Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Wicjuh, dank je! net een liga op maar zit weer niet lekker....

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    goedemorgen meiden,

Jeetje wat hebben jullie veel gekletst gisteravond. Ik heb lekker paardgereden en ben daarna in een warm bad gaan liggen. Heerlijk. Daarna lekker onder een fleece plaid op de bank voor de tv.

Ok voor ik het ga vergeten:

Rox van harte met je verjaardag meid!

Danielle, Lonnie en Sniffie welkom meiden! Gezellig dat jullie meekletsen.

Blondsteenbokje ik zal straks ook nog even het lijstje invullen bij K & S.

Jannegie en Mieke, nog een paar daagjes het wordt echt spannend he!

@all: Nog lekker een dagje werken en dan weekend. Heb morgen een mega drukke dag. Heb s ochtends priveles op mijn bijrijdpaardje, daarvoor en daarna huisja poetsen. Dan moet ik nog wat boodschapjes doen. Rond drie uur heb ik een kraamfeest van oom en tante van mannetje. En daarna verjaardag van mijn neefje, hij wordt morgen 4 jaar. :D

Vind zo'n kraamfeest wel confronterend, maar verstand op nul en gaan maar. :(

3. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Oje, dat klinkt ook spannend.

Ik voelde me ook een beetje raar misselijk toen ik vanmorgen op kantoor kwam. Mn buik heeft de hele nacht door gerammeld en gebliept.
    Ook nu weer rare geluidjes. Vanmorgen ook een druppeltje uit mn tepel met afdrogen, zonder dat ik er in kneep of zoiets.
    Maar ja, misschien hoort dat alles bij het ongesteld worden...
    Oja, heb ik mn linkermiddelvinger een tintelend gevoel, alsof hij slaapt. Dat is raar he.

Vorige maand dus een luteale fase van 7 dgn, zit nu al op 10 dpo. Dus heb hier echt een goed gevoel over :D .

Kon trouwens gisteravond niet in slaap komen en heb vannacht heel veel gedroomd. Maar ja, dat kan ook door de zenuwen komen.

De hoofdboekhoudster (heel aardig, lief mens) hier zit me iedere keer aan te kijken. Volgens mij vermoed ze iets.

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh jannegie en blondsteenbokje wanneer gaan jullie testen?

spannend hoor meiden

gr kim

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha Jannegie, je moet die vinger ook niet continu opsteken meid! ;) ;)

Aaargggh waarom voel ik nou niets, hahaha maak ik jullie al gek met mijn gezeur en gezever.

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mieke laat je niet gek maken.

ik had de maand dat ik zwanger was juist helemaal geen symptomen dus het zegt niets.

ik wist zeker dat het die maand niet raak was maar............................................................

gr kim

7. Niet meer actief

Kim, weet jij ook wie de moordenaar is?
    Heb het al een tijd geleden opgezocht en gister avond gekeken.

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Inderdaad Mieke, sommigen voelen heel veel en sommigen niets. Dus dat zegt helemaal niets.

Ik was net even aan het denken. Als mijn cyclus ongeveer gelijk is aan de vorige twee heb ik mijn eisprong waarschijnlijk tussen 7 en 17 april. Mannetje moet 15 april zijn zwemmers inleveren en mag dan drie dagen daarvoor niet klussen. Dus ik hoop zo dat ik niet dan mijn eisprong heb. Dan is mijn laatste 'normale ' kans weg.

Maar goed ik kan natuurlijk ook weer een totaal andere cyclus hebben, je weet het niet. Ik denk dat ik na het weekend met ovu testjes ga beginnen. Heb er toch nog een berg liggen.

9. Niet meer actief

Zora, heb je nog gefietst?

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kim dat weet ik ook wel hoor.
    Maar je wilt zo graag een bevestiging voelen!
    En je leest hier natuurlijk zoveel verschillende dingen dat je bijna gaat denken dat je wel wat moet voelen.
    En daar word je natuurlijk ook helemaal gek van doordat je hier van alles leest.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zora als je probeert het vanaf de 7e om de dag te doen en dan zeker nog even op 12 april (ochtend). En dan gelijk de 15e ook nog meepakt nadat hij zijn goedje heeft ingeleverd, dan heb je iig alles benut.
    En verstandig om in die dagen een ovutest te doen en misschien te tempen, zodat je het zeker goed in de gaten kan houden toch!

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ikdus het is JADE!

mieke wees blij je krijgt na de test nog genoeg bevestiging. ihihihihihihihihih . meis voor jou komt het wel

gr kim

13. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Ach, iedereen zoekt naar "iets" . Maar het kan ook allemaal voorbode van ongie zijn. Dus meid, ook als je niks voelt: Geen bloed geeft moed! :D

Raar he van die middelvinger.... :( Had ik al gezegd dat mn buik nog steeds rammelt en piept en borrelt?

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Kim, ik heb het matrasje van 50 euro dacht ik van babydump. laat je niet gek maken door die verkoop praatjes!

Iedereen bedankt, voel mij echt jarig!

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou meiden ik ga ff bakie doen bij mijn oma zometeen. dus als ik niet meer reageer................................

gr kim

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Een gezellig orkest daar binnen dus! ;)
    Je darmen zijn lekker op dreef.

17. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    :D :D :D

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee ik probeer me er niet veel van aan te trekken. hihihihh ik wil denk ik wel die aerosleep aanschaffen

heb jij trouwens die lodger shelter al een gezien en zo ja wat vind je ervan

@ mieke heb je je w&p spulletjes al opgehaald'

gr kim

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Rox: gefeliciteerd, mmmh 23 is wel erg oud hoor, zal ik je het adres van mijn plastisch chirurg geven :) :) :)
    veel plezier vandaag!

@danielle: welkom hier op dit topic.

heb het wassen vandaag weer overleefd. sinds gisteren heb ik wat gerommel in mijn buik en wat bruinige afscheiding :( . mijn onderbuik is dus wel actief. Heb een beetje een zwaar gevoel in mijn buik. Eerst dacht ik dat het van de pijn in mijn lies was, maar die is nu minder.

gr

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik heb m gezien maar vond het helemaal niks, en duur!

Deel Deze Pagina