Ha meiden, ik ben ff een paar dagen niet wezen kijken, heb nu ook nog geen tijd gehad om alles door te lezen. doe ik morgen! Update: 12 juni nod, heel de week 1x per dag bruin slijm, verder niks. 15 juni menstruatie, heel nihil, bij wijze van aan 1,5 tampon genoeg gehad. geen klachten, geen pijn in de buik of hoofdpijn of wat dan ook. 16 juni: alles weer weg. dit kan toch niet? wat denken jullie hiervan? ik neem aan dat ik niet zwanger ben, want dan zou ik toch niet een dag bloed verliezen? het was trouwens bruin en niet helder rood. Willen jullie mij op de lijst veranderen in 2e ronde? we gaan weer aan de slag...hihi
Wil je niet voor de zekerheid een testje doen Mariaatje? 160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina80 laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 3e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER annika1984 laatste pil april 3e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 4e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde BD81 - laatste pil maart - 3e ronde Bianca80 - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? Cwinkoop laatste pil april 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde dotje1986 laatste pil februari 3e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 2e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 2e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 4e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Ice - laatste pil ? - 1e ronde? Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 3e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kim1984 laatste pil 28 mei 1e ronde Konijntje - laatste pil mei - 2e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde Lies - laatste pil aug '06 - 11e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 3e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 4e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 4e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 2e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 3e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 4e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 3e ronde verzorgingsmiep - laatste pil - 1e ronde na MK vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil ? - 2e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde
Hoi hoi, Ben vandaag lekker weesten winkelen, heb iets gedaan wat ik me voor had genomen om niet te doen Heb in een babyzaakje een truitje, broekje en sokjes van LIEF gekocht, echt super schattig. Heb wit met lime groen, dus dat kan voor zowel een jongen als een meisje. Op het truitje staat made in Holland, en op de sokjes stoer. Ik vind het zo'n gaaf merk, kon het niet laten liggen. Nu maar hopen dat ik het snel kan gaan gebruiken Groetjes Taby.
Dat heb ik dus ook. ben wel langer ongi dan met de pil, maar heb veel minder hoofdpijn en de laatste keer zelfs helemaal niet. Ik was eerst bang dat ik weer de ongi pijn zou krijgen die ik had voor ik met de pil begon maar dat is gelukkig niet zo.
Taby, je moet die winkels ook niet in gaan hoor. Dan ben je gewoon echt verloren. 'T is ook allemaal zo schattig. Ik probeer de winkels maar zolang mogelijk te vermijden. Ik loop er met een grote boog omheen. Hahaha. Maar het klink trouwens echt wel leuk wat je hebt gekocht. Zou ik dan toch..... Nee, moet maar niet. Ik moet nog even wat kwijt. Ik heb vandaag voor het eerst voor mijzelf gependeld. Durfde eerst niet zo goed. Stel dat er uit komt dat ik niet deze maand zwanger wordt, is mijn goeie gevoel direct weg. Maar toch doorgezet. ( mijn vriend zat naast me en zei, doen nou maar) en ja hoor. De pendel gaf toch echt aan dat het deze maand raak is! Vind het heel eng en griezelig, maar het geeft me ook een heel blij en vrolijk gevoel. En nu nog een hele week wachten of het klopt!. Wat heb ik mezelf aangedaan! En ook nog een mooie temp stijging. Eerst 0,2 stijging na mijn ei en nu weer 0,2 stijging (innesteling?) En verder heb ik lage rugpijn, een hol gevoel in mijn maag en gisteren de hele dag steekjes rond mijn baarmoeder. Vandaag ook af en toe. En wat prikkende tepels. Pff. ben me weer lekker aan het gek maken. Maar heb ook zo'n goed gevoel. Wat zal ik balen als mijn droom uit elkaar spat op het moment dat ik ongi word.
Spannend Maranka. Hoop voor je dat de pendel gelijk heeft! Ik moet idd ook niet in zulk soort winkels gaan... aaaahh lief... je weet maar nooit.... inkopen! Hahahaha. Wel erg leuke spullen ja.
Spannend he. Tot nu toe heb ik drie keer voor mij zelf gependeld. De eerste keer kwam mei uit (helaas klopte dit dus niet) en de twee andere keren juni. Ben dus ook erg benieuwd Vanmorgen had ik een erg pijnlijke steek in mijn linkerzij. Verdween net zo plotseling als het gekomen was. Verder nog steeds vaak plassen (steeds volle blaas). Ik ben wel bang om morgen te tempen. De vorige twee keren, begon mijn temp vanaf CD7 te dalen. En de babywinkels, ik loop langs het raam. Verrek bijna mijn nek tijdens het naar binnen kijken, maar ik ga niet naar binnen.
