Kim het is geen Jade, wil je weten wie het is? Of wil je wachten tot 5 uur ? Ik had meteen opgezocht toen Lia werd vermoord kon echt niet wachten
Nee nog niet op gehaald, ga ik straks doen. De werksters zijn nu bezig in huis, wacht met smart tot ze klaar zijn. Dan ga ik boodschappen doen en de spulletjes halen en wil ook nog een nieuwe DVD-recorder kopen voor op de slaapkamer. Kan ik daar lekker vanalles opnemen en in bed kijken, heerlijk lui. Ben dus een beetje aan het surfen voor een redelijk goede en leuke prijs. Heb verder een lekker rustig dagje vandaag!
Als je hem echt wilt zou ik kijken wat ie op marktplaats kost, want het volle bedrag zou ik er echt niet voor uitgeven
nee ook niet ipv voetenzak in de maxi cosi? @ikdus ik ben er vanmiddag om vijf uur niet dus................... vertel gr kim
Wij hebben wel een dure gekocht. Koop gewoon waar jij je prettig bij voelt. Wij hebben de purflo met velluxdeken. Is ook anti-allergisch/allergievrij. Is voor mijn man en mij wel zo makkelijk, want we zijn allebeide allergisch... beetje lastig om steeds een astma-aanval of vreselijke niesbui te moeten krijgen wanneer we met Samantha op haar bedje bezig zijn . @ Rebbel: Wat betreft het voelen van leven sluit ik me bij Kim en Rox aan. Heb vandaag voor het eerst gekolfd. Ik kwam tot 50 cc . Had wel verder kunnen komen, maar Samantha wilde per definitie de borst waar ik mee bezig was, en absoluut niet de andere. @Rox: gefeliciteerd! \/
Het is Eve, omdat zij vind dat Maddie, Louis heeft afgepakt en ze doet als of ze onschuldig is maar ze vind Maddie een sl*t.
Ik gebruik het dekentje van de reiswieg, veel makkelijker en minder warm! even dubbel vouwen en over de beentjes, zijkanten instoppen en Joey kan het er ook niet af trappelen
Hahaha ja oefenen! Het het dochtertje van mijn schoonzusje. ZOu eerst alleen gaan, maar hij wilde wel mee!
mijn vriend moet morgen mee boodschappen doen. dat wordt pas een drama. voor we de winkel in zijn zijn we er al weer uit. haha
Sorry rox wou het nog weghalen maar jullie zijn zooo snel. Kan amper me kont keren en er is een pagina weer volgekletst. Zal wat worden als ik in Spanje zit en voorlopig zonder internet Mag ik vast 100 pagina's terug lezen haha.. Wil je nog meer spannends lezen ovet Jade ?
Ja vond ik ook wel lief. Hij begint er idd steeds meer voor open te staan maar als het niet komt vind ie het volgens mij ook niet erg hoor. Gister had ie het er nog over dat als we in het centrum van A'dam zouden wonen hij veel vaker naar de kroeg zou gaan en uit zou gaan..... Hij kan soms zo tegenstrijdig zijn in dingen, moe word ik er van.