodjesbakken en nu ga ik over 30 min de deur weer uit... de dienstindelers houden heel goed rekening met onze diensten allebei laat of vroege dienst! echt heerlijk heb een relax dagje binnen vandaag achter de pc maar ik durf niet zo goed daar op het forum, iedereen loopt in en uit straks ziet iemand op wat voor forum ik zit en ik heb de naam ach die neemt geen kids die is alleen maar bezig met der honden hahaha dat vind ik leuk kan ik als ik ooit zwanger ben mensen laten verbazen hahaha nou meiden laatste half uurtjes mn drie knuffelberen vertroetelen en dan naar het werk tot vnvnd en werkse voor degeen die moeten werken en anders knuf en fijne dag
@rox: lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria! hieper de piep hoera!! gefeliciteerd! @mieke: nee er is idd geen pijl op te trekken! mijn duimen draaien voor je hoor! ik heb even een vraag, misschien zijn er hier wel mensen die me daar antwoord op kunnen geven... ik voel sinds een week of 2 de kleine schoppen, bij de 20 weken echo zei ze dat mijn placenta vooral achter ligt, maar ook gedeeltelijk voor! vorige week was onze uk zo actief dat je op een avond heel mijn buik op en neer zag gaan, nu had ik woensdag een dag dat ik het minder voelde, maar af en toe heel zacht, gister eigenlijk niet, maar ik dacht dat komt wel als ik in bed lig, is meestal zo, maar ook toen voelde ik het niet, of maar heel heel licht, ik heb me dus onwijs veel zorgen lopen maken vannacht! en niet goed geslapen, het was wel zo dat ik weer veel last van mijn darmen had en niet naar het toilet kon. vanmorgen ging dit wel en ben ik even terug op bed gaan liggen, gelukkig begon het even flink te schoppen en zag ik mijn buik weer goed bewegen! zou het kunnen zijn dat ik het niet goed voel als mijn darmen zo vol zitten om het zo maar even te zeggen? of moet ik me nu toch zorgen maken? en moet ik de kleine elke dag even veel voelen? want er staat in mijn boekje van de vk dat ik moet bellen als je minder leven voelt! sorry voor mn lange verhaal! liefs rebbel
ZIJ LEVE HOOG ZIJ LEVE HOOOOOG, ZIJ LEVE HOOG ZIJ LEVE HOOOOG! JA HOOOOOG JA HOOOOG ZIJ LEVEEEEEE HOOOOOOG! HIEP PIEP PIEP !!! HOERA! ROX GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS ROX! DAT VINDEN WIJ ALLEN ZO PRETTIG JAJA EN DAAROM ZINGEN WIJ BLIJ. ZIJ LEVEN LANG HOERA HOERA ZIJ LEVEN LANG HOERA HOERA ZIJ LEVEN LANG HOERA HOERA hihihihih @daisy het boekje met de cd heten ook lievelingsliedjes. echt helemaal te gek. mijn man is ook helemaal blij want die was bang dat hij die liedjes niet meer kon hihihihihih gr kim
ik heb gehoord van de vk dat je vanaf 24 weken elke dag je beeb moet voelen en als je de kleine een hele dag niet gevoeld heb moet je bellen naar hun want dat is niet gioed. maar ze zei tegen mij dat de kleine de ene keer activer is als de andere keer. gr kim
Hallo allemaal! Ik ben Danielle, en ik ben sinds begin maart ook gestopt met de pil. Dit omdat wij graag vanaf juni willen proberen om zwanger te worden! Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie je eronder voelen? Vinden jullie het ook zo spannend? En ben je ook wel een beetje onzeker? Ben erg benieuwd!
Goedemorgen, Dankjewel voor de felicitaties! Rebbel, idd wat kim al vertelde na 24 weken moet je elke dag je beeb voelen. Maar als jij twijfelt en je bent ern iet gerust op zou ik gewoon even bellen en vragen of je even mag luisteren met de dopler. Ik had een angelsound dus ik kon het gelukkig zelf. Mijn placenta lag ook voor, en voelde de beeb wel maar niet zo hard als andere januari mama's omschreven. Had dit nagevraagd en dat kwam echt door de placenta. Kindjes slapen ook nog veel deze periode, Joey werd ook pas in de avond druk in mijn buik en hoe meer je beweegt hoe rustiger de beeb word( die word in slaap gewiegd). Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Danielle welkom hier en heel veel succes!
Hallo Danielle, welkom hier op het leukste topic Voor iedereen is het anders maar voor iedereen natuurlijk super spannend. Goed dat jullie nu al gestopt zijn, de één heeft een periode van ontpillen nodig en de ander is meteen regelmatig. Succes
oeh blondsteenbokje wat spaaaaaaaannend. ik ben hier druk aan het duimen hoor voor jou en mieke gr kim