Daisy jij zei dat je de vorige 2 rondes ook last bleef houden.. Nou heb ik gelezen dat als je je eisprong heb je baarmoederhals zakt... ik heb hier erg op gelet (samen met het slijm). Ik ontdek nu net dat me baarmoeder weer gezakt is.. zou dit toch ongi zijn? Ik weet niet of jij dit ook in de gaten had.. maar hoop dat je me een antwoord kan geven.. Of iemand anders ( mag ook)
Ik heb daar niet meer opgelet na mijn ei. Omdat je aan de stand van de baarmoedermond niet kan zien of je zwanger bent of ongie wordt.
De baarmoederhals ondergaat gedurende de menstruatiecyclus een aantal veranderingen. Vlak na de menstruatie is de baarmoederhals gesloten en ligt hij ondiep in de vagina. Wanneer de tijd van de ovulatie nadert, kruipt de baarmoederhals weg naar binnen, wordt zachter van structuur en opent zich een beetje. Na de ovulatie komt de baarmoederhals weer terug in de lage, gesloten positie.
He kom hier ook maar even gezellig meekletsen.... Ben ook zo ongeduldig! Ben nu aan ronde 3 begonnen, maar kan van mij niet snel genoeg zijn. Maar ja dat willen we allemaal antuurlijk, anders nemen we niet de beslissing om aan kinderen te beginnen. Andere kant is wel dat ik net functie verhoging heb gekregen op mijn werk en dus meer aanwezig meot zijn. Stel dat ik nu zwanger raak.... maar ja dan zien we wel. Wil het alletwee graag. Nieuwe leuke functie en een kleintje. We zien wel voor het zelfde geld duurt het nog maanden (ik hoop dus van niet!) maar ja. Time will tell.
G'mogguh meiden, Voel me een beetje rabbig de laatste 2 dagen. vooral last vanmijn buik. Als ik niet zou testen dan zou ik zeggen dat het m'n eisprong is... maar ja, die ovulatietest geeft aan dat dat niet kan... Ach misschien test hij vandaag wel positief.. (phoe, ben zo moe dat ik eigenlijk geen zin heb om te klussen.... ) Straks even naar mijn werk. Heb er helemaal geen zin in! Wil ook eigenlijk niet meer werken.. hahahaha @floddertje: Ja idd....kunnen ze daar nou niet iets op vinden! @BD81: Hai, welkom hier! Moeilijk he dat wachten! ik zie er nu al tegen op om straks na mijn ei, te moeten wachten hahaha Groetjes Debby
Nog 9 dagen tot testen voor mij! Officieel dan... ik geloof dat als m'n ogie wegblijft ik pas op zaterdagochtend wil gaan testen. Dan heb ik 't weekend lekker vrij om te genieten en het te vieren met m'n vriend.
Nou, spannende momenten hier; bij cyclus 25 dagen zou ik vandaag ongi moeten worden, bij 26 dus morgen! Ik heb nog niets ontdekt dat in de richting wijst, dus laat de maar mooi wegblijven
Goeie morgen allemaal.. Daisy en Jessica83 bedankt voor jullie antwoord. Ik wacht het maar af, heb zo'n last van me buik echt nog nooit gehad.. en me humeur kan ook zo omslaan... beetje vervelend Maar ja nog een week en we kunnen testen.. (duurt zo lang) @Djezelf: ik weet wat je voelt.. heb ook echt geen zin vandaag zit lieverd de hele dag thuis en lekker niks doen.. heb zin in eten... (heb ik normaal ook nooit ) voor de meiden die gaan testen... sucses
Mijn buik voelt alsof ik een open wond heb aan de binnenkant. Ook erg vervelend dus.... we wachten het af.
Ja zo voelt het idd ongeveer. Wanneer ga jij testen? ik denk dat ik als de volgende week vrijdag nog niet zijn gekomen ik ga testen... Het ene moment denk ik dat ik zwanger ben maar het andere moment weer niet.
Gisteravond weer een lichte bloeding gehad zoals 3 dagen geleden. Het was alleen tezien op het wc papier. Vanacht was het weer weg. Echt heel vaag en weet niet goed wat ik ermee aan moet.
Hoi Dames daar ben ik weer terug van een gezellig weekendje weg. Moest wel weer ontzettend veel bijlezen. Wat kunnen jullie kletsen zeg. Helaas lukt het me niet om op iedereen te reageren. Nieuwe dames, WELKOM! Racebabe Veel succes met testen. Spannend! Andere testers, veel succes! Klussers, veel plezier! Groetjes Maranka
hier slecht nieuws geloof ik.. na 9 dagen overtijd.. ging naar t toilet en zag bruinige afscheiding, bij het afvegen, toch beetje raar kleur bloed.. ik geloof dus echt dat ik ongi wordt, heb ook een in een keer kramp in de buik...... voel me zo kloten.... en dan moet ik zo nog werken ook.... maar had toch wel kleine kwaaltjes, echt gevoelige borsten, groter ook.... jullie horen t nog, maar morgenavond pas dan ben ik pas weer thuis...... Emily
Emily, balen zeg meid. hopenlijk zet het niet door en is het wat anders. Daisy, ik heb me ook bij de testmaraton van 24 juni gezet!