meid ik heb die steken ook gehad, zo erg dat ik niet mee rkon lopen. ben toen naar zieknhuis geweest allerlei onderzoek 1 nacht ter observatie daar blijven. kam de gynocoloog om een echo te maken inwendig bleek dat ik mijn eisprong had.........dat hoorde dus bij het ontpillen zei hij..... dus veel sterkte, een kruik kan helpen en het tabletje naproxen
Dank je wel Dani voor dit snelle antwoord dus ik hoef me nog geen zorgen te maken! Want je schrikt wel als je lichaam zo gek doet. Wel gek toch als ik een eisprong zou hebben ik moet eigenlijk bijna ongesteld worden, of misschien dan toch niet... Ik wacht het maar af. Groetjes Charlotte
Ik heb de vorige twee ronde's na mijn ei buikpijn gehad vanaf een week na mijn ei tot aan mijn ongi. Misschien een soort napijn van de eisprong? En anders een innesteling.... ?
Daisy meid. Sorry dat ik er gisteren niet was. had een late dienst en kon niet op de computer. HARTELIJK GEFELICITEERD! Echt fantastisch. Ben zo blij voor je! Liefs MAranka ( moet je wel eerlijk bekennen dat ik hier nu met een traantje zit hoor. WIl ook zo graag )
Kellox, da's niet eerlijk. Nu zit ik weer te janken. terwijl ik zo blij ben voor daisy. En ik wil jou helemaal niet mee hebben naar juli hoor. Jij Moet ook gewoon weer zwanger zijn. die andere kleine heeft daar toch een mooi plekje vor gemaakt?
Lekker even samen uithuilen. Weethetwel doe je ook mee met janken. Lucht vast op. en die knuffel van Kellox kun jij ook vast wel gebruiken. Ik zie je in juli. Worden we met zijn allen roze!
ja lucht wel op he! En die knuffel is uiteraard ook voor weethetwel! En voor iedereen die hem goed kan gebruiken! Onze tijd komt ECHT wel! (juli klinkt zéker ook goed ) Maar toch die laatste woorden van jou Maranka.... Zo mooi gezegd dat mijn vorige *kleintje* plek heeft gemaakt voor de volgende. . . .
Kellox, dike knuff terug. Het janken heeft me goed gedaan. Ik heb me vandaag weer even terug gezet naar dag 1. Mijn ongi begint weer net als vorige keer zo vreemd. Komt maar heel langzaam op gang. Gisteren allen rood op w.c.papiertje. Heb ik dus maar als dag 26 geteld. Vandaag ook nog niet veel te bespeuren, maar het zet wel door geloof ik. Daisy, hoe voel je je en wat was de reactie van hubbie?
Ik ben sinds kort gestopt met de pil en wil eerst een paar maandjes een normale cyclus krijgen en dan stoppen we ook met condooms. Wel spannend allemaal! De eerste maand werd ik precies na 4 weken ongesteld, dus dat is wel prettig. Je hoort toch vaak dat het langer duurt of dat het heel onregelmatig is. Hoop dat het deze maand weer met precies 28 dagen komt.. 8-[
WHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA Lees ik één halve dag niet omdat ik visite heb... WHOEHOE DAISY! Godzijdank heb je niet nog langer gewacht met testen! Oh wat super voor je zeg! Ja vertel hoe het ging het testen en hoe je vriend reageerde! Tjee echt leuk voor je! Groetjes Debby
zo dames ik ben er weer. even naar de winkel geweest om broodjes te halen voor als we morgen gaan zwemmen maar meteen even wat gegetn en krant doorgenomen (heb een heel stokbrood belegd en wel opgegeten zo een die je moet verwamen in de oven) echt ongelooflijk!eet normaal maar een 1/2
HEY ZWANGERE DAISY, WAT GAAF! VAN HARTE GEFELICITEERD! TOP ZEG! ja ben ook benieuwd naar de reacties van je kerel... en de anderen heel veel succes morgen met testen! liefs Emily
