Uhm ... heb je mijn leeftijd gezien? Eigenlijk moet ik me verontwaardigd voelen dat jij jezelf oud noemt ...
@ Danielle : Welkom hier! Babbel lekker mee bij dit onwijs leuke topic en veel succes met zwanger worden!
Oja nu was er vanmorgen op de radio weer dat veel water drinken helemaal niet goed is. Tenminste niet zoals ze altijd zeggen. Steenbokkie, spannend!
Er is er één jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien: dat is hij. Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja, en daarom zingen wij blij. zij leve lang hoera, hoera, zij leve lang hoera, hoera, zij leve lang hoera, hoera, zij leve lang hoera! GEFELICITEERD ROX @ All, heb niet terug gelezen jullie kletsen teveel ! Dus zijn er nog nieuwe zwangere bij ? Of mensen helaas een nieuwe ronde in gegaan sinds gister.
Meiden hoe duur is een Nintendo DS spelletje ? Mijn neefje is vandaag jarig en hij krijgt van zijn mama en papa een DS, maar hoe duur zijn kinder spelletjes daarvoor?
Volgens mij beginnen ze bij 30 euro ofzo. Weet het niet precies, heb een geheugenkaartje voor mn DS en download spelletjes
Ik heb het perfecte spelletje voor die etterbak gevonden. Mijn neefje kan mooi tekenen voor iemand van ( sinds vandaag ) 7 heeft hij van zijn moeder en mij. Dus ik ga dat teken spelletje voor hem kopen, is maar 20 euro op bol.com dus in de winkel zal het ook wel meevallen.
ooooooooooooooohhh wat spannend ben atwt aan het kijken en oh wat is het spannend. hey meiden ik heb al een topic hierover geopend maar wil het ook even hier vragen WAT VOOR MATRASJE MOET IK KOPEN VOOR HET LEDIKANTJE! ik word gek van die mensen van die babyzaken . hun willen je alleen maar het duurste aansmeren. ik moest van prenetal een matrasje kopen van 160 euro en een aerosleep van 65 euro. das veel geld. ik wil best wat uitgeven maar dan moet het wel echt zo zijn. gr kim