Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirandab

mirandab Actief lid

30 mei 2007
    135
    0
    0
    medewerker boekhouding
    Veldhoven
    Ooooh ik wist wel dat ik gisteren even moest kijken maar had een tupperware party... (ook heel belangrijk ;) hihi)

DAISY VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! het is je van harte gegund.... echt super....

Veel plezier vanavond met het vieren!

2. mirandab

mirandab Actief lid

30 mei 2007
    135
    0
    0
    medewerker boekhouding
    Veldhoven
    Maranka balen voor je dat de :evil: zijn gekomen! Ik hoop echt voor je dat het de volgende raak is....

@Kwebbels de vorige keer was ik 13 dagen overtijd en toen testte ik nog negatief... Maar er zijn ook meiden die pas na 2 weken positief testen... geen bloed, houd moed...

Alle nieuwe dames WELKOM!

Hier zijn we vollop aan de klus omdat ik niet weet wanneer m'n ei komt, zit er continue op te letten en voel dan natuurlijk ook weer van alles... heb allemaal het idee dat die eerder komt als de banner aangeeft aan m'n slijm te zien...

ik zit er toch over te denken om ovu testen te gebruiken... welke kan ik dan het beste gebruiken en zou ik daar nu nog mee kunnen beginnen of de volgende ronde, als deze niks wordt natuurlijk!

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Daisy, mooi verhaal! Klinkt als een lieverd die man van jou! Je bent het nu vast aan het vieren. Geniet er van!

Mijn ongi is mij weer aardig voor de gek aan het houden. Word weer helemaal zenuwachtig.
    Net als vorige keer komt het maar heel langzaam op gang. Ben nu dus al twee dagen alleen maar aan het spotten. Het zal morgen wel helemaal doorbreken. Maar zoals het nu lijkt zit ik dus gewoon op dag 26 vandaag en niet op dag 1.

Ik had vandaag bij het plasen 1x was roze vliesjes en daarstraks waren ze eigenlijk meer wit/gelig dan rood en ook gen bloed te zien.

Wat doet mijn lichaam nu weer met me. Ik kon het niet laten om te testen, maar die was witter dan wit. Maar ik zit me weer helemaal gek te maken. :(

Morgen maar eens kijken of de :evil: :evil: doorbreken. En als ze dat niet doen wil ik misschien maandag en testje wagen.
    Ben echt niet zwanger, dat heb ik al opgegeven deze ronde, maar laat me dan ook een beetje op een normale manier ongi worden. Is toch niet teveel gevraagd?

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hey wat vervelend. Maar het klinkt inderdaad erg vaag. Ik zou als ik jou was, en het blijft zo raar toch nog een testje wagen. Roze klinkt meer als innesteling dan als ongie... [-o<

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Daisy, was het etentje lekker? Ervan genoten met je mannetje? Grieks/turks/mexicaans of iets heel sjieks?

Heb de heel tijd steken achter mijn schaambeen vanavond. En het roze is af en toe weer weg en dan weer terug. Hoop dat ik een kans krijg om maandag te gaan testen en de ongi dus niet doorzet.

Mijn temp was vanmorgen ook omhoog. Maar ik was er twee uur daarvoor al uit geweest en daarna niet echt heel diep meer geslapen. Die temp was dus net echt betrouwbaar.

Er zit niets naders op dan de dag van morgen af te wachten en kijken wat mijn ongi en mijn temp doen. De test van vandaag was dus hartstikke negatief, Maar het was natuurlijk geen ochtendurine en ik had een uurtje ervoor ook al geplast. Er zaten wel allerlei witte vliesjes in mijn urine trouwens.

Pff ben weer lekker bezig nu ik het zo terug lees. Niet goed tempen en niet goed testen. Gaat lekker en me dan nog steeds durven afvragen of ik misschien toch niet zwanger ben. Oh ik wou dat ik net zo nuchter als mijn ventje was. Dan kon ik weer verder.

6. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    hihi Maranka! er is nog hoop zie ik? ;)
    Gezellig, zitten we toch nog samen in spanning meid!

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja, heb mijn banner maar aangepast. Zul je zien dat het bloed morgenvroeg of straks zelfs met golven eruit vloeit. Dat krijg je als je het lot gaat tarten.

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ja dat is meestal. Vorige maand duurder het ook langer en voelde me echt anders. DUs ik denk gooi er maar een test tegen aan... Negatief, Einde van de middag.... ja hoor :evil: :evil:
    Je moet het lot inderdaad niet tarten!

9. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    ff een vraagje.
    ben gisteren dus ongi geworden na 11 dagen overtijd.
    had m`n ei op dag 12.
    heb nu m`n banner op 38 dagen gezet.
    maar, moet ik nu gewoon m`n ei afwachten en daarop mijn banner aanpassen? of gewoon op 38 dagen laten?

hoi hoi

heeft er iemand nog een antwoord op mijn vraag?

gr
    mayo

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik zou idd je ei afwachten en vandaaruit dan je banner instellen. Voor nu eerst maar een banner instellen van 28 dagen. Als je ei op dag 12 is geweest dan is je lutheale fase trouwens wel heel lang geweest. die duurt toch zo'n 10 tot 16 dagen?

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Moet plassen, maar ik durf niet meer naar de w.c. Heb nogal ongipijn op dit moment. :( :oops:

12. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    hoi
    klopt is erg lang.(btje lang verhaal.)
    maar denk dat ik wel zwanger ben geweest zonder positief te testen, en de ha zei ook dat ik waarschijnlijk wel zwanger was en dat het later is afgestoten, vandaar waarschijnlijk die 11 dagen overtijd.
    Ga deze ronde er gewoon van uit dat ik weer rond dag 12 eisprong heb.
    stel m`n banner dan maar in op 28 dagen. 36 is wel errug lang!

heb trouwens nog steeds dezelfde klachten(grotere borsten en moe) maar niet zo heftig meer.
    ben er nu erg zat van!

gr mayo

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ow, jeetje Mayo.

Dat heb ik vast wel gelezen dan. Ow wat bot van mij. Sorry, sorry!

Om het goed te maken krijg je een dikke knuff van mij en wens ik je heel veel succes in juli!

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @maranka:

Nou we hopen het hier voor je hoor, dat het toch raak is deze maand!
    Die witte 'vliesjes'in je urine is een teveel aan eiwitten, die raak je op die manier kwijt.
    Had er ook 'last'van een aantal dagen terug en dat is wat het bleek te zijn!

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @Maranka. Het eten was lekker. Ehum...:).

Ik had de mixed grill met twee stukjes ip, twee stukjes varken en een stukje steak (ja,ik weet wat ik zei, maar ik dacht, da's sowieso welldone) :rolleyes:

De 1e twee stukjes waren heerlijk. Mijn steak was rauw :(, mijn 2e stukje kip leek niet doorbakken, en mijn 2e stukje varkensvlees was ookal rauwig rood van binnen :(.
    De patat was lekker :)..

Lieverd heeft zijn rooie varkensvlees ook laten liggen :).

16. Luv

Luv Lid

16 jun 2007
    47
    0
    0
    Hallo iedereen
    Op een ander topic heb ik al verteld dat ik maar positief blijf testen op de ovutesten. Ik heb ook maar ff getest of ik misschien zwanger ben, maar ik kreeg dus een dikke neg. :( Ik ben nu maar naar de huisarts geweest om te vragen waar het door kan komen en ik moet van de week maar een bloedtest laten doen om te kijken of ik echt ovuleer (mijn progesteron gehalte wordt gemeten). Ze zei dat de kans vrij hoog is dat ik normaal ovuleer aangezien ik al een paar keer een temperatuurcurve heb gemaakt en mijn temperatuur altijd omhoog gaat in de laatste (ongeveer) 10 dagen van mijn cyclus. En ze wist ook niet waardoor ik dan maar steeds positief blijf testen op die ovutest...

Ik vind het wel spannend! Ik heb ook een onregelmatige cyclus, soms 5 en dan weer 6 weken...

Ik vind het zo lastig dat ik er niet met vriendinnen en familie (behalve met mijn hubbie dan) over kan praten... Ik wil ook niet aan iedereen vertellen dat we proberen zwanger te worden. Maar wel lekker dat ik hier even mijn hart uit kan storten! Zo kunnen we elkaar een beetje een hart onder de riem steken... (en blij zijn voor elkaar als iemand in het roze mag!) :)

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @Luv: succes

@Maranka: en al geplast?

18. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hey dames,

een goedemorgen!
    maranka, mijn vorige ongi. was ook heel raar, bijna niets en soms ook echt paar uur helemaal niets.. HIj zette niet helemaal goed door, zoals ik normaal ben gewend, maar uiteindelijk was het 4 dagen zo.

LIefs Emily

wat een ***weer.... volgende week krijgen we zelfs herfstweer....!

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    En, ja hoor. Zoals ik gisteren al voorspelde de :evil: :evil: zijn in volle hevigheid doorgebroken en ik zit officieeel in ronde 4!

Wij gaan weer met volle moed verder. Mannetje gaat veel eitjes eten zegt ie, want das goed voor de potentie :) .

Het etentje zelf was dus wel geslaagd Daisy, maar het eten niet. En ben je al een beetje gewend aan het idee een zwangere vrouw te zijn?

Kellox, hoe gaat het met je. Bij jou nog steeds niets te zien en de mogelijkheid nog open om morgen te gaan testen?

Liefs Maranka

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    He bedankt voor de info. Je gaat ook op alles letten natuurlijk.

Deel Deze Pagina