Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hé Maranka! aan de ene kant balen, aan de andere kant weet je nu waar je aan toe bent he meid! Juli wordt een hele goede maand! dat voel ik gewoon!

Hier nog geen :evil: te bekennen. Dus testen zal morgen wel kunnen. Alleen heb ik zo'n gevoel dat MOCHT het raak zijn, dat die test pas positief is een tijdje na mijn NOD zoals vorige keer.
    (moet wel eerlijk bekennen dat ik me de vorige keer echt anders voelde als nu, dus heb niet heel veel hoop)

Liefs en een dikke KNUF!

Kelly

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ga je morgen dan wel een testje wagen of wacht je tot de tekenen van ongi komen.

Voor mij is het nu in ieder geval wel duidelijk ja en dat geeft gelukkig veel rust en het janken heb ik gister al gedaan dus ik kan nu weer verder.

Ik ga ervoor. Wil op die gave roze tractor! Die Limo is gewoon veel te sjiek voor mij.

Ik weet in ieder geval voor een volgende keer dat spotting vanaf dag 10 na mij ei betekend dat mijn ongi eraan komt. Wil dus volgende keer geen spotting meer zien!

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Maranka: Jammer :(. Dat op alles letten is niet erg hoor. Ik was ook op alles aan het letten, en had donderdag pas door dat het wel leek op de vorige rondes, maar allemaal toch net ietsje anders.

Gewend, ben ik nog niet. Ik heb de woorden zelf nog steeds niet in de mond genomen. Maar dat komt wel hoor :D.

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    En heb je je al aangemeld bij de februari mama's?

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nee :oops:

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    maart dan?

7. mirandab

mirandab Actief lid

30 mei 2007
    135
    0
    0
    medewerker boekhouding
    Veldhoven
    @Maranka balen voor je dat de :evil: :evil: er zijn! Maar nu weet je idd waar je aan toe bent, nieuwe ronde nieuwe kansen moet je maar blijven denken! (is niet altijd makkelijk maar ja) ;)

@Daisy ik kan me voorstellen dat je nog aan het idee moet wennen... heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? als je daar eenmaal geweest bent zal het ook allemaal wat "echter" worden.... ik ben echt super blij voor je... wel balen trouwens van je etentje dat het vlees zo slecht was...

@Kellox ik ben benieuwd... is toch altijd spannend dat testen... dus je gaat morgen testen als de :evil: :evil: er nog niet zijn? ik duim voor je op een posi test..

Alle andere meiden heel veel succes!

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nog niet, ik moet nog even uitzoeken hoe je weet naar welke praktijk je (wilt) kan gaan. Weet nog niet of ik eerst huisarts moet bellen bijvoorbeeld.
    Ik wacht tot 5/6 weken, en dan dan ga ik bellen.
    Geldt ook voor Moeders voor Moeders. Daar wil ik misschien ook wel aan meedoen.
    Heb natuurlijk alle negatieve topics erover ook wel gelezen hoor. Maar de organisatie bestaat al erg lang (voor mijn geboorte zei mijn moeder), en ik vindt het wel goed wat ze doen. En dat kleine beetje dat dan bij afvallers komt, soit.
    Vind het wel een mooi idee dat ik mensen zoals mijn collega die nu al zo lang bezig is, hier mee zou kunnen helpen.

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik denk dat je huisarts vast wel wat adressen kan geven van een verloskundige praktijk. En ja dan zal het vast wat echter worden.

Een mooie gedachte om je te melden bij MvM. Zeker als je daarbij je colllega in je achterhoofd houdt.

Miranda, bedankt voor je opbeuerende berichtjes. Bedankt doet e goed. Andere meiden ook bedankt hoor!

Kellox, hoe gaat ie , nog niets gespot? Spannend!

10. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    pfff hier nog niks te bekennen. . . .
    hou maar op hihi! ;)

Ga zo ff shoppen als bezigheidstherapie :)
    Houd jullie ZEKER op de hoogte

(weet hoe benieuwd ik zelf altijd ben namelijk :oops: hihi)

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

nog steeds geen :evil: te zien of te voelen! ik heb gister getest die was negatief...durf vandaag niet zo goed te testen, ik wacht denk ik tot na het weekend :(

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh, spannend Kwebbels.
    Hoe voel je je verder?

