Hier was volgens de calculator gister de innesteling, maar tot op heden nog geen spoortje rood of roze van gezien. Hopelijk is het wel raak, maar toont het zich dan nu niet...
Hey ladies! Toch fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die nu al aan het `hyperen` is...al zit ik nu pas in ronde 1! Hahaha...Merk dat ik er toch best mee bezig ben. Wel met beide benen op de grond hoor, maar er gaat toch geen dag voorbij dat ik er niet eventjes aan denk. Zo van; stel je voor...misschien is het straks al raak...het ZOU kunnen. En dan BOING weer terug op aarde. Het zal vast nog wel een tijd duren...maar toch....... Jullie weten vast wat ik bedoel.
Logsich hoor, dat gaat je kop niet uit he. Hopelijk staan jullie ook snel op de roze lijst ps. Jannegie: waarom staat jouw banner nog op zoveel dagen overtijd? ga je er nu niet vanuit dat het echte waren, of wel? groetjes annette
Oh, wat heb je een leuke banner uitgezocht! En nee, ik ga daar inderdaad niet vanuit. Daarvoor was het veel te weinig. Twee daagjes een beetje bruin. Terwijl het normaal "ruim" stroomt, zeg maar. Wat het wel was is dan de vraag. Het kan namelijk ook niet van het klussen zijn, want we hadden niet geklust. Blij met een dooie mus dus....
Hoi meiden, nog even terugkomend op mijn vraag. Volgens de calculator zou 3 juni mijn innesteldag zijn, vandaag heb ik af en toe bij het afvegen, rosige vloed. is het mogelijk dat dit van de innesteling is? @ wensje: ik snap precies wat je bedoelt, ben ook pas in de 1e ronde, maar geen dag dat ik er niet aan denk...pfff dat belooft wat voor als het niet gelijk lukt...
Volgens de calculator zou 3 juni mijn innesteldag zijn, vandaag heb ik af en toe bij het afvegen, rosige vloed. is het mogelijk dat dit van de innesteling is? Ja dat kan het zeker zijn! En ik duim voor je dat het dat ook is xxx
Jannegie, als ik jou was zou ik lekker de huisarts bellen voor een verwijskaart, dit vind ik niet normaal hoor. Hier kan je toch niks mee...dan kan je straks maar 4 keer per jaar een poging wagen om zwanger te worden! da's ook niet handig. lekker bellen en vragen, baal voor je. Ben blij dat ik daaraan ontsnapt ben dikke knuf gr. annette
Oh spannend voor je ik hoop echt dat het een innesteling was spannend hoor! Laat je het weten over een paar dagen!
Bedankt voor je advies, lief hoor... Ik zit net te overleggen met vriendlief. Het is voor mij een beetje eng om naar de huisarts te gaan. Het is natuurlijk een duitser en ik ken er nog geeneen (ik heb nooit wat). Weet helemaal nog niet hoe dat hier aan gepakt wordt.... Denk dat ik het nog 2 weekjes aankijk... is er dan nog niks te merken, dan ga ik heen.
oohh, spannend...hoop zo dat het mijn innestelling was. het was heel vreemd, niet de hele dag door en alleen bij het afvegen zag ik dat het rosig was. maar heb verder totaal geen klachten, wel ineens veel eetlust en trek. maar volgende week vrijdag is natuurlijk onze bruiloft en vorige week kreeg ik van de zenuwen geen hap door mijn keel en nu sinds maandag heb ik overal trek in hahah, maar ik zeg niet dat dat komt door een eventuele beginnende zwangerschap hoor, wanttoen ik aan de pil was had ik de dagen ervoor ook zo'n trek, dus het blijft nog onduidelijk! Spannend, kan dinsdag pas testen....zou wel een schitterend cadeautje zijn zeg!
ALs ik het goed heb geteld voor jou. Zou gisteren dag 32 van je cyclus zijn geweest. Daarom geeft de banner aan dat het vandaag 1 dag overtijd is. Als je vandaag ongi zou worden zou het n.l. dag 1 zijn. Nu is het dag 33 en dus 1 dag overtijd. 1 dag langer dan je vorige cyclus. Vandaag kun je dus testen. En ga je dat doen?[/quote] hoihoi maranka, dankjewel voor het beantwoorden, snap het nu.. maar hier nog geen ongi.. maar wel de buikgriep...... Emily
hoi hoi bij mij nog steeds wat kwaaltjes. ben nog steeds erg moe, m´n ogen hangen inmiddels op half 5 `snachts haha. giga zere tepels en grotere borsten en heel af en toe een vlaag van misselijkheid. gisteren veel last van m`n rug en ongi krampjes, dacht dat de ongi er aan kwam maar nog niet dus. vind het erg iritant dat ik niet weet waar dit allemaal van komt! wachten wachten en wachten. gr mayo
Spannend Mayo, nog even volhouden met wachten he. Nog 3 daagjes. Mariaatje, heb je al getest? Jannegie, lijkt me idd toch wel verstandig hoor om nu toch maar een huisarts op te zoeken. En dat duits, ze begrijpen je heus wel hoor.
Oeps, ik zie het. Heb de verkeerde naam opgeschreven, want ik bedoelde emily. Zij is al twee dagen overtijd.