Dag dames, hier weer even een update van mij Beetje druk laatste dagen, dus weinig tijd gehad om hier wat te pennen, sorry. Donderdag voor school bezig geweest, laatste reparaties aan mn scriptie en in de avond een motorrit! Gister even naar Ikea geweest en bij Mac Donalds gegeten. S avonds op visite bij familie van mn vriend. Vandaag stofzuigen, wassen, bed verschonen, opruimen etc. Zo boodschapjes doen en vriend bij de kapper neerzetten (hoog tijd) en dan lekker BBQ-en Tegen die tijd zal het wel weer droog zijn hihi. Moet nog paar dagen wachten tot NOD, vind het deze keer wel spannend. Had nl. andere maanden geen klachtjes en nu opeens vanaf 2 dagen na ei wel Misselijk, gevoelige borsten, vaak naar de wc... Dus ik heb goede hoop
oef spannend racebabe! Wat is het dan lastig m te wachten he! Vandaag de ovu testen gehad. Meteen getest natuurlijk..had een licht streepje. Negatief dus...maaruh betekend een licht streepje dan dat mijn pingpongeisprong er wel aan zit te komen? Zal ik nu elke dag zo'n test doen..of om de dag? Wat vinden jullie?
Racebabe; spannend zeg... Djezelf; ik zou 't niet weten... misschien iemand anders wel. Hier heeft het de hele nacht geregend en geonweerd en ook nu komt 't nog steeds met bakken uit de hemel. Wordt dus een rustig dagje .
Gisteravond flink woorden gehad. Gebasseerd op een misverstand en onduidelijkheid. Vanmorgen een goed gesprek. Bleek dat hij nooit begrepen had wat de pil deed. (hij dacht dat je dan ook een eiprong had). Dus vanmorgen alles uitgelegd, en vertelt. Incl. mijn 2 ronde's dat ik ovu-testen had en dat ik temp. Het hele verhaal maakte waarschijnlijk veel indruk, want hij kreeg spontaan zin . Hopelijk op tijd en raak. Mijn ei staat vandaag en/of morgen op de planning.
Hahaha wat klinkt dat grappig! Wat is dat... ..is het een vliegtuig... ..is het een vogel... .. nee het was mijn ei... hihi maar goed, ik zal morgen weer netjes testen. Vind het ook wel grappig om te doen eigenlijk.
Thanx Ik denk dat mijn ei vanavond komt. Heb sinds gister dat ik vaak moet plassen. Pijnlijke steek links (klopt ook wel vorige maand was het rechts) met nu en dan even een druk rechts. Mijn temp. heeft nog niks boeiends gedaan. Zie ook mijn album.
die banners van lilypie tellen helemaal niet door. gaf vandaag aan dat ik op dag 1 van de cyclus zat, terwijl ik 1 dag overtijd ben! heb maar weer de gewone banner ingesteld. nog geen ongi, maar wat er nog niet is kan nog komen! gr mayo
wij zijn weer fris begonnen met de 2de ronde. hopen dat het deze keer raak is. iedereen die zwanger is van harte en de andere meiden [-o< voor jullie dat het snel raak is liefs
Morgen dames. Heb weinig te melden, ben druk aan het wachten, voor het eerst dat ik het echt aftel strax lekker douchen en vanavond uit eten
Goedemorgen dames, Een hele bijzondere zondag vandaag: Ik ga vanmiddag mijn ouders vertellen dat ze opa en oma worden! Ik wou eigenlijk nog een paar weekjes wachten, maar het grote nieuws ligt op het puntje van mijn tong. Ik heb een stoer oud hollands tegeltje laten maken met de tekst: Zo groot geluk, zo klein verpakt! Wij worden papa & mama... Die gaan we geven vanmiddag, ben zo benieuwd hoe ze reageren!
Oh wat leuk! wordt een leuke zondag voor jullie dus! Spannend he, om het te gaan zeggen. Ik weet dat ik helemaal kriebels in mijn buik had toen wij het gingen vertellen. (trof ik het ook nog dat mijn moeder het in 1e instantie niet snapte..haha) Veel plezier vandaag!
Leuk krista, heel veel plezier, en die reactie is altijd zo leuk van de opa's en oma's ik vertel het nog lang niet, want ik wil ze niet blijmaken met een dooie mus. Wil eerst zeker 3 maanden zijn voordat ik het ze vertel. Hoewel ik het nu wel moeilijk kan verberen, ben ontzeeeeeetend moe, en misselijk de hele dag. En a.s. vrijdag gaan we met mijn ouders 2 weken op vakantie, tja, ik zie wel hoe ik dat ga doen. Groetjes annette
Mijn ouders zijn op dit moment de enige die het grote nieuws dan weten. Verder wil ik het ook graag stil houden tot 12 weken. Je weet het maar nooit... Ik heb zo'n idee dat mijn moeder het al weet, moederinstinct volgens mij... Mijn schoonouders vertellen we het ook pas met 12 weken, mijn schoonmoeder kan heel moeilijk geheimen bewaren is onze ervaring. Toen mijn schoonzusje zwanger was, heeft mijn schoonmoeder haar mond voorbij gepraat. Dat was erg jammer! Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag?
Ik had gisteren een positieve ovutest. Eind van de middag had ik een bloeding. Geen vuile onderbroek en verder ook niks tevinden in het maandverband de rest van de dag. Je zag alleen het bloed als ik naar de wc was geweest met het afvegen. Tegen de avond was alles weer verdwenen, heel vaag. In mijn temp nog geen eisprong te vinden. Ik denk ook niet dat ik een NOD op 21 juni ga halen. Maar dat zien we dan wel.