ik kijk netwerk en straks met het mes op tafel.. Altijd wel leuk. Wel fijn dat je het systeem hebt. Ikm heb er bij de aktiebaby (in breda) mee gespeeld en het is zooooo handig
Ik kijk ook altijd Met het mes op tafel. Maar mijn upc box neemt het automatisch op en ik zit voorlopig nog wel thuis dus dan heb ik volgende week ook nog wat te kijken. Zullen we de 1400 pagina's vandaag halen? haha Maaruh die Easyfix gaat er, als het allemaal goed gaat, zeker komen.
Ik zat nog een poosje te speuren naar babykamers. Nu heb ik een vraag voor de kersverse moeders of diegene die zich er al in verdiept heeft: Wanneer gebruik je een wieg en wanneer een ledikantje? Heb je allebei nodig? Er zijn toch mensen zat die direct een ledikantje gebruiken?
O, ik zap ook even langs sbs na netwerk. Wat vreselijk dat ze zo´n jong meisje mee laten doen?! Van de ouders, maar ook van de programmamakers! Hoe goedkoop!
een wiegje gerbuik je in de eerste maanden, het ledikantje daarna. In het begin is zo'n ledikantje nog erg groot voor de beeb...Sommigen kiezen inderdaad voor alleen een ledikantje, en zetten dan een wagenbak oid erin. Je kunt je kindje ook inbakeren in zo'n geval.
erg hè met dat jonge meisje. Ze stond te huilen terwijl haar ouders een beetje achterlijk stonden te doen.
ik denk dat ik het bij een ledikantje hou. Mijn zus heeft nog een wiegje en als ik eerder zou mogen bevallen dan mag ik die gebruiken.
ik heb een ledikant in het kamertje die maak je dan klein op. anders verdrinkt die kleine erin maar een ledikant mag wel hoor en ik koop een wieg voor in onze slaapkamer omdat ik borstvoeding wil geven.maar een wieg is geen moetje gr kim
meiden, ik ga slapen. Ik moet morgen om 9:00 in de auto zitten... Ik ga het nieuws aan mijn schoonvader en zwager brengen.. Knuffels! en Truste!
Bedankt dames! Nou ja als we toch drie kindjes willen, is het wel een goede koop. Kunnen ze er alledrie in. Heb wel hele leuke zien staan. Maar ja, eerst een huis.... We willen gaan bouwen op een open plek in een klein stukje bos, wat tegen ons melkveebedrijf aan ligt. We pachten dit stukje al, maar zijn geen eigenaar. De eigenaar komt zondag op de koffie (het zijn de buren). We gaan ze dan vragen of ze het stukje grond willen verkopen.
trusten meiden heb net weer helemaal in een deuk gelegen om de lama's wat een humor hahahahahawhahahahahwhahhahahaha gr kim
Zo weer een hoop geklets hier! Ben net terug van Plien & Bianca was super en veel gelachen! Ik heb express opgelet bij de aanschaf van mijn auto op een isofix en ook gezegd tegen mijn ouders dat het wel handig zou zijn. Mijn zus heeft het ook en het is idd een poep en een scheet, een ander staat te etteren met een gordel. Maar ja het systeem zal ook wel wat kosten denk ik. Begon mijn zus vanavond over kinderen en hoe ik en mijn mannetje er over dachten want ze zit met veel baby kleertjes etc. etc. en ik ben ook al 36. Oeps wat moest ik nu weer antwoorden, hahaha. Mijn ouders weten het wel, maar mijn zus niet en dat wil ik wel zo houden. Ga ook slapen, dromen van een hogere temp. Enne, Lindsay jij klets hier toch ook al lang mee, volgens mij al eerder dan ik (op dit topic dan). We komen echt aan de beurt! niet ik omdat ik hier al lang ben hoor. Allemaal! x
Tipp en Sniffy, Naar aanleiding van jullie informatie over de isofix ben ik even gaan zoeken. op de site van maxi-cosi staat een hoop info. Ook kun je hier vinden of jouw auto geschikt is. Zie link. http://www.maxi-cosi.com/maxicosi/faq.aspx groetjes truus.
jemmig 2 dagen niet geweest en echt veel bij lezen. hier lekker een vrije weekend en van verjaardag naar verjaardag gezelig dus