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Tja het ene moment denk ik echt dat ik zwanger ben, maar soms voel ik ook helemaal niks! Maar wat echt opvallend is is dat ik last heb van me onderrug, spierpijn in de zijkant van mijn buik en ik slaap heeel onrustig pff, word echt moe wakker :rolleyes: ook zijn mijn tepels wat gevoeliger maar ze zijn niet donkerder ofzo. Er zitten wel duidelijke aders op! Ik weet niet wat ik er van moet denken, ik ben wel eens eerder gestopt met de pil(ongeveer een klein jaar terug) toen ben ik gewoon ongesteld geworden en was ik ook heel regelmatig! Nu ben ik al zo lang overtijd..

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    wij zijn vandaag gaan zwemmen was erg gezellig. maar heb wel de hel dag al last van mijn borsten (erg gevoelig), witte afscheiding (best veel) donkere tepel dan normaal en de hel dag last van steekjes/kramphjes in mijn buik.........
    wil zelf niet te hard van stapel lopen maar begin nu te twijfelen.......

en ik moet nog 6 dagen wachtten!

15. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Pfoe vandaag een erg drukke dag gehad!
    Heb helemaal niet het idee dat ik ff 'rustig'heb kunnen zitten!
    Eerst babyzwemmen met Jonathan (wel leuk hoor, maar ook best vermoeiend en errug warm!)
    daarna dingen regelen voor bedrijf van mijn vriend, toen snel naar huis om ff te eten om een 3 kwartier later weer naar mijn schoonouders te moeten (zijn net terug van 2 maanden vakantie).
    Uurtje daar gezeten en toen door naar de verjaardag van mun zus.....met al mijn nichtjes en neefjes, die een geluid kunnen produceren...dan woon je nog liever bij schiphol!
    Nu dan maar ff jullie verhalen lezen...zie dit echt als : "ff tijd voor mezelf".
    Maar moet het ook weer niet te laat maken want over een uurtje of drie komt die kleine weer :D

Vandaag niet echt bezig geweest met "zwanger willen worden", we hebben het alleen gehad over een naam voor een eventueel zusje :) :)

@maranka: Balen dat het dus toch heeft door gezet! Nu maar op naar je volgende ei! Hoop dat snel je :evil: :evil: voorbij zijn.. dan kun je weer driftig gaan klussen!

(Niet te driftig want er zijn mensen hier op het forum die de fibraties oppikken ;) )

@kwebbel: Jeetje 7 dagen alweer..kan me voorstellen dat het wel frustreerd dat je niet positief test, maar ook geen :evil: :evil: hebt! Hoop dat je gewoon binnenkort een hartstikke vette positief test in handen hebt!

@ kellox: En ... nog niks? Heb je al besloten waneer je gaat testen? Heb je al een test? Spannend toch elke keer weer!

@Daisy: Toe maar hoor! Klim maar lekker op die roze wolk...
    Het helpt om ff een babywinkel in te duiken en dan je te vergapen aan al dat moois en dan 1 mooi dingetje te kopen voor je beebje!
    Ik had, toen ik net wist dat ik zwanger was van Jonathan er erg moeite mee om het allemaal te geloven enzo, maar dat komt vanzelf! 'Tis zo onwerkelijk he.. je ziet niets..je voelt niet echt iets..maar toch is het zo!

Groetjes Debby

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hoi Debby,

Vandaag een negatieve test helaas! :( MAar geen bloed geeft moed he! ;) En vorige x testte ik ook pas positief 4 dagen na NOD.
    Dus blijft nog ff spannend :(

pfffffffffff, maareh zou het eigenlijk toch wel gewoon willen weten NU! is het nou wel of niet! :D

X

Kelly

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    :) :) :)

Kan me niets schelen hoor. Ik weet ook wel wat die andere meiden aan het doen zijn toch ;)

Ik ga er met volle moed tegenaan. Heb helemaal zin in deze ronde. LAAT DAT EI MAAR KOMEN!

Kellox, jammer dat je negatief hebt getest. Maar bij de vorige keer teste je idd ook pas laat positief. Beginnen er toch al kwaaltjes te ontstaan of voel je nog niets. en wanneer begon je de vorige keer dan kwaaltjes te voelen?

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    DAT heb ik gehoord! :p

Was maar een geintje hoor Debby! :) ;)

19. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen

Ik ging er ook niet vanuit dat je echt onze fibraties oppikte hoor!! hahahahaha
    Getver zou ook wat wezen!

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Denk eerlijk gezegd ook niet dat ik dat zelf zo geweldig zou vinden! :)

Deel Deze Pagina