@krista B: Hebben wij soms dezelfde schoonmoeder? tegen die van mij hadden we gezegd dat ze het stil moesten houden...maar nee hoor. Ze ging het doodleuk aan familie van mijn vriend smsen....aaargh We hebben haar gezegd (onder het mom van een grapje, maar ondertussen dat we bij een tweede we het haar pas vertellen als het kind 18 is!
Hoi meiden, Ik heb maandag/dinsdag last gehad van waarschijnlijk me eisprong had toen ook wit rekbaar slijm woensdag avond was de slijm helemaal weg. Maar sinds gister ochtend heb ik een beetje last van me buik.. lijken wel steken en nu heb ik ook weer slijm dit kan toch nog geen ongi zijn? ik zou nog 10 dagen moeten wachten.. kan iemand me helpen weet echt even niet wat ik van me lijf moet denken.
Hoi allemaal, hier is het op het moment zeer rustig. na vorige week een aantal dagen rose slijm te hebben gehad en 1 dag bruin is alles nu weg en droog. over 2 dagen zou ik kunnen testen, mits natuurlijk mijn cyclus gelijk normaal zou lopen...ben echt heel benieuwd wat mijn lichaam in petto heeft, menstruatie, ontpillen of zwanger...? nog 2 dagen geduld hebben maar
hee, ik zie net op mijn banner staan, dag 27 van cyclus. betekend dit dat ik eigenlijk morgen, de 11e dus, ongesteld zou moeten worden? waarom is mijn nod dan de 12e? snap het ff niet eigenlijk haha
Heb je hem wel goed ingevuld. Aantal dagen en eerste dag van ongie? En anders is het de uitleg ide Maranka een ker gaf. Weet even niet meer waar het staat. Er was al eens iemand met deze vraag.
Ik heb dit de afgelopen twee keer ook gehad. Gedurende mijn volledige luteale fase . In combinatie met zwangerschapssymptomen. Helaas mocht het niet zo zijn.
Hey meiden! Pfff ik word niet goed van mezelf! Ben niet te genieten, super snel aangebrand...en het erge is; ik HOOR mezelf zeuren ahahaha! Zal wel met het ontpillen te maken hebben..hoop dat het geen màànden gaat duren hihi... Herkennen jullie dit ook? Dacht dat ik me lekkerder zou voelen als ik met de pil zou stoppen, hm dit duurt dan nog even. Fijne zondagavond nog allen!
Ik weet het ff niet meer hoor! afgelopen 14 mei had ik me eerste dag vd cyclus. Volgens de calculator zou ik rond de 28ste me eisprong hebben. Ik had rond die dag ook rekbaar slijm, dus flink geklust. 30ste was het rekbaar slijm weg, maar 3 juni had ik opeens wat lichte ongi krampen en weer rekbaar slijm (sorry voor het slijmerige verhaal ) Voor de zekerheid weer geklust... Omdat ik nog een aantal ovulatietesten had liggen die bijna over de datum waren (de 12e juni) wilde ik ze opgebruiken en heb ze afgelopen week elke dag gebruikt. Telkens negatief. En nu... 1 dag voor me NOD is ie ineens POSITIEF! Het is die van clearblue dus daar kan je niet omheen! Hellup wat zou dit nu zijn? Ik heb wel ongi krampjes, moet vaak naar de wc en heb pijnlijke borsten, en vaak duizelig. dacht echt dat ik ongi ging worden, maar nu lijkt het erop dat ik me eisprong nog moet hebben...? Kan natuurlijk dat ie veels te laat is, maar zijn er meer meiden die die verschijnselen rondom de eisprong hebben? Of zou de ovulatietest wat HCG hebben ontdekt in me urine? (ik durf het bijna niet te hopen ) Of is het ontpillen.... Wat denken jullie? xxx gizzy die haar ei kwijt is!
Ik lees hier allemaal verhalen over ontpillen. Kun je daar echt zoveel last van hebben joh! Ik ben benieuwd wat mij nog te wachten staat.
Ik hoop voor je dat het meevalt! Ik heb er bij mijn eerdere 2 zwangerschappen geen last van gehad, was allebei de keren gelijk raak, maar nu......... Maar... komt goed! oefenen is ook leuk
Leuk om te zien. Mijn temp verloopt op dezelfde manier als de vorige ronde. Ik zal later de overlay-kaart plaatsen. Lig nu nog lekker op bed.
Dank je. Ik hoop dat het buiten mooi blijft. De lichaamstemp. zijn ook mooi Hoe is het jou Wicjuh? Weet je al wanneer je wilt testen?
Eindelijk ! Na 20-3 gestopt te zijn met de pil eindelijk voor de eerste keer . Zaterdag had ik bruine afscheiding en zondag een beetje bloed en nu echt . Maar wat is nu mijn eerst dag, zaterdag al of vandaag pas? En noemen jullie dat nu de eerste ronde of word dat dan al mijn tweede? Groeten Afina
dank je daisy voor je antwoord.. ik moet zeggen dat vandaag de slijm weer weg is.. vind het zo raar. Maar ja verder heb ik ook geen verschijnselen dus ga er ook niet vanuit dat het deze ronden raak is geweest. Voor de meiden die vandaag testen sucses