Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    18 dagen, maar misschien zet mijn menstruatie niet door. Maar het voelt wel als 'echte pijn' maar toch anders. Het lijkt als of mijn onderbuik in brand staat maar toch weer koud is. snappie hem nog?! hahaha

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    misschien is het een ovulatie bloeding?

nou ja hopen dat die nog niet doorzet want 18 dagen is wel erg kort.

ik ga shoppen meiden laterz

gr kim

3. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Sniffy, misschien is het wel de combi van de operatie en stoppen met de pil dat je cyclus van slag is?
    Zo'n narcose is ook niet alles voor je lijf.

Hoop dat het allemaal snel hersteld.

Je kunt bijvoorbeeld ook moondance van ortholon gebruiken. Is een soort voedingssupplement (vitamine) die natuurlijk de cyclus regelt.

Is te bestellen op de site van ortholon. Werkt trouwens ook super als je heel chagrijnig bent!

;)

Groetjes Lonneke

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @lonnie: dat kan natuurlijk ook nog, ik heb dan wel geen algehele narcose gehad maar de verdoving komt wel in je bloedbaan terecht.

Changerijnig ben ik gelukkig zelden, zeker niet tijdens de feestweek. Ik wacht het gewoon af.

gr

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ja ja de 1400 is bereikt.

p.s. een vrouwe lichaam zit eigenlijk maar vreemd in elkaar

6. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    Eindhoven
    Joepie pagina 1400! Dat gaat snel!

Sniffy@: Ik was ook nooit chagrijnig maar toen ik met de pil gestopt was toen had ik er behoorlijk last van!

Vind je het ook zo moeilijk om te moeten wachten tot je echt kunt beginnen met klussen?

Ik wel, vreselijk!

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ik kan 'gelukkig' nog niet sporten ; ) omdat ik een snee in mijn lies heb. Dus dan wil je het ook niet echt.

Maar ik ben wel blij als het zo ver is.

8. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    Eindhoven
    Oh dat is balen maar het is belangrijk dat het goed geneest natuurlijk.

Sniffy: Zijn er veel vrienden bij jou die al kinderen hebben of bijt jij samen met je vriend de spits af?

Wij zijn de eerste. Is wel raar. Je kunt er niet veel over praten dan met hun.

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    in mijn familie ben ik bijna de laatste. Ben dan ook wel de jongste van het gezin. Maar veel mensen weten al dat ik gestopt ben met de pil. '
    Mijn moeder moest ik nl. vragen of ik rode hond heb gehad. En ja mijn moeder is natuurlijk niet gek, dus die wist precies waar ik naar toe wilde.

Mijn zussen vraag ik weer om advies.

En op mijn werk (verpleeghuis) is er een bewoner die 1 x per week een injectie krijgt. Die mag je niet geven als je zwanger bent of wilt worden. En aangezien ik één van de weinige ben die de injectie mag geven....

Alleen mijn schoonmoeder en schoonfamilie weet het nog niet. Dat is nl. net RTL boulevard. Als ik het aan een tante vertel weet mijn schoonmoeder het zo. En voor haar wil ik het een verrassing houden omdat zij nog niet zolang haar man is verloren en dit dan weer iets positiefs is.

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pag. 1382

Ik zit te denken aan Peter zijn zus, die heeft een kindje die nu bijna 7 maanden is. dan zouden ze mmoi smen kunnen opgroeien. Maar ik blijf het een vreslijk nare geaachte vinden en wil e het liefs zo min mogelijk aan denken. maar dat het gereld moet worden, daar heb je gelijk aan.

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    pag 1388

Leuke plannen voor de K&S dag !

Jannegie, SPANNEND!

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

Mag ik ook bij jou komen Mieke? :) :(: Gezellig met zijn 3-tjes naar het centrum.

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mmm, mag ik misschien ook een lift vanaf utrecht. Assen - utrecht is goed te rijden voor mij. :(: :(: :(:

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!
    Ik ben er heel even. heb net alles weer bijgelezen haha. Wij hebben niet veel mensen die we om advies kunnen vragen Ik ben thuis de oudste en de eerste, mijn vriend is thuis de jongste (ook 24) maar hij is ook de eerste.
    Uit de vrienden kring aan mijn kant zijn we de eerste en aan de kant van mijn vriend zijn we de tweede. Niet echt vel mensen om advies aan te vragen he? haha

Hier gaat verder alles goed!
    xxxxx

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

zo tokkies, ik meld mij even!

gister flink verwend! Ik heb van mijn broer mijn eerste rijles gehad! zo lief!

Van mijn moeder een groot schilderij met een buddha (ben ik gek op, roep in mijn woonkamer buddha en alles stort in elkaar!) en van de rest geld! Dus lekker geshopt vandaag; nieuwe schoenen en 3 truitjes!

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Daar ben ik weer meiden. Mijn schoonvader moest huilen... Echt zo lief!

@mieke: Als janneke en maranka mee gaan, mag ik dan ook mee? Vind ik toch wel gezelliger ;)

Ik ga zo weer, thomas neemt me mee uit eten...:D Hij verwent me echt zo....

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wat lief!

morgen gaan we zwemmen met Joey, dus als er sport op tv is kom ik online!

18. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    We hebben visite gehad. Duitse vrienden, leuk stel!

Maar dit zou ik niet weten. Waar kan ik dit vinden bij FF? Ik ben geen vip member. Maar het zal half december zijn.

Borsten beginnen steeds zeerder te doen aan de zijkant. Net of er grote blauwe plekken op zitten.

Ben benieuwd naar mn temp morgenvroeg. Ik zet de wekker wel even.

Weltrusten allemaal!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pffff meiden, bij mij is het denk ik wel game over hoor.
    Kijk maar even naar mijn tempkaartje. Temp gigantisch gedaald.
    Ik had wel al zo'n vermoeden hoor, diep van binnen had ik nautuurlijk wel hoop, maar had ook eigenlijk wel gevoeld dat het niet raak zou zijn.

Op de een of andere manier was ik er dus al een beetje op voorbereid, maar en natuurlijk toch wel teleurgesteld.
    Zal vandaag de onig wel ergens komen opdraven denk ik.

Jannegie, 14 dagen terug tellen van je eidag en dat eens invullen op de calculator, ik heb alleen wel gemerkt dat de calculator van hier anders rekent dan die op FF of op zo'n banner site.
    (ik denk 16 dec.)

Rox, je bent lekker verwend en hebt het gelijk al lekker uitgegeven.
    Leuk dat je gaat zwemmen met Joey, mij benieuwe.

Tipp, Thomas is natuurlijk in de wolken en draagt op .... goh op wat ook al weer, kan er even niet opkomen, hahaha, lekker suf.

Meiden had nog even een berichtje geplaatst op K&S over de dag.

20. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Meiden het is ongelooflijk!

We hebben vanmorgen samen getest met digi ClearBlue.

Ik ben gewoon zwanger! :D :D :D

Het kon ook bijna niet anders. Mn borsten deden zo zeer.

Deel Deze Pagina