Als je klikt op album, onder je eigen naam, krijg je de optie plaatje uploaden. Dan zie je bladeren staan. Als je daarop klikt kun je naar de map op jouw PC waar het plaatje staat. Je klikt dan op het plaatje. en dan komt het adres er te staan. En dan kies je ok (of uploaden) weet niet uit mijn hoofd wat er dan staat. Succes
hey maranka, nee wij gaan voorlopig nog niet testen, omdat we dachten dat t deze maand niet was gelukt zeg maar, ivm te weinig klussen.. en volgende weekend hebben wij familieweekendje weg, dus willen anders daarna pas testen, want ik geloof niet dat ik mijn mond kan houden, mocht het toch raak zijn... en anders voel ik me denk ik minder blij, dus we testen na dat weekend.. mariaatje, wat leuk, je gaat dus bijna trouwen... waar ergens? ik bedoel op een vakantie, want daar las ik ook wat over bij iemand, of op strandlocatie of, hoe wordt jullie dag? Emily
He daisy, hoe is je temp vandaag? Bij mij is het hartstikke stabiel deze ronde. Eerst een paar dagen 36,9 nu al weer een dag of drie 36,8.
Emily, poeh je houdt het wel spannend voor ons zo. Maar ik begrijp je keuze wel. Veel succes met testen dan als je weer terug bent en er nog geen ongi te bekennen is.
@ Maranka: mijn temp. was weer genormaliseerd. Zou het misschien iets met het warme weer te maken hebben. De dip was precies op de twee dagen dat we van de ellende alleen een lakentje gebruikt hebben, was zo snikkie heet in bed . Had ook beide dagen raam opengezet. Was het gister vergeten, en dus iets hogere temp. Zou wel kunnen, denk ik. Vanmorgen eigenwijs een ovu-test gedaan . Maar niks te bekennen. Dus of mijn piek is al geweest, en dan vandaag ei (als mijn temp verder stijgt), of mijn ei is nog lekker aan het rijpen . Ik had vandaag heel even een pijnlijke steek aan mijn linkerkant (onderbuik).
Wel aan het klussen hoop ik daisy? Morgen nog maar een tsteje wagen zou ik zeggen. Klopt het dan met je eisprong van de vorige keer, was die zo rond dezelfde dag? Was die niet op dag 15?
Ik heb mijn kaartjes geupload. En ook even een overlay geplaatst. Het klopt niet met mijn ei. De vorige keren was die op dag 16 en dag 17. Het is wel zo dat mijn temp. een paar dagen voor mijn ei iets daalt, maar niet zoveel als nu. (zie overlay). Vind het wel vaag hoor. Maar we zijn lekker aan de klus. Het gaat met name de dagen voor mijn ei supergoed met mijn libido . En moet zeggen dat sinds ik ben gestopt met de pil alles veel intenser en fijner is . Hubby weet nog steeds niet wat hem overkomt, maar volgens mij vind hij de voordelen wel erg leuk .
Hier heeft mijn vriend ook niet te klagen. En het is inderdaad intenser. Denk ook dat het er mee te maken heeft dat het voor het echie is en dat al de bijwerkingen van de pil er niet meer aan te pas komen. ik kijk zo even naar je kaartje
denk idd dat die dip te verklaren is door de temperatuur in je slaapkamer aangezien je ovu-test negatief is. Ik heb mijn kaartje ok weer geplaatst maar er is echt niets spannends te zien.
Voor ik met de pil begon was mijn libido, net zo goed als nu. En ook toen ik mercilon slikte. Sinds microgynon niet meer. Dus mocht weer besluiten aan de pil te gaan, dan weet ik al welke het wordt
@emily: wij trouwen gewoon hier in nederland, het is wel een hele romantische locatie, soort kapelletje (maar dan gewoon van de gemeente) daarna gaan we lekker de taart aansnijden, receptie, diner en 's avonds een groot feest. dus alles erop en eraan. een week later gaan we voor 16 dagen naar mexico! en de periode komt precies goed uit, want als ik nu toch ongesteld word, dan heb ik in mexico mijn vruchtbare dagen! dat word veel klussen haha. Ik heb trouwens nu ik gestopt ben met de ppil (ook microgynon) veeeeeel meer zin in seks. ik mag van mijn vriend ook niet meer aan die pil straks, moeten wat anders verzinnen, maar nu geniet ie veels te veel!
160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina80 laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 3e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER annika1984 laatste pil april 3e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 4e ronde bellamano - 1e ronde Bianca80 - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? Cwinkoop laatste pil april 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde dotje1986 laatste pil februari 3e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 2e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 2e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 4e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 5e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 3e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari - 3e ronde jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Kattja laatste pil maart 3e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kim1984 laatste pil 28 mei 1e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde Lies - laatste pil aug '06 - 11e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 3e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 4e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 4e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 2e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 3e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 3e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 3e ronde verzorgingsmiep - laatste pil - 1e ronde na MK vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 1e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde zo even weer aangepast, zag dat barbeestenboel nu in ronde 2 zit
He dames, Ik had net donkerrood bloedverlies , ben blij dat ik morgen die echo heb...bleh, baal ervan. Heb voor mijn dochtertje al 4 miskramen gehad, dus ben bijna exprert om het maar zo te zeggen. Toen was het alleen altijd helder rood, nu donkerbruin, zoals altijd mijn ongi bloed was.... zou het echt shit vinden als het zo snel alweer mis ging...bleh
Oh jee.... ben je aan de klus geweest? Misschien gewoon gesprongen vaatje? Hopelijk is er niks aan de hand [-o<
nee, heb ff niks meer gedaan de afgelopen 3 dagen. Was zoooo moe en misselijk, dus dat is het niet. Ik weet dat ik een zeer hoge kans heb op miskramen door mijn baarmoedervorm (hart) maar baal er wel weer van . Zal wel horen wat ze morgen zeggen. Ben toch blij dat ik die afspraak niet verschoven heb voor na de vakantie. Heb nu aan tampon ingedaan, dan kan ik het misschien over een uurtje ff beter zien.
He Annette, ik wil je voor morgen veel succes wensen en hoop dat dit bloed gewoon het opschonen van je baarmoeder ofzoiets is. Klinkt als oud bloed. Maar zoals je zelf al zegt ben je zelf deskundig op het gebied van miskramen. Herken je het van de vorige keren? Hoop zo dat het wel goed is. Liefs Maranka
He Maranka, thanx , fijn dat ik het hier ff kan melden allemaal. Ik herken dit zo niet, ik had toen altijd helder rood bloed, en dat werd steeds meer, tot heel veel tegelijk. Jak als ik daaraan terugdenk, heel naar. Ben wel een echte nuchtere dame hoor, dus komt wel goed. Ik las bij de topics dat je wat aan de verloskundige kan vragen ook : dat het oud bloed kan zijn, als het donkerrood is is het beter als helderrood. We wachten af, en ik hou jullie uiteraard op de hoogte. Moet er morgen om 14.10 uur zijn. Daarna ff mijn dochtertje ophalen. Met een smoesje heb ik gevraagd of ze morgen even daar mag spelen. en dan typ ik gelijk hier mijn verhaal hier. Mochten er nog veranderingen komen vandaag, laat ik het even weten. annette
Hallo dames! Ff een vraagje, ik heb sinds een paar dagen kleine rode bultjes op mijn borsten, weet iemsnd waar dit van komt, ook zo'n leuk ontpillingsverschijnsel?