De dag van vloeiend rood, is de eerste dag, dus vandaag. En dit is dan ook meteen het begin van je tweede ronde. Tenminste, heb je wel de pilbloeding nog gehad? Enkele dagen na het stoppen?
hallo allemaal, @Afina fijn voor je dat de zijn gekomen, ik tel altijd vanaf de dag dat het echt doorzet, maar weet niet of dit ook het juiste/beste is... @Esjuh dat is idd wel raar, voor de zekerheid maar klussen zou ik zeggen! succes! @racebabe en gizzy heel veel succes met aftellen, wat duurt het lang dan he... hihi @Krista hoe was het gisteren bij je ouders en wat vonden ze van het tegeltje, is trouwens wel een heel leuk idee van je... Ik ben vandaag vrij en het is echt super weer dus dadelijk nog ff lekker wandelen met de hond.... iedereen een fijne dag en voor degene die gaan testen succes!
Vandaag weer een ovutest gedaan. Maar nu is er zelfs helemaal geen 2e streepje te zien. Vind het maar vreemd hoor! Nou ja, gewoon geduldig afwachten. @krista: Ben ook erg benieuwd hoe ze gereageerd hebben. Laat je het ons nog ff weten groetjes debby
hoi hoi Heb trouwens vandaag weer getest, maar weer negatief. nog steeds klachtjes. maar zijn nog ver te zoeken! gr mayo
Misschien ben jij een van de dames die op een later moment positief test? Heb wel eens gehoord dat het een week kan duren. Succes!
DaisySanches: Nee dit is mijn eerste bloeding na het stoppen met de pil, dus dan zou nu toch de eerste ronde komen?
Nee dit is mijn eerste bloeding na het stoppen met de pil, dus dan zou nu toch de eerste ronde komen?[/quote] Ja, dan is dit je eerste ronde. Wat gek dat je geen pilbloeding hebt gehad, na het het stoppen? Had je dat ook nooit in de stopweken? Of had je geen stopweken?
Ik kan bijna niet wachten, ik probeer steeds mezelf niet gek te maken en ik doe het toch! Gisteren hebben mannetje en ik besloten het toch nog even rustig aan te doen, maar als het deze ronde toch al raak zou zijn, zijn we er wel superblij mee hoor! De reden om even rustig aan te doen is dat ik net nieuwe baan heb, ik moets wel ff veel huilen hoor, maar het is idd wel beter. Ik blijf wel gewoon lekker meekletsen hoor, vind het reuze gezellig. En ik hoop stiekum dat het deze ronde raak is
Getverdemme wat gaat de tijd langzaam! Ik heb pas volgende week donderdag mijn NOD en de tijd kruipt voorbij. Sorry hoor, maar ik moest het even kwijt. Nog 10 dagen wachten... 10! En ik ben zóóó benieuwd of het deze maand gelukt is.
Heb ik ook hoor.. kan me niet snel genoeg gaan.. zit me ook helemaal gek te maken.. Hoop voor je dat het is gelukt deze maand
Ben ook benieuwd maar als ik niet ongesteld wordt in het weekend, ga ik pas maandag testen. Heb egt nog geen gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Sabrina
Jaja, ik begin alweer met goede moed, wie moet ook in het weekend van 7 juli testen? Ben een beetje vroeg, ik weet het, maar we gaan vrolijk verder. En jullie hebben gelijk, de dagen kruipen voorbij, je wenst eigenlijk dat het morgen alweer de dag is om te testen.. Wat raar dat moeder natuur deze vruchtbare periodes zo langdraderig heeft gemaakt!
Ja, het is niet eerlijk. Ik heb het al eerder gezegd, maar ik wil toeters, bellen en zwaailichten zodra 't zaadje het eitje bereikt! Helaas is ons lichaam daar niet mee uitgerust... Geduld... grrr... daar heb ik niet zoveel van helaas.
Hmm, nee. Vanochtend dacht ik ff dat het mis was, maar dat was wat bruinverlies. Nu weer helemaal weg. Manlief heeft geduld, die zegt: wacht nog maar ff met testen... Ik reken eigenlijk op de ..maakt de drang naar testen ook wat minder moet ik zeggen.
hier gelukkig nog steeds geen ongi... laten we dat maar zo houden.... elke dag weer kijken en dan denk ik weer, mooi nog niet ongi... nog 8 dagen en dan gaan we testen..... dat wordt aftellen..... maar heb nix geen klachten eigenlijk, alleen wat gevoelige borsten en voor mijn gevoel zijn ze groter... Voor de andere dames, succes met testen en hoop voor jullie een positieve test!
Oh ok. Dan is het wel de tweede ronde, want na de stopweek kun je al zwanger worden. Kijk maar naar de dames in onze lijst .
Wat gaan die dagen idd langzaam! Vre-se-lijk wat kan een maand ineens lang duren! Pff... In principe zou ik as zondag aan e beurt zijn, mja, wie weet duurt het langer. Wil het testen dan ook nog ff uitstellen, mocht ik dat KUNNEN! Het stomme is, ik heb het gevoel dat ik NIET zwanger ben. Domweg omdat ik NIKS voel, mja.....geen idee HOE dat voelt, ben nog never zwanger geweest?! Hahahaha......probeer mezelf dus een btje nuchter te houden, anders word ik GEK! Succes meiden, met wachten..of met testen!