ook hier goeiemorgen meiden, slecht nieuws ik zou vandaag testen maar het was niet meer nodig werd ongi aan de andere kant wel goed dat mijn cyclus 29 dagen is en dat na 7 jaar aan de pil op naar ronde 2!
Toen ik stopte met de pil duurde het een half jaar voordat mijn cyclus regelmatig was, we zijn nu anderhalf jaar verder en ik ben nog steeds niet zwanger omdat het zaad van mijn vriend niet goed is...
@Stienke wat rot voor je! zijn jullie al aan icsi begonnen? heel veel sterkte! duim voor je! hoorde van heel veel meiden dat ze het eerste half jaar helemaal niet ongie werden:S vandaar dat ik al ongerust werd, hoop echt dat het regelmatig blijft. liefs sab
Wij hebben net iui gehad 2x, hopelijk ben ik nu zwanger (wel last van lekkende tepel, beetje bloedverlies,maar ja dat heb ik allemaal al eens eerder gehad) en als ik niet nu zwanger ben dan in september ICSI. Ik hoop van harte dat het bij jou sneller gaat!
60406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina80 laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 3e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER annika1984 laatste pil april 3e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 4e ronde bellamano - 1e ronde Bianca80 - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? Cwinkoop laatste pil april 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde dotje1986 laatste pil februari 3e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 2e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 2e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 4e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 5e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 3e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari - 3e ronde jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Kattja laatste pil maart 3e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kim1984 laatste pil 28 mei 1e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde Lies - laatste pil aug '06 - 11e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 3e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 4e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 4e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 2e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 3e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 3e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 3e ronde verzorgingsmiep - laatste pil - 1e ronde na MK vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 1e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde
Sjaantje gefeliciteerd! Super en dat in ronde 1! djezelf, welkom en veel succes met zwanger worden. Sab85, balen van je ongi, veel succes in de volgende ronde! Annette, hoe is het gegaan bij de gyn? Kattja en Mayo, heel veel succes met testen!
Ik ben echt bang dat de ongi er aankomt. Tenminste zo voelt het wel heel erg. Krampen in mijn onderbuik zeg maar net of trekt ie samen. Ik ging net naar de wc ik dacht echt ja nu ben ik t. Maar nee hoor. Heel erg vaag hoor ik heb t nooit zo vroeg voor mijn nod gehad.
Oje, Annette, dat klinkt wel eng.... Je blijft volgens mij vrij nuchter. Ik ben benieuwd wat ze straks zeggen. Ik kan straks niet kijken. Ik ga naar het G8 benefietconcert. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten in onze provincie in Duitsland dagelijks in het nieuws door de G8 top die in de buurt van Rostock plaats vindt. In Rostock houden ze daarvoor een Stimmen Gegen Armut- concert. Bono en Youssoun'dour (sorry, weet niet hoe je het schrijft) komen onder andere optreden. Ik had trouwens weer een klein beetje bruin. Het blijft dus spannend of de komen..... Temp is stabiel laag. @ Sjaantje: Gefeliciteerd!
Dat gevoel heb ik nou ook al een paar keer gehad . Maar ja, steeds niks. Ik hoop voor je dat ze bij jou wegblijven om de goede reden ....
hoi, ik loop nu overtijd.. maar had de dagen voor mijn nod, helemaal het gevoel dat ik ongi moest worden, pijn in de onderrug, krampen in de buik.. maar goed het is er nog steeds niet... en dat terwijl ik er zo van overtuigt was dat het deze maand niet zou lukken, ivm te weinig klussen (door omstandigheden) en ik ben er ook eigenlijk helemaal niet mee beizg, we hadden zoiets we gaan gewoon spontaan bezig en wil het dan na de eerste maanden niet dan gaan we nauwkeurig klussen.. maar goed, vind het nu toch wel heel spannend worden, maar ik moet van mij zelf wachten tot na t weekend van 16 juni, ivm familieweekendje weg.. (heb wel grotere borsten voor mijn gevoel, maar verder nergens last van, jah verminderede eetlust, maar dat kwam door de buikgriep, tenminste denk ik) dus nog even 11 dagen wachten... (als ik het uit hou) ja tegenstrijdig allemaal he...
Ik moet zometeen, ben wel zenuwachtig nu hoor. Maar heb verder niks meer gezien in mijn onderbroek of aan het papier, dus ik denk dat het wel goed zit, hoewel ik wel baalde toen ik het gisteren zag. Ik heb goede hoop en anders proberen we het gewoon nog een keer, ben ik wel gewend . Voel me nog steeds heel beroerd, dus hopelijk een goed teken. Heel veel plezier vanavond, klinkt wel leuk allemaal. en je lees het wel weer als je terug bent. Groetjes annette ps. ik vind jouw gedoe met die cyclus nog steeds maf, volgens mij ben je gewoon straks hardstikke zwanger, en heb je nog geen gehad en die ga je ook niet zien
Ik moet zometeen, ben wel zenuwachtig nu hoor. Maar heb verder niks meer gezien in mijn onderbroek of aan het papier, dus ik denk dat het wel goed zit, hoewel ik wel baalde toen ik het gisteren zag. Ik heb goede hoop en anders proberen we het gewoon nog een keer, ben ik wel gewend . Voel me nog steeds heel beroerd, dus hopelijk een goed teken. Heel veel plezier vanavond, klinkt wel leuk allemaal. en je leest het wel weer als je terug bent. Groetjes annette ps. ik vind jouw gedoe met die cyclus nog steeds maf, volgens mij ben je gewoon straks hardstikke zwanger, en heb je nog geen gehad en die ga je ook niet zien
@ Maranka: Mijn temp. was vandaag weer normaal. Dus ik heb in FF de twee afwijkende temp's verwijderd. Zo ziet mijn kaartje er normaler uit, te vergelijken met de vorige cyclus. Heb inmiddels pijn in mijn onderbuik, en werd wakker met lage rugpijn (is plotseling weggetrokken ). En had weer vruchtbaar rekbaar slijm. Heb weer mijn kaartjes in mijn album staan. Ik hoop op een gezellig klusavond.
Misschien ga ik morgenochtend wel testen maar wil het eigenlijk wel vol proberen te houden tot zaterdag. Mijn vriend zei ook wacht gewoon maar af je merkt vanzelf dat je niet ongi wordt toch? Is ook zo maar ik ben weer veel te nieuwsgierig!
Wanneer je je ei-sprong hebt dan heb je enkele dagen ervoor, op, of er na. rekbaar slijm. Dit kan waterig zijn, maar ook te vergelijken met eiwit. (klinkt heel gek, maar je kunt het echt vergelijken met eiwit). Na je eisprong kan er ook nog wat slijmverlies op treden. Het geel lichaam (het vliesje waar je ei uit sprong) maakt namelijk progesteron aan (correct me if I'm wrong), en daardoor kan er nog wat slijm verlies optreden. Bij mij is dat na mijn ei altijd wat wittig. Wat voor slijm trof je aan? Sorry voor de late reactie. Ik zat gisteravond even in een persoonlijk dipje .
nou, net terug van de gyn. en daar komt ie dan. Het is nog in een te vroeg stadium om te zeggen of het een goeie zwangerschap is of niet. Ze kon een heel klein vruchtzakje vinden in mijn linkerbaarmoederhelft, maar het was nog te klein. Ze gaan als je zo'n onregelmatige cyclus hebt ervanuit met uitrekenen, van de dag van je positieve test! tja, dan kom ik dus veeeel te vroeg. Omdat ik de 15e al op vakantie ga, moet ik de 14e terugkomen om te kijken of ze verandering ziet. Zo niet, dan is het waarschijnlijk niet gegroeid, en moeten we weer naar de volgende ronde. Ach ja, had gehoopt dat ik dus al 7,5 week zou zijn, maar helaas nog niet. Ze zegt je bent net 5, dus nog weinig te zien helaas. We wachten dus nog een weekje af. Hopelijk kan ik dan met een prettiger gevoel als nu op vakantie. Ff een tegenvallertje, maar ik blijf positief Jullie zijn weer op de hoogte...ps, ik haal mijn banner voorlopig ff weg, groetjes annette
Nou meiden ik ga helaas naar ronde 4.... ben net naar de wc geweest en...bloed! Baal er wel van hoor. Mijn cyclus is dus deze maand twee dagen korter. Dus op naar de volgende ronde. Nou ik ga vanavond flink feesten ga naar de toppers dus komt helemaal goed! gr. Kat
Heb ff een vraagje. Mijn cyclus was normaal 28 dagen maar ben nu dus 2 dagen eerder ong. Moet ik dan mijn banner aanpassen aan 26 dagen?