Ik heb het niet gezien.... Woon nu op een camping.. hihihi dus zit je meer buiten en minder voor de tv... En ben druk aan het leeg halen van mijn huis..
@ kellox: Mijn mannetje houdt alleen van echte en dan niet overdreven groot. Hier nog steeds rare bloedingen die komen en verdwijnen. Als ze er niet zijn zit mijn onderbroek onder het slijm. (heel ranzig :-& ) Het is nu al een week.
hoi meiden. ben inmiddels 6 dagen overtijd. nog steeds zo moe als ik weet niet wat. heb trouwens ff m`n huisarts gebeld om te vragen of de klachten die ik heb van het ontpillen kunnen komen. ze zei dat grotere borsten krijgen niet door ontpillen kan komen! ze gaf 3mogelijkheden waar mijn klachten van zouden kunnen komen. 1 ik heb te vroeg getest, nog niet genoeg hormoon aangemaakt. 2 ik krijg een vervroegde miskraam 3 mijn hormoonhuishouding is btje van slag, maar aangezien ik dag 12 m`n ei heb gehad had ik toch echt ongi moeten worden. moest over een weekje maar weer testen. maar ga echt geen week wachten hoor! ga maandag testen en als die negatief is dan zien we wel weer verder. vind het inmiddels erg iritant worden allemaal, bah! nadat ik had opgehangen belde ze me met 2 minuten weer! of ik wel foliumzuur slikte! haha nou meer heb ik eigenlijk niet te melden! gr mayo
Hihi, geeft toch niet. Volgens je banner ben je nu al overtijd, dus je zou kunnen testen. Maar als je geduld hebt, zou je tot maandag ofzo kunnen wachten. Als je zwanger bent, dan krijg je steeds meer HCG in je lichaam, en wordt je test natuurlijk wat duidelijker. Wat voor test heb je? Sommige testen hebben meer HCG nodig.
Hahah bedankt voor het antwoorden Daisy, dit zou ook mijn antwoord zijn geweest! Voel me toch ineens wat steken in mijn onderbuik, zzou het raak zijn deze keer [-o< [-o< [-o<
Hallo, ik ben 30 jaar en net een maand gestopt met de pil. En ben helaas vandaag ongesteld geworden. Heb er veel meer last van dan dat ik de pil gebruikte. Niet erg prettig! Verder wens ik allemaal succes met zwanger worden. Toi Toi!
Jij ook al ..... heb ook de hele dag hier en daar steken in mijn onderbuik. Voornamelijk links. Hoorde net dat iemand die ik ken, en al twee kinderen heeft, en graag een derde wilde, maar haar man twijfelde nog, nu ca. 4 maanden zwanger is. Ben zo blij voor haar . Ik ga haar zo een mailtje sturen denk ik, ik hoorde het viavia.
Hahaha, dus jij ook. Lachen. Misschien toch samen zwanger? Hoop het. Fijn voor die andere meid. Nu maar hopen dat manlief er ook erg blij mee is! Konijntje, welkom. Wil je ook bij ons op de lijst dan zet ik je er zo even op.
160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina80 laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 3e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER annika1984 laatste pil april 3e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 4e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde BD81 - laatste pil maart - 3e ronde Bianca80 - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? Cwinkoop laatste pil april 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde dotje1986 laatste pil februari 3e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 2e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 2e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 4e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 3e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kim1984 laatste pil 28 mei 1e ronde Konijntje - laatste pil mei - 2e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde Lies - laatste pil aug '06 - 11e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 3e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 1e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 4e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 4e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 2e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 3e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 4e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 1e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 3e ronde verzorgingsmiep - laatste pil - 1e ronde na MK vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde
Hoi hoi, De lijst wordt al lekker lang, hij mag van mij al wel wat meer in de kleur roze tevoorschijn komen hoor We hebben gisteren ook Jensen zitten kijken en mijn vriend vindt grote borsten wel mooi, maar dat filmpje waarin zij te zien was vond ie maar niks hoor, ze legde zo haar borsten in haar nek. Vandaag tentamen gehad, heb er al heel de week stress van gehad, dus nu heb ik weer alle tijd om aan een babytje maken te denken. Groetjes Taby.
Hallo, ben 30 en ook net gestopt met de pil en moet zeggen dat de ongi pijn vele malen erger voelt dan met pil. Getver! Verder gaan we nu dus voor de 2de ronde.................
Annette, Wat ontzettend fijn voor je! Geniet nu maar van je welverdiende vakantie... Mijn ouders reageerde fantastisch! Mijn moeder begon te huilen en mijn vader is de trotse opa! Ik ben blij dat ik het gezegd heb, vind het heerlijk er open met mijn moeder over te praten. Maar ik heb nog meer leuk nieuws! Mijn vriend en ik hebben gisteren een trouwlocatie besproken! Wij trouwen op 28 september. (Hopelijk met dikke buik als alles goed gaat) Wat een geweldig vooruitzicht of niet? Groetjes Krista
hallo allemaal.... Annette waarschijnlijk lees je het na je vakantie maar ik ben super blij voor je dat alles goed gaat...! Krista wat leuk voor je hoe ze reageerde en idd 28 sept. zal er toch wel een mooi buikje te zien zijn... maranka en daisy heel veel succes ik hoop het zo! ik duim voor jullie...! [-o< [-o< [-o< Alle nieuwe dames welkom! het wordt echt druk... gezellig! degene die ik vergeten ben sorry.... Hier is de ongi voorbij dus vollop aan het klussen, zit er toch aan te denken om ovu testen te kopen... maar weet het nog niet... mijn vriend heeft zoiets van we proberen het eerst zo nog wel even.... we wachten af we hopen gewoon dat het deze ronde raak is.... Mijn zusje was er met pasen achter gekomen dat ze zwanger was (ongepland) en heeft daarna een mk gehad, ze moest wachten met de pil tot haar 1e ongi, nu heeft ze afgelopen week getest en blijkt dat ze weer zwanger is.... ze had niet verwacht dat het zo snel weer raak kon zijn... ik vind het toch wel moeilijk... iemand die niet zwanger wil worden wordt het en degene die al maanden bezig zijn lukt het niet.... wat een omgekeerde wereld.... ik hoop dat het deze maand raak is dan kunnen we samen zwangeren... hihi
Hai meiden, Sorry van mijn 'zeur'berichtje van vanochtend, maar was ff erg baalderig... K.. ovutesten, vriend wat chagerijnig van wege trubbles op zijn werk en weer dat bloed. Tja en toen ik hier maar geen reactie kreeg.. hahaha voelde me erg zielig..... Maar dat is nu weer over hoor, ennuh...alsnog bedankt voor jullie berichtjes!
hoi daisy en maranka, bedankt vr jullie reactie, maar het testen hoeft niet meer ik heb deze namiddag men doorgekregen, dus het is voor mij dan : op naar ronde 2... we trouwen volgende weeek zaterdag en gaan op huwelijksreis nr egypte het zal deugd doen en daar kunnen we meteen nog eens klussen snoetjes
Mariefrance en Krista, leuk dat jullie gaan trouwen! Miranda, ja de wereld zit soms raar in elkaar. Ik hoop wel dat je zusje er nu wel blij mee is na al een keer zwanger te zijn geweest. En jij veel suc6 met zwanger worden hoor. Geldt ook voor de andere dames hier natuurlijk!