Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

waar heb je die gekocht daisy?

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Bij de V&D... op zo'n opruimtafel.
    Kostte maar 2,50.

3. ProudMum

dat is leuk kopen!

4. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Tsja, echt smakelijk vond ik het ook niet, maar ja, je moet iets he?! De week erna kon ik mn aardappeltjes ook wel weer waarderen hoor ;)

5. jovalene

jovalene Actief lid

17 apr 2007
    243
    0
    0
    het ging even niet goed met mij
    ook tussen mij