O, wat wordt er gekletst vandaag! Mieke, lief hoor, van je mannetje dat hij mee wil. Ik zat nog naar je kaartjes te kijken. je hebt meestal een LF van 16 dgn he. Dan kan je dus altijd later nog posi testen. Je was echt veel te vroeg met die test. @ Steenbokje: spannend hoor. Jullie zijn ook al lang bezig. Ik zou inderdaad ook wat meer zekerheid willen als het nu niet lukt. Vind eigenlijk dat ik het ook wel verdient heb. Wij zijn ook al een jaar bezig. Al dat gedoe met die rare cyclussen.
zor: ik durf het verzamlen ook niet aan hoor meid. Jannegie: yep, dit is de laatste gewone maand. wel spannend hoor.
Ahaa oké, nouwja komt vanzelf wel misschien bewaren ze toch nog wat wat jij wel kan gebruiken begin 2009
ik ga waarschijnlijk toch ook in engeland kijken voor de babykamer dus dat zien we dan allemaal wel. ben ik echt nog helemaal niet mee bezig. komt ook omdat het huis nog niet klaar is hoor. als het straks klaar is worden sommige dingen al in die trend geregeld.
@rox: ik mag geen avondvierdaagse lopen maar een beetje shoppen bij AH mag natuurlijk wel. Ik kan nu zelf geen auto rijden en niet tillen. Mijn zus had niet zulke goede ervaring met AH online (albert). En even naar AH is voor mij ook weer een uitje. haha lijk wel een bejaarde. @Tipp welk bedje heb jij gekocht van Ikea?
nou das fraai als ze die niet meer hebben. Wij hebben zelf ons bed van Leksvik en mocht er bij ons een kindje komen dan had ik die kinderkamer in gedachten.
In duitsland hebben ze hem nog wel, maar in ned staat ie niet meer op de site. Wij hebben ook een leksvik slaapkamer. Plaatje staat in mijn album @ steenbokje: Jij je babykamer in engeland, ik de kinderwagen in duitsland. In Ned kan ik maar niet de wagen vinden die ik hebben wil, in duitsland heb ik dat type wagens wel gezien...En we gaan vaak genoeg die kant op.
mn borsten beginnen steeds zeerder te doen. oooh, ik kan bijna niet meer werken..... Wordt er zo zenuwachtig van. Zou het dan nu toch na een jaar? [-o<