nou dan moet het gauw raak zijn dan! ik hoop het voor je! ik duik nu lekker mn bed in, en dan hoop ik dat ik me morgen wat beter voel! doeidoei! groetjes rebbel
hallo allemaal, ik ben ook net gestopt met de pil en wel te weten op 14 april. Vrijdag de 13de heb ik mijn laatste pil in genomen en vanochtend ben ik ongesteld geworden, inderdaad eerder (strip niet afgemaakt) zoals een aantal van jullie al zeiden. Je cyclus reken je toch uit vanaf de 1ste dag van je menstruatie tot aan de 1de dag van je volgende menstruatie. doei doei
Hallo, Ik ben 8 april gestopt met me pil, tenminste toen heb ik me laatste pil genomen.. Heb nu al paar dagen steken in me buik en misselijk als ik bezig ben, kan dit ontpillen betekenen? Groetjes
hoi! ja dit zal waarschijnlijk met ontpillen te maken hebben! ik ben er nu ook volop mee bezig, vervelend, maar gaat wel weer over! succes groetjes rebbel
hoi meiden! eindelijk! eindelijk! ik heb vanmorgen weer eens naar het toilet gekunnen! ik had een lauw glas water genomen en dat hielp! een hele opluchting dus! wel ben ik nu weer wat misselijk en heb nog zere (.)(.). verder heb ik erg slecht geslapen was erg onrustig, misschien heeft dat er ook mee te maken, maar goed ik wil niet verder klagen want ik ben al lang blij dat ik naar het toilet kon! ga zo weer werken! fijne dag allemaal! groetjes rebbel
jeetje wat een verhalen allemaal en inderdaad heel veel meiden van mijn leeftijd...26 dat was met mijn eerste kindje wel anders toen was ik 18 toen ik zwanger was... voel me vandaag echt enorm zenuwachtig... waarom weet ik echt niet zo goed.. ik weet dus ook niet of ik misselijk ben door de zenuwen of dat ik zenuwachtig ben door de misselijkheid hihi volgen jullie het nog...Aan de andere kant het zou wel heel snel zijn in de eerste ronde raak toch? pfft...weet iemand hoe ik in aanmerking kom voor dat pendelen..?
Goeiemorgen dames! De klachtjes dwarrelen hier rond zie ik. Kop op, als we strax die posi test in handen hebben, stelt het allemaal niets meer voor Voel me zelf ook niet bijzonder goed, maar dat heeft meer met situatie thuis te maken; mn oma is heel slecht opt moment, weinig slaap gehad en beetje afwezig en vriendlief is ook niet goed in orde (dus chaggi ) Verder geen tekenen van innesteling gezien, dus ben benieuwd wanneer de ongi komt.... Racebabe
jeetje racebabe... wat vervelend dat je oma zo slecht ligt... is je vriend ook ziek of alleen sjaggie? hoop dat je je snel weer beter voelt...
@dwazie; thnx voor je belangstelling ! Mn oma is nu een week ofzo aan de morfine, dus heb weinig hoop dat ze er weer bovenop komt! Ze is ook al aardig op leeftijd en haar lichaam is gewoon op. Ze kan bijna niets meer zelf en alles doet haar zeer. Mn vriend is moe, misselijk en dan zit bij hem alles tegen (hij werkt als chauffeur); verkeer wat niet meewerkt, klanten die zeuren, collega's die helft van het werk laten liggen etc. Gisteravond viel er ook niets met hem te beginnen, hij hing op de bank en alles werd afgesnauwd! Dus ik heb hm maar beetje met rust gelaten en beetje verzorgd.... Racebabe
op leeftijd of niet het blijft vervelend als je een dierbaar iemand zo ziet aftakelen... en je vriendje inderdaad vertroelen is het beste wat je kan doen...maar niet jezelf vergeten he...
Ja het blijft moeilijk, maar je hebt er wel meer vrede mee als het mensje 97 is, zonder al te veel pijn mag inslapen en als ze zelf ook weinig lust meer heeft! Als hij zich weer wat beter voelt, dan is dat chaggi ook wel weer weg hoor! Hij was gister nog wel zo lief om me van school op te halen, na zn werk Bood ie zelf aan hihi. Als ie zich morgen nog slecht voelt blijft ie een dagje thuis, en stiekem komt me dat wel goed uit, want ik moet naar het ziekenhuis en dan kunnen we daarna samen op de bank zitten kniezen Racebabe
nou laten we dan maar hopen dat ie niet zo heel snel opknapt hihi... is het ernstig waarvoor je naar het ziekenhuis moet...als je het neit wilt zeggen is het ook ok hoor.. hihi
Hehe, samen snotteren heeft ook wel wat Nee, is niet ernstig hoor! Moet mn verstandskiezen laten trekken en vorige keer had ik daar behoorlijk last van; beroerd, enorm ei op mn wang, paar dagen alleen maar olvarit, vla en drinken door een rietje.