Sniffy de tuinkamer is ook mijn kamer Maar ik mag wel in de woonkamer laptoppen van mezelf Voor de geinteresseerden onder ons: http://www.infofilter.nl/
Heb even gekeken. Maar heb ik wat gemist? heb je de website gebouwd? Stijl ontwikkeld? Of wil je zelf een infofilter? Snap m niet
Hahaha nee, daar kun je je aanmelden wanneer je dus niet meer voor bijv. telefonische enquetes gebeld wilt worden of bepaalde mailings van loterijen of goededoelen etc. wilt ontvangen per post, telefoon of mail.
Hoi meiden ik ben er ook weer even eindelijk weekend! alles goed hier? heb weer veel bij moeten lezen! xxx
Hey wordt er ineens niet zoveel meer gekletst? Ik heb één offerte af, schiet niks op. Ondertussen babykamers gekeken op marktplaats. het mag van mij best een tweede handsje zijn.... Als het maar origineel is en bij ons nog te bouwen houten huis past. Zitten wel hele leuke tussen!
Ooooh, die krijgen wij toch niet . Ook niet in nederland, want bij weekendhuisjes doen ze dat niet, joepie!
Nee maar kan wel knap lastig en irritant zijn soms. Dus als je wel in NL woont kun je het tenminste proberen tegen te gaan. Etenstijd dus daarom stil, is altijd wel zo hoor. Maar dat geeft jou weer tijd voor je offertes Ja heb van de week ook babykamers gezien, weet wel welke ik wil maar die is er niet 2e hands. Rebbel heeft hem ook gekocht! Maar ja voor mijn gevoel moet ik nog steeds niet op de zaken vooruit lopen. Laat ik het mijn mannetje maar niet zien/horen haha, die wordt gek. Heb het Woezel & Pip spul ook al op zolder opgeborgen.
hoi meiden! thanks voor jullie reacties op mijn vraag van vanmorgen! @mieke: wat leuk dat we dezelfde smaak van babykamer hebben! liefs rebbel
Rebbel je liet toen een plaatje zien, en die had ik toen ook ergens op het internet gezien en was ik gelijk weg van! Sniffy alweer klaar met eten wij moeten nog beginnen hoor.
Mijn eten stond al klaar bij mijn schoonmoeder. We moesten ook gelijk weer weg want mijn vriend moet trainen (voetballen)
ja we gaan een dagje weg maar jij mag ook mee! Steenbokje mieke of jannegie kunnen je uitnodigen, ik helaas niet..
jeetje jullie zijn echt niet normaal! moest ruim 20 pagina's bijlezen haha. deze ronde gaan we het rustig aan doen, niet echt gericht klussen zal ik maar zeggen. wil even afwachten wat de dokter over twee weken zegt, als mijn schilklier is gecontroleerd, heb het idee dat hij weer heel traag werkt, ben weer verschrikkelijk veel aangekomen. zal dan wel pillen krijgen, helpt misschien ook voor t zwanger raken, want bij een traag werkende schildklier wordt het zwanger raken ooit belemmerd zal ik maar zeggen. @mieke, jannegie en steenbokje: als ik aan zwangerschapspagina denk, zijn jullie namen de eersten die in mij op komen, omdat jullie al zo lang en veel kletsen hier, spannende tijd voor jullie! jullie verdienen het alledrie, ik duim voor jullie en voor mezelf ook wel een beetje, in mei toch ook al weer een jaar bezig...