Ook effe een bannertest hoor , volgens mij moeten we weer druk aan het klussen (als ik nu wel een normale cyclus heb)
Hé Meryem85 dan zijn precies gelijk gestopt met de pil, dat is grappig, kunnen we elkaar goed in de gaten houden! En wat leuk dat jij Daisy Sanches zo'n enorme lijst bijhoudt lekker werkje! Groetjes Charlotte
160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina80 laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 3e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER annika1984 laatste pil april 3e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde barbie79 laatste pil maart? 4e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde BD81 - laatste pil maart - 3e ronde Bianca80 - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? Cwinkoop laatste pil april 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 11e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde dotje1986 laatste pil februari 3e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 3e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 2e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 4e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 3e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kim1984 laatste pil 28 mei 1e ronde Konijntje - laatste pil mei - 2e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde Lies - laatste pil aug '06 - 11e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 4e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 5e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 2e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 3e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 4e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 2e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 3e ronde verzorgingsmiep - laatste pil - 1e ronde na MK vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 2e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde Vandaag is rood, de kleur van mijn ........... ongi! ...... Ik drink een goed glas wijn, want het kan zo ineens de laatste zijn... Ik ga door naar de volgende ronde. Daisy, niet wachten hoor gewoon gaan testen! Je bent al twee dagen overtijd! Gaat goed komen! Wat doet je temp?
Zo pffff vandaag voel ik me niet veel beter. Buikpijn, misselijk ...... Kan dat echt 3 dagen duren dat je je ei voelt? Heb het in de vorige rondes niet zo gevoeld hoor..... Zo snel kan je toch ook niets voelen indien je toch zwanger zou kunnen zijn. Ben nog maar in ronde 3 dus erg regelamtig zal mijn cycles nog niet zijn. Nou afwachten maar. Hoop alleen dat het morgen toch wat beter gaat. (brak gevoel!)
Zal ik ff wat klachten roepen: - snel geïrriteerd (stond helemaal te trillen van woede vandaag ) - vlagen van veel honger (maar ook weer niet) - vlagen van misselijkheid (vandaag nog niet) - vocht uit tepels - veel plassen, ook 's nachts ('s morgens erg vroeg) eruit om te plassen (normaal nooit) - zeurderig gevoel in onderbuik - erg moe En stiekem (voor de gein) maar toch wel, een positieve ovulatietest. Nee, ik weet het, daar zijn ze niet voor. Maar ik had er maar 1 liggen, en ja, met een kun je toch niet veel. De volgende test wordt een zwangerschapstest. Maar ik denk dat ik wel gewoon wacht tot de 24e. Ik zit dan op 14 dagen na mijn ei.
Zit hier te balen als een stekker, maar de grootste teleurstelling heb ik gister al wel verwerkt. Vind het wel een erg korte ronde, voor mij dan. Het was maar 25 dagen. Maar goed, zo gaan de rondes ook weer wat sneller. Ik blijf positief. Ik heb mijn banner dit keer maar op 27 dagen gezet. Ik had dit keer een lutheale fase van 10 dagen.
Goh Sjarlottuh toevallig zeg..! En ook natuurlijk heel spannend, ik wens jullie ook veel succes en zal alles hier goed in de gaten houden En DaisySanches bedankt dat ik ook in het lijstje sta, nu hoor ik er ook echt bij
He maranka, getver dat is wel balen zeg! Je gaat het zo hopen voor elkaar hier he! Nou duim voor je dat juli een super vruchtbare maand voor je word! @daisy: tjonge.......IK kan de spanning niet meer aan hoor! Doe anders een test voor mij!, Maak je er een foto van, kijk jezelf niet en zet je hem in je album ofzo Wij hebben flink geklust, vanavond ff wat drinken in de stad (feessie dus) en dan misschien toch maar een keer klussen groetjes Debby
hoi, hoi Ik ben nog een echt groentje (na 3 keer proberen, zit ik nu hopelijk bij de juiste topic) en zoek dus een beetje wijze raad bij jullie. Ik ben juist gestopt met de pil (op 2 juni), sinds maandag (dus na eisprong denk ik) heb ik ongelooflijk gevoelige borsten gekregen. Is dat normaal? Ik moet pas begin juli mijn krijgen. Liefs Liese
Hoi allemaal, jullie zullen de komende 16 dagen niks van mij horen, want ik ga lekker op huwelijksreis naar Mexico! Ik wil iedereen succes wensen en hoop dat als ik terug kom er weer een hoop namen in het rose bij staan! Liefs
Liese je komt er wel meis... je bent net gestopt met de pil.. je moet ontpillen. En dat brengt voor sommige allerlei gekke dingen met zich mee. Ik zit nu in ronde 4 en zoals je ziet overtijd en nog geen goede test gehad. De eerste twee maand dacht ik ook ben zwanger want voel dingen..maar het was echt ontpillen. Nu zou ik het niet weten.. voor mij zelf. sterkte
Mariaatje, heel veel plezier op je huwelijksreis! Ga maar flink genieten van elkaar en de reis! En als je terugkomt moet je ons maar vertellen welke symptomen je allemaal hebt want dan zit je na je eisprong. En ben je vast zwanger. Daisy, morgen testen hoor! Ik kan de spanning niet meer aan. Maar je moet wel zorgen dat je een maartmoeder wordt, want dan volg ik je gewoon volgende maand. Mijn NOD is 18 juli. En ik zou dan 27 maart uitgerekend zijn.
@ Liese: Deze symptomen had ik ook. Vooral gevoelige borsten. Slaap altijd op mijn buik, maar kon gewoon niet meer op mijn buik slapen .... Helaas ontpillen. Succes in ieder geval! @ Djezelf.: Wij hebben gisteren ook geklust hoor. Maar vanavond niet denk ik. Voel me zo brak (en ben echt haast nooit ziek). Kan me niet voorstellen dat je zo snel al symptomen zou kunnen hebben mocht het raak zijn. Andere mensen die dit ook hebben gehad? Vorige ronden ook niet zo'n gevoel gehad. Maar ja dat zegt in het vrouwenlichaam met ineens andere hormonen natuurlijk niks @ Daisy: Wow spannend! Testen maar zou ik zeggen! Ik duim voor je! (we willen meer roze in de lijst )
Ik wist niet dat ontpillen, zo gekke dingen kan doen in je lichaam. Ik zal nog wat geduld moeten hebben!