Ik heb een huidtransplantatie gehad. Er is een stukje huid uit mijn lies gehaald en in mijn oksel gezet. 20 jaar geleden heb ik een brandwond opgelopen en mijn huid stond te strak, dus...
Ooei pijnlijk, en hoe verloopt het nu ? Ziet het er mooi uit en is de strakheid al minder? Ik heb toen ik 7 was tegen een uitlaat gestaan ook een vette brandwond aan opgelopen, gelukkig geen littekens maar mis nu wel een stukkie in mijn been heb nu een deuk er in.
ik mag nog niks doen met mijn arm en kan hem ook voorlopig nog niet strekken. en wat betreft het mooi uitzien, mmh dat zal helaas niet zo zijn. Mijn oksel lijkt net een kunstwerk van picasso. Dit is nl. ongeveer de 6e operatie. Er is dus aardig wat gehakt en gesneden in mijn arm hahaha Maandag moet ik weer terug naar het ziekenhuis. Er zit een sponsje op het stukje huid om het goed aan te drukken. Dat sponsje wordt er dan dus afgehaald en dan mag ik met een beetje geluk weer douchen.
Tjee, niet mogen douchen lijkt me verschikkelijk. Hopelijk mag je vanaf maandag weer heerlijk douchen.. Even wat anders hoe heet dat kaartje ook alweer waar je heel veel spelletjes op kan zetten voor de Ninentdo DS weet iemand dat?
Jannegie, dat zijn echt wel duidelijke kwaaltjes hoor dat had Tip ook heel erg! Dus ik geloof al bijna voor 99% dat jij straks een mooie positieve test in je handen kan houden. Nog steeds dinsdag? En ja ik begin er toch maar weer over, ik zou ook zo graag een bevestigend gevoel willen hebben, hihihi. Ookal kan het zonder ook heel goed raak zijn. Kim, wij hadden na het houden van de 3 kittens, 7 katten. Nu nog maar 5, zijn er in de tussentijd 2 helaas overleden.
jeetje 7 katten das een hoop. maar werl gezellig mijn man wilde er maar een dus meer als drie gaat me echt niet lukken en nu die kleine onderweg is hoef ik er ook niet meer. gr kim
ik ben 15 maart stopt met de pil, had daarna wel nog eerst de 'stopweek'. Ik begin nu net buikpijn te krijgen, menstruatiepijn en had ook veel afscheiding met wat rood erbij. Weet iemand of het erg is als je eerder ongesteld wordt dan zou moeten? Ik lees nl. alleen maar dat het langer duurt. gr.
Sniffy het is idd voor iedereen echt anders. En mocht het bij jou eerder komen maakt dat niet zoveel uit hoor. Maar het kan dan daarna best weer wat langer duren. Er is gewoon geen pijil op te trekken. Jannegie, wanneer zou je uitgerekend zijn volgens FF? Sorry ben ik benieuwd naar
Ben nu wel erg blij! ben vorige maand gestopt met de pil, en nu al netjes ongesteld geworden! Ben hier wel blij mee, was best bang dat het langer zou duren!