Succes met tempen morgen Daisy! Ik blaas wel even voor je ! En nu maar hopen dat die pendels van ons uit gaan komen. Liefs Maranka
Oh wat spannend voor jullie meiden! Ja als je dan ook je tempo bij houdt..heb je al een extra hou vast dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.. pfoeh hoop het voor jullie! Hier vandaag weer geen ei... nu moet ik mijn best gaan doen om niet te gaan denken of het wel oke zit bij mij. Duurt nu wel erg lang voordat ik een ei vind (lijkt wel pasen!) Misschien idd wat jij zei maranka; misschien heb ik wel al een ei gehad en niet gemerkt. Toch gek hoor, als je lijf niet helemaal werkt zoals het 'boekje'. Daar ga je toch niet vanuit. He er gingen toch een heleboel meiden morgen testen..... Oh ben echt benieuwd of de lijst wat rozer zal worden morgen! Knuf Debby
Ik heb me toch slecht geslapen vannacht. Had om 3 uur nog geen oog dicht gedaan. Mijn temp was vanmorgen dan ook erg laag voor mijn doen dan. gister 37,2 vandaag 36,8. Maar eens afwachten wat mijn temp morgen doet als ik weer mijn normale tijd temp. Daisy fijn dat jij een mooie temp had!
@ Maranka: da's niet, niet lekker kunnen slapen Heeft inderdaad invoed op je temp. Zal morgen weer normaal zijn. Ik heb na het tempen even doorgeslapen, maar werd daarna wakker met rugpijn
Ehm...... Ik neem aan dat je bedoeld wanneer ik voor t laatst ongesteld was? Ik moet echt ff inkomen in dat cyclus en ronde gebeuren! Heb 26 mei de laatste pil genomen (op een zaterdag), ben de dinsdag erna ongi geworden, tot ongeveer de zaterdag erna. Hoe zit het met de rondes? is de 1e ronde de eerste "maand" dat je voor t echie gaat?
Ok heb nu zo'n cyclus banner, das best handig. Weet alleen niet of myn cyclus 28 dagen is, ben al vry snel nadat ik voor de eerste x ongi werd aan de pil gegaan, en moet nu nog voor de eerste keer worden sinds ik gestopt ben. Maar als ie anders is, kan ik natuurlyk zo weer veranderen
160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina80 laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 3e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER annika1984 laatste pil april 3e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 4e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde BD81 - laatste pil maart - 3e ronde Bianca80 - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? Cwinkoop laatste pil april 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde dotje1986 laatste pil februari 3e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 2e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 2e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 4e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 3e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kim1984 laatste pil 28 mei 1e ronde Konijntje - laatste pil mei - 2e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde Lies - laatste pil aug '06 - 11e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 3e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 1e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 4e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 4e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 2e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 3e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 4e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 3e ronde verzorgingsmiep - laatste pil - 1e ronde na MK vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 2e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde
ik heb het precies zelfde als jou gehad, , ook hele korte menstruatie.. heel raar......... liefs emily
pffffffff..... snap er echt nix van... vrijdagnacht aan t overgeven gweest, heel appart, gister hele dag niet fit, nu nog niet helemaal... last van de maag, nix smaakt me.. en dan die bloeding die ik heb gehad, zo kort, zal misschien wel ongi zijn geweest, maar zo kort en zo raar.. Vanmorgen dacht ik, nu ben ik het zat, wil weten waar ik aan toe ben en ga testen.. en wat denk je? doet de test het niet! geen enkel streepje te zien, test is dan niet correct uitgevoerd, nou ik heb toch echt gedaan hoe als het er op stond... ***** test! gebruik nu nooit geen trekpleister test meer.. Ik geloof nu dat ik van de week toch nog eens ga testen, als ik me zo blijf voelen... buikpijn, puistjes, moe, gister bleef ik maar plassen.. Sorry hoor, moest er allemaal even uit.... Emily Emily
Oh, wat erg meid! Stomme test ! Probeer de volgende keer een van Kruidvat of ClearBlue digitaal. De digitale knippert een bepaalde code zeg maar als je het fout doet. Succes!