dat gaat goed komen! Kerverse mama's en mama's in spe, hebben jullie al nagedacht wat er met je kindje gaat gebeuren als jij en je hub komen te overlijden? m.a.w wie word er voogd?
nee rox nog niet wil ik ook nog even niet aan denken jij? jeetje zeg die kleine schopt als een gek. wat een actieveling gr kim
ik weet het niet, zit te denken aan mijn moeder of mike zijn nicht. Mijn broer van 19 wil ik daar nog niet mee belasten, bovendien is hij doof en heeft het verstandelijk denken van iemand die 4 jaar jonger is. Dan heb ik nog een broertje van 8 maar daar kan ik het echt nog niet aan vragen. Mike zijn pa komt niet in aanmerking omdat hij al 65 is geworden en na zijn 65e mag je niet meer opgenomen worden als voogd. klinkt heel vervelend natuurlijk, maar zijn wel dingen waar je aan moet denken. andersis de kans groot dat je kleintje naar vreemden gaat (heb ik van horen zeggen)
mijn moeder is pas 51 dus misschien vraag ik die wel ofzo. ik ga hier wel even goed over na denken. gr kim
Gezellig forum he Sniffy, het is echt verslavend. Vind ook dat je het verdiend hebt Jannegie, je wacht al veel te lang. Trouwens gun het iedereen hoor. Maar degenen die het langs wachten moeten gewoon vooraan in de rij...hihi...jammer dat het niet zo werkt.
nee zora eigenlijk zou iedereen binnen een half jaar zwanger moeten zijn maar ja . helaas zo werkt het niet. ik was ook binnen drie maandjes zwanger terwijl mieke en blondsteenbokje en jij hier al langer actief waren en nog steeds wachten. life's a bitch. gr kim
Mijn ouders of ouders van mannetje worden voogd. En anders heb ik nog mijn zusje, zus of broer of mannetjes broer en/of zus. Keus genoeg dus. Heb daar verder nog nooit over nagedacht. Zou toch het liefst mijn ouders kiezen denk ik.
Ach ja, zo is het leven inderdaad. Mannetje zei van de week nog tegen me dat we het voor de rest zo goed hebben en dat we vooral moeten kijken naar wat we wel hebben in plaats van wat we niet hebben. Ben dat wel met hem eens. We zijn allebei gezond, hebben al onze ouders nog, goede vrienden en goede band met broers, zussen en verdere familie, mooi huis, allebei goede baan, goed inkomen, lieve huisdieren enz. enz. Iedereen kent wel een verdriet en bij ons is dat nu het krijgen van een beebje. En natuurlijk vind ik het voor jou en anderen fijn dat het wel snel lukt. Soms moet ik best even slikken hoor maar om elk nieuw leven ben ik blij.
ik denk er nu al over na en ik ben nog niet eens zwanger of heb kinderen. Ik heb 3 broers en 3 zussen en een schoonzus.
zora voor jullie komt het ook nog wel hoor. aan mij zal het niet liggen want ik duim me gek voor iedereen hier. hihi gr kim