Nou daar ben ik dan hoor! Beetje druk vandaag.... en vanavond kan ik niet praten, want dan zijn we uit eten om het vieren \/ (Nee, Wicjuh, ik neem geen steak ) Ik had het verhaal al een beetje in mijn topic neergepend, doe het hier ff dunnetjes over. Gisterochtend, was ik toch wel erg nieuwsgierig of het nu wel of niet raak zou zijn. Maar omdat ik geen zwangerschapstest durfde te doen... nam ik mijn allerlaatste MatCare ovulatietest. En ja hoor, twee mooie strepen. Ik hield in mijn achterhoofd echter wel vol dat dat natuurlijk niks zei, omdat zoals wel vaker vermeld, een ovu-test daar gewoon niet voor gemaakt is. Op het werk bleef ik de hele tijd maar onderbroeken loeren, en keek ik op een gegeven moment of er nog wit uit mijn tepels kwam. in de vorige ronde werd ik nl. ongie, de dag nadat mijn tepels "stopten". Ik ging mijn eerste patient van die dag helpen, en het was een meneer die gewoon echt zijn best niet deed, vreselijk gedemotiveerd, alsof er geen fut in hem zat. Bij het uitleggen aan mijn collega waarom een nieuwe afspraak beter was stond ik helemaal te trillen van boosheid leek het wel. Toen ik terug liep, bedacht ik dat ik mij zelf zo niet kende. Ik had altijd engelengeduld met mijn patienten. Dus begon ik te spelen met de gedachten dat dit best een symptoom zou kunnen zijn... Later op de dag ging ik ook op mijn buikpijn letten. En drong het tot mij door dat de pijn die ik mijn buik voel, anders voelt dan welke ongie-buikpijn dan ook die ik ooit gehad had.... Dus belde ik naar huis om te zeggen dat we die avond zouden gaan testen. Eenmaal thuisgekomen, zat lieverd al vol spanning te wachten. Ik dook de wc in, bleef twee-en-een halve minuut op de wc zitten. (MatCare, aflezen na drie minuten) Mijn onderlip was helemaal aan het trillen van blijdschap toen ik al na een halve minuut zag dat het toch echt twee strepen gingen worden. Ik wilde eigenlijk mijn lief zelf de gebruiksaanwijzing laten lezen, om te kijken wat het betekende. Maar daar voelde hij niet zo veel voor, en hij vroeg al meteen of dit betekende of het raak is . Ik had de urine opgevangen, en deed toen waar hij zat een CB digitale test er achter aan. Meer om mij zelf te overtuigen. Hij wachtte vol spanning met mij mee, en ja wel hoor. ZWANGER. na een innige omhelsing en blijdschap gaf ik hem meteen het boekje van Kluun: Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. (Die had ik al een tijdje liggen, wist hij niet. hihi) Hij rende meteen weg voor zijn camera om een foto te maken van mijn twee testjes . Ik wilde zelf ook een foto maken, maar op dat moment bleek mijn batterij leeg, en had (heb ik nog steeds) geen idee waar mijn oplader gebleven is . Lieverd stelde meteen voor om vanavond uit eten te gaan, om het te vieren. Hij's helemaal blij, maar plaagt me wel dat we dus de kans lopen om een schrikkelkindje te krijgen. Hij spreekt me sinds gisteravond aan met "mijn zwangere vrouw" . Ik heb de woorden zelf nog niet eens hardop in mijn mond genomen . Vandaag is het nog steeds niet helemaal tot mij doorgedrongen. Ik heb nog steeds de zeurderige pijn in mijn buik, vast mijn baarmoeder die zich klaarmaakt voor zijn taak de komende tijd. Wordt 's morgens moe wakker, bruis vervolgens van de energie tot een uurtje of negen, en dan slaat de moeheid weer toe. Ik moet erg vaak plassen, en wist me ook geen goeie houding te verzinnen in bed. Zowel op mijn buik slapen, als mijn twee zijden lagen gewoon niet prettig, en op mijn rugslapen, ben ik nooit goed in geweest .
hey dani, begrijp ik nu goed, dat jij ook pendelt? aan de ene kant wil ik het ook wel eens doen, aan de andere kant denk ik wat zal eruit komen........... want bij dais klopte het! liefs emily