Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wat Sniffy zegt, mannen !
    Ze zijn gewoon niet begrijpen ;)

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

nog dit dagje werken. morgen gaan we met mijn schoonmoeder een weekendje naar Renesse. Nichtje gaat ook mee dus....lachen!

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Gezellig Steenbokje, het wordt alleen niet zulk lekker weer volgens mij, dat zou jammer zijn.

Wij gaan over 2 weken naar Texel.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

kom maar op Ikdus!

Mieke, ik ga geen knalfeest geven. famillie kan een bakkie doen en verder niets. Anders word er geen rekening met joey gehouden als iedereen van omze vriendengroep komt.

Zal wel een staande receptie in de keuken worden. in de woonkamer word niet gerookt!

Daisy, nog bedankt!

Sniffy, gaat het lopen zo lastig? En de zware dingen bestellen bij Albert is dat geen optie?

5. ProudMum

Mike dacht ook zo voor dat ik zwanger werd, nu weet hij niet hoe snel hij thuis moet komen na de training

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @rox: Lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloriaaaaaaaa. Hieperdepiep Hoera! [​IMG]

@mieke: Ik heb gisteren bij ikea het bedje dat ik wild hebben gekocht (de rest hadden we al verzameld :D) Ik was eigenlijk niet van plan om het bedje al te kopen, maar hij stond niet meer in de showroom, niet meer op de site en ze hadden er nog 2. Ik had niet zoveel zin om het risico te lopen dat het er ineens niet meer is. Ikea kennende....
    Hoe is 't nu?

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Uhm Ikdus :oops: Ik heb wel aan je gedacht vanmorgen, maar ben niet op de fiets... :( ;)

Mijn mannetje vroeg gisteren ook zo uit het niets of ik al last van mijn borsten had. :confused: Dus hij is ook meer met mijn eisprong bezig dan ik dacht. :D

8. ProudMum

dank tipp!

Dus je hebt het kamertje al bij elkaar!

9. Niet meer actief

Tipp, nouwja maakt toch niet uit dat het zo vroeg is ;)

Rox, ik zal het je wel pb-en denk niet dat iedereen hier wilt lezen ;)

Steenbokje, lekker een weekend weg.

Zora, lief dat je aan me dacht ;)
    Jammer dat je niet bent gaan fietsen.
    Wel leuk dat je ventje er ook mee bezig is :D

10. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

mieke: klopt maar het komt toch wel goed. vanavond even kijken voor een spelletje in de stad en morgen even soep halen en een taartje of zo. gezellig gewoon dus.

zei per mail net tegen mannetje dat ik zo ziekjes ben, zegt die dat het heerst maar dat hij mij het liefst gelukkig wilt maken met een kindje. als het nu niet raak is gaan we stappen ondernemen.

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wel lief van hem steenbokje...

Ja rox... De meubeltjes hebben we allemaal. Het familiewiegje staat nog bij mijn zwager op zolder, daar gaan we morgen naar kijken... Is wel erg leuk. Mijn schoonvader en zijn broers en zussen hebben erin gelegen, Thomas en zijn broer en zus en het dochtertje van zijn zus. Dus nu die van ons....:D

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Steenbokje, het heerst idd. Hoop at het van iets anders komt ;)

Tipp leuk hoor!
    Mijn schoonmoeder heeft ook nog het wiegje van mijn ventje en waar zijn zusjes in gelegen hebben.
    Ze heeft het helemaal opgeknapt voor mijn nichtje.
    Dus die zal dan tzt ook wel deze kant op komen.

Enne ledikantje van Ikea staat niet in de weg zolang het in de doos zit toch? ;)

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee daarom... De commode had thomas al een keer uit de koopjeshoek gehaald... En de kast en de speelgoedkist gingen al eerder uit het assortiment. Dus die staan al in de doos in de kamer...

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou meiden, tot straks.
    Ga even boodschappen doen etc.

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wel handig dat je al een hoop spulletjes hebt Tipp.

Ik durf het niet, zie wel vaak leuke dingetjes maar ja straks zit ik met al die spullen en lukt het niet, dat is helemaal confronterend.

Mijn broer deed laatst ook allemaal spullen weg: Box, Maxicosi enz enz. maar ja aangezien ze denken dat wij er niet mee bezig zijn en wij liever nog geen spulletjes aanschaffen hebben we het maar voorbij laten gaan.

16. Niet meer actief

Mijn tante heeft ook veel bewaard voor mij hoor, terwijl ik toen nog niet eens een relatie had.
    Als ik een jongen krijg heb ik zoveeel kleding echt zakken vol ;)
    Ik weet alleen niet of ze het nu gaat bewaren de andere baby spul vanwege de verhuizing.
    Dus ondanks ze denken dat je niet bezig bent, vind ik wel dat ze toch rekening konden houden hoor.

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ROX GEFELICITEERD meid!

xxxxx

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik kan het met wel voorstellen hoor zora. Die kast enzo hadden we ook gekocht met de gedachte: als het niet lukt, kan jezo'n kast altijd wel gebruiken. En dat bedje hoort er echt bij, dus een beetje jammer als ze die ineens niet meer hebben :(

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee wendy, Hoe is 't?

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dat zou zeker zonde zijn Tipp, je hebt groot gelijk hoor.

IkDus het is een beetje mijn eigen schuld hoor. Ik doe uit zelfbescherming een beetje onverschillig over kinderen vandaar dat ze dat denken. Mijn broer en zus wisselen ook heel veel kleertjes uit met elkaar. Hebben allebei jongens.

Deel Deze Pagina