Zo dames wat een buikpijn vandaag. Ei zit er aan te komen (of is er misschien vandaag ook wel). Rare afscheiding vandaag en de vorige 2 rondes echt niet zoveel buikpijn. Hebben de afgelopen dagen ook goed geklust dus wie weet. Moet nog 2 weken geduld hebben Ach ja..... We'll see Zal die test zo ook eens doen, lachu! Maar nee bind me zelf er niet te veel op vast. Gewoon leuk om te doen!
dank je wel en we zullen zien.. ik ga van het weekend pas testen durf het nu niet aan... en we gaan niet alle hoop hier op leggen hoor maar ja het zou wel leuk zijn toch?
ja geduld is een schone zaak zeggen ze, maar dat valt best mee hihi Ik probeer ook steeds te wachten met testen maar als de NOD daar is kan ik het toch niet laten, deze maand probeer ik wel te wachten.... Succes en voor je het weet zijn er zoweer een paar dagen voorbij...
Hoi hoi, Hier heb ik het gevoel dat de naderen. Heb heel veel hoofdpijn en gevoelige onderrug en onderbuik dat uitstraald naar mijn bovenbenen. Zo was het toen ik nog aan de pil was ook als ik ongesteld moest worden, dus wie weet. Van mij mag er nu onderhand wel wat meer duidelijkheid gaan komen hoor. Alleen een raar verschijnsel heb ik wel, uit allebei mijn tepels komt soms een paar druppels witte afscheiding, rare gewaarwording moet ik zeggen. Meiden die gaan testen, ik duim voor een positieve test en meiden die ongesteld zijn geworden daar duim ik voor dat het de volgende ronde wel raak is. Groetjes Taby.
weeet zeker dat dit een fabel is, mijn moeder is vier jaar geleden bevallen van haar vierde kindje (mijn broertje dus). ze had 17 jaar de pil geslikt en na de eerste ronde was t al raak! nie slecht he groetjes lindsay
Is het alleen wanneer je in je tepels knijpt? (iets erachter?) Ik had het de vorige ronde en heb het deze ronde ook. De vorige keer stopte het ca. 1 dag voor mijn ongie. Maar vanmorgen had ik het nog steeds?!
Mijn temp. is weer gestegen. Thanks Maranka . En vandaag is dag 27 . Ik blijf onderbroek loeren . Ik ga me zo klaar maken voor het werk. Tot ca. 13:00 kan ik niet inloggen. Dus tot later op de middag.
Goedemorgen dames, Ik weet het nu egt niet meer dacht gister nou nu wordt ik ongesteld omdat ik een beetje bruin bloed had verloren. Maar dat was dan ook egt alles. Maar ja ik ga nu maar even wachten (en daar ben ik heel slecht in haha) Als ik volgende week nog niet ongie ben ga ik maar nog een keer testen. Ik had ook gehoord dat sommige vrouwen ook pas na 3 weken positief testen maja... Groetjes Sabrina.
Hallo allemaal, ook ik weet het niet echt meer vanmorgen een heeeeel klein beetje bloed. Ik ben blij als het doorzet dan weet je tenminste waar je aan toe bent afwachten maar.. Ik ga er nu vanuit dat ik voor ronde 2 ga dus dan kan het veranderd worden in de lijst bedankt alvast! Groetjes heel veel suc6 he iedereen die binnenkort mogen testen
Hallo dames, hier nog steeds niks, ik denk dat ik einde van de week nog een keer test, als ik dan nog niet ongie ben....
Wel veel dames die overtijd lopen he! Er zit iets in de lucht hoor! Straks ga ik weer een ovutestje doen..ben benieuwd! werkse vandaag allemaal!
Wil je dan nu bij mij blazen? en flink voor me duimen. Heb zo ongelovelijk het gevoel dat het niet goed gaat. Gister en vandaag al de hele dag ongikrampen en al een klein veegje roze bij het plassen. Pfff het huilen staat me nader dan het lachen. Gelukkig klinkt het bij jou nog steeds goed. Vind ik zo fijn voor je. Goed teken hoor dat je temp is gestegen! Heb er echt een goed gevoel bij voor jou!
Taby, ik hoop voor je dat je ongi in aantocht is. Wel vreemd hoor die druppeltjes uit je borsten. Misschien toch niet ongi? Laupio ga je met de testmarathon van 24 juni meedoen? Ik ben zelf bang dat ik die datum niet meer haal en ongi ga worden. Had zoveel hoop voor deze maand maar alles wijst erop dat het niet gelukt is. Mijn temp was vanmorgen 37,1. Nog geen ongi temp want die is 36,9 maar hij daalt wel. En ik heb al twee dagen ongikrampen. Die krampen vind ik overigens wel apart want die heb ik de vorige rondes niet gevoeld. Ik voel de hele week al steekjes maar gister en vandaag dus constant een trekkend gevoel. *zucht*
Daisy, erg spannend meid ! We hebben goede hoop Maranka, nog even afwachten meid, geen bloed geeft moed Hier is het klusseizoen weer begonnen
Ik ga naar de 3e ronde.. Werd wakker met krampen en ja hoor bij het plassen kwamen de pfff.. had wel goeie hoop deze keer.. ben wel blij dat me cyclus een regelmatig is.. dat scheelt de helft. Daisy klinkt goed he.. ik duim voor je echt.. en maranka voor jou ook hoor.. en naartuurlijk de andere meiden ook
Dank je Esjuh! Balen dat je ongi bent geworden. Heel veel succes in ronde 3. Ik zal de lijst even updaten.
160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina80 laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 3e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER annika1984 laatste pil april 3e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 4e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde BD81 - laatste pil maart - 3e ronde Bianca80 - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? Cwinkoop laatste pil april 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 11e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde dotje1986 laatste pil februari 3e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 3e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 2e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 4e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 3e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kim1984 laatste pil 28 mei 1e ronde Konijntje - laatste pil mei - 2e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde Lies - laatste pil aug '06 - 11e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 3e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 4e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 5e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 2e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 3e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 4e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 3e ronde verzorgingsmiep - laatste pil - 1e ronde na MK vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 2e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde