thanks nachtvlinder! kattja: ik hou de moed er zeker in! ik hoop ook echt dat ik volgende week ongesteld word, zodat ik weet dat mn cyclus normaal is en we aan de slag kunnen! kan bijna niet meer wachten! groetjes rebbel
Vroeg me eigenlijk af hoe het met Rebbel haar ontpil verschijnselen gaat... Voel je je nog steeds zo beroerd? Ik had nog zoiets raars vandaag... ik had een nieuw topje gekocht straks aan de bovenkant en zwierig aan de onderkant. Voelde me er eigenlijk niet zo lekker in . Kom ik een bekende tegen en die vraagt of ik zwanger ben! Dat is me nog nooit overkomen. Idd was het net een zwangerschaps-topje. Die gaat nu dus lekker in de kast! Ik kreeg toch een kleur....
Hallo, Ik ben zelf nu ook een maand gestopt met de pil. Heb nu al een paar weken last van een soort buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden maar toch voelt het ook weer anders. Zijn er nog meer die hier last van hebben?
Ik heb ook zo'n soort topje. Na drie keer dragen kreeg ik ook ineens het gevoel dat het een zwangerschapstopje leek. Ligt nu ook in de kast .
Nou laten we hopen dat dat topje binnenkort al nodig is Enne, Vlinder.... ik denk dat we dat allemaal gehad hebben, die buikpijn. Maar ik eerlijk gezegd niet weken achter elkaar.
Hallo Vlinder, Toen ik met de pil gestopt ben had ik ook buikpijn en steken in mijn lies en ga zo maar door. Denk dat het bij het ontpillen hoort. gr. kattja
Ik had het enkele weken voor ik gestopte. Best wel vaag. Alsof ik en een ei-sprong voelde en de innesteling.
hoi allemaal ik ben niet net gestopt ( 2jaar geleden al) maar ga wel nu voor het echie dus al jullie het goed vinden kom ik mee kletsen
ik heb net mijn mirena laten verwijderen en eigenlijk wil ik ook wel heel graag meekletsen...ik vind het allemaal zo spannend!
Ja ik herken het ook. Gaat ook al een paar dagen zo. Voel steekjes en alles rommelt wat. Een lichte buikpijn. Ikzelf denk dat bij mij een eisprong onderweg is. ben sinds een paar dagen ovutesten aan het doen. Tot gisteren steeds niets te zien, maar vandaag een heel, heel, vaag lijntje. Morgen hopenlijk weer wat duidelijker. Heb in ieder geval het gevoel dat mijn lichaam hard aan het werk is. vind ik wel een prettige gedachte dat alles het misschien weer snel 'doet' zeg maar.
Zie dat er steeds meer meiden van 26 bij komen, grappig! Nog steeds geen tekenen van ongesteldheid....
Nieuwe meiden hier. Van harte welkom!Veel kletsplezier gewenst en ook jullie veel succes met zwanger worden.
Wat heb je in tussentijd gedaan, Jovalene? Buiten je vruchtbare periode gevreeën? Of er gewoon niet over nagedacht?
Hoi Jannegie! lief dat je t vraagt! ik zit helaas nog steeds niet helemaal lekker in mn vel! vanmorgen was ik ontzettend misselijk en sinds vandaag doen mijn (.)(.) ook ontzettend veel pijn! verder kan ik nog steeds moeilijk naar het toilet waardoor ik weer zeurderige buikpijn krijg. echt vervelend dat ontpillen! maar goed ik hoop dat ik volgende week gewoon netjes ongesteld word zodat we ervoor kunnen gaan! enne... wat dat topje betreft, heb je alvast wat liggen voor als het zover is! groetjes rebbel
Nou ja, het is een echt zomers topje... Dus mocht ik eind van de week positief testen, dan hoop ik op een mooie zomer 8) 8) 8) ! Hahaha, jeetje wat raar om over na te denken.....