Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mijn temp blijft maar stabiel. Was vanmorgen echter al veel vroege wakker dan mijn vaste temp tijd. En verder vanmorgen vroeg ook al een suit bed geweest voor een plasje :oops: . Ik heb dus hel vroeg en twee uur later na een hazeslaapje weer op mijn vaste tijd getempt. vroeg was 36,6, en vaste tijd was weer 36,8. Heb in FF maar 36,8 ingevuld.

Verder had ik gisteren hoofdpijn en een drupje bloed in mijn inlegkruisje. Vandaag lichte buikpijn en dus een ovutest gedaan en ik kreeg een hele mooie smiley! Gisteren al geklust. Maar eens kijken of dat vanavond ook gaat lukken. We zijn dit weekend weer een weekend weg met familie :( . Hoop dus maar dat het gaat lukken. Wel spannend als je het zachtjes moet doen :) . Maar het is voor een goed doel, dan maar wat grinnikende gezichen aan de ontbijttafel.
    Ik gooi morgenochtend mijn laatste ovutest er nog tegen aan om te kijken of de LH piek alwer voorbij is denk ik. Misschien eerst maar even kijken wat mijn temp morgen doet. Als die stijgt doe ik de test niet.

Ik zet mijn kaartje wel weer even in mijn album.

Groetjes Maranka

2. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    @ Mayo: Baat het niet dan schaadt het ook niet, hè! Wie weet......

@ Daisy: Vervelend hè, dat de psyche (schrijf ik dat goed?) van de man zoveel invloed heeft op zijn prestaties in bed.... Wel verstandig dat je nog niks hebt gezegd van je ei. Mijn vent vindt het zo'n raar woord ervoor: EI.

Rostock was gisteren leuk! 8) Maar vast niet te vergelijken met de toppers, haha! Wel heftig sfeertje daar. Ongelooflijk, op elke 2 mtr staat een blok gespierde ME-er ;) .

De echte actievoerders heb ik ook nog gezien. Echte anti-globalisten. Ze zijn met een kettingzaag door het bos gegaan. Hebben autobanden in brand gestoken en waren vermond als clowns. Ze lopen op blote voeten of leren lapjes om de voeten. Ze verschansen zich in het bos. Zelfs met hun baby's! :confused:

We hebben ons jonge poesje nu Bono genoemd, omdat hij er gisteren optrad, haha!

3. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    He hoi allemaal,

was ff out of order, jezus wat ben ik moeeeee zeg. Zo irritant als er nog een kleine dame hier rondloopt. Maar ja, we mogen niet klagen ;)

Hopelijk was dat van echt je ei jannegie, dat zou wel mooi zijn. Moet je je banner niet aanpassen? of hou je die gewoon voorlopig ff zo.

vandaag een hete zonnige dag....laten we er maar ff van genieten :D
    Hopelijk testen nog wat dames positief binnenkort.

groetjes annette

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Vanmorgen heb ik het maar wel gezegd. Zodat hij snapte waarom ik dubbelsip was. Hij kon mijn sip zijn namelijk niet plaatsen.
    Ik hoop dat het gauw over is. En op tijd... ik heb maar geen ovutest gedaan vandaag. Was het wel van plan... en verwacht een smiley... maar ja. Nu wil ik het eigenlijk niet eens weten.

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    He Daisy, wat vervelend meid. Hoop voor je dat het vandaag of morgen nog goed gaat komen. In ieder geval niets forceren, want dan gaat het helemaal mis. Kan me enorm voorstellen dat je in een dip zit.
    Mijn vriend had het de vorige ronde ook. Ik had n.l. stom, stom, stom, wel heel enthausiast verteld dat ik een smily had. En niks, noppes, nada dus in bed. haha. Volgende dag gelukkig wel.

Misschien dat een lekkere ontspannende massage helpt. Doet hier vaak wonderen.

@ Annette, best goed nieuws toch. Nu is het in ieder geval goed. En volgende week vast ook hoor.

Kattja, balen meid van je ongi. Maar veel succes in de volgende ronde. Ronde 4 alweer, wat gaat dat snel zeg!

Emily, kun je niet toch een testje wagen.(sorry, ik ben te nieuwsgierig, ik weet het) Waarom wil je het stil houden voor je familie als jullie toch zo close zijn?

Mayo, succes met testen.

Jannegie, blijft je temp nu zo hoog. Dus die ,3 graden hoger. Of is hij nu weer lager, want dan weet ik n.l niet of het je ei is geweest. Je temp hoort na je ei n.l hoger te blijven. Kijk maar even in mijn album, misschien heb je wat an mijn kaartje of die van Daisy. Zij heeft ze ook in haar album.

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    He meiden,

Omdat ik bij jullie las dat jullie je temp. bij houden om te zien wanneer je eisprong is, ben ik dat ook maar gaan doen. En heb dus ook van die ovu.testen besteld.
    Dit omdat ik geen idee heb wat mijn cyclus is. ( bloed al drie weken af en aan)

Maar hoe werkt dat dan met die temp. wanneer is dan je eisprong en wanneer kun je dan dus het beste klussen?
    Snap er namelijk niets van Hahaha

Zie trouwens dat er heel veel meiden zwanger zijn geworden in de 1e ronde! Super zeg!
    Geeft de burger moed!

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Als je bij zwanger worden onder het topic temperatuurkaartjes kijkt lees je heel veel info over temperaturen. Ik weet niet of je engels goed is, maar bij fertility friend kun je een temperatuurkaartje online bijhouden en krijg je heel veel info over temperaturen en zwanger worden.

8. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    emily wat vervelend voor je dat de:evil: :evil: zijn gekomen... op naar de volgende ronde en dan hopen op positiever nieuws..

hoi, volgens mij bedoel je iemand anders, want ik heb geen last van de ongi.. loop zelfs over tijd...

liefs emily

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ze bedoelde vast Kattja.

10. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    Emily, kun je niet toch een testje wagen.(sorry, ik ben te nieuwsgierig, ik weet het) Waarom wil je het stil houden voor je familie als jullie toch zo close zijn?

nee, ik doe het na t weekendje weg, want de familie bestaat uit 40 personen die mee gaan, ooms, tantes, neefjes, nichtjes... die wil ik het liefst anders nog niet zo vroeg vertellen...
    als ik zwanger zou zijn, dan over een paar weekjes mijn ouders het vertellen, zus etc. Maar die andere familieleden wil ik toch liever mee wachten tot dat ik zo rond de 11 weken ben..

helaas maranka, je moet nog even wachten..

maar lief dat je zo meeleeft......

liefs emily

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

PFFF, tja dan zal ik mijn nieuwsgierigheid maar weer eens moeten beheersen. knap van je hoor dat je het zo lang kunt volhouden!
    Maar voor het geval je er toch moeite mee hebt. Veel succes met wachten meid!

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Oh en Emily, als je een berichtje wilt quoten. Dan kun je bij dat berichtje in de rechterbovenhoek op quote drukken. Dan krijg je een schermpje met dat berichtje erin en daaronder kun je dan je eigen opmerking plaatsen. Kijk maar even of het lukt.

13. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    hoi meiden.

nou, mijn test was negatief.

maareh ff een vraagje.
    ik weet bijna zeker dat ik op dag 12 een eisprong heb gehad, dan moet ik toch zowiezo ongi worden ofnie? (bahalve als ik zwanger ben)

volgens mij kan ik dus 1 van deze dagen mijn ongi gewoon verwachten!?
    wie weet dit?

gr
    mayo

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mocht je niet zwanger zijn en wel je ei hebben gehad op dag 12 dan zou je 10 tot 16 dagen na je ei onig moeten worden. Voor jou dus vandaag of morgen ongeveer. Dat zou dan betekenen dat je een vrij lange Lutheale fase hebt. Dat is de tijd tussen je ei en je ongi. Te kort is niet goed, want dan is er te weinig tijd om in te nestelen. 16 dagen is wel normaal maar ik geloof dat ik ook wel eens heb gelezen dat iemand een luteale fase had van 18 ofzo. (durf ik niet zeker te zeggen) Maar je ongi is vast onderweg, mocht je niet zwanger zijn. ben je ook aan het tempen?

15. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    nee, ik temp niet. kan ik altijd nog gaan doen een paar rondes verder.
    lijkt me erg lasten dat tempen aangezien ik onregelmatig werk.
    dan zou ik elke dag om 6 uur moeten gaan tempen.
    heb m`n ei door middel van ovutest gevionden op dag 12.
    vind het wel allemaal btje iritant hoor.
    vind het vooral erg raar dat ik zo extreem moe ben en dat m`n b.h´s niet meer passen.
    ach.........ik wacht m`n ongi wel af en als ze er na het weekend nog niet zijn dan maar weer testen.

bedankt voor je antwoord trouwens, was duidlelijk.

gr mayo

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik werk ook onregelmatig maar werk veel lates. Ik temp elke dag om 9.30. lekker uitslapen. ALs ik een vroege heb test ik om 6.00 uur. Je kunt idd elke dag om 6 uur testen en als je er dan niet uit moet, gewoon verder tuffen.

Jij werkt toch ook in de gehandicaptenzorg?

17. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    klopt ik werk ook in de gehandicaptenzorg.

maareh, zal wel eens kijken of ik begin met tempen.
    Heb verder ook helmaal geen haast hoor!

ik kijk wel, wacht eerst de :evil: maar ff af!.

gr
    mayo

18. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0

even testen, kijken of ik het nu dan goed doe, met die quote.

19. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    vorige keer deed ik volgens mij precies hetzelfde...
    maar nu is ie goed, de vorige keren niet....
    raar......

emily..

ga nu even heerlijk van de zon genieten! beetje aankleuren, is hard nodig, hihihihihi

20. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hai!

Gefeliciteerd iedereen die zwanger is!

Ik ben vandaag ongesteld geworden dat zou dan betekenen dat ik een cycles van 26 dagen heb, is dat erg een kortere cycles dan 28 dagen? Kan dit ook komen omdat ik pas net gestopt ben met de pil en dat mijn cycles volgende keer weer langer is?

Ik zit nu dus duidelijk in de 2e ronde!

groetjes

Deel Deze Pagina