Mij maakt het qua kosten niet zo heel veel uit hoor. En Amsterdam en Utrecht is voor mij goed te doen met OV.
nou het andere met rondvaart is 82.- :S deon we waarschijnlijk amsterdam en verzin ik er nog leuke kleine dingetjes bij Rox: geregeld!
mieke: hahaha nee MET reondvaart is 82.- zonder is 21.95 en dan is de high tea in restaurant Gartine.
dan ga ik alvast spren En zolang alles met ov te bereiken is vind ik het prima Ik ben weer een zak bugles aan het slachten
Zo net alles doorgelezen... was gister niet op het forum geweest... was mis je dan gelijk veel zeg. Ik ben de laatste tijd erg misselijk, moe, hoofdpijn. Woensdag en donderdag ziek thuis gebleven... zal wel grieperig zijn, maar je weet maar nooit. Ik betrap mezelf er wel op dat ik telkens met m'n handen op m'n buik zit...
Pfff... amsterdam is voor mij wel ver hoor. Denk dat ik dan maar bij de arena parkeer. Voel me zo raar. Net was ik een beetje overstuur. Er kwam wat tussen wat anderhalf uur moest duren. En ik heb nog zoveel te doen voor mijn twee banen. Ik sta iedere keer in spagaat. Dus zat een beetje te grienen bij martijn in de auto. Die moest ik ook nog even wegbrengen. Er komt ook altijd van alles tegelijk. En dan denk ik ook nog de hele tijd dat ik misschien zwanger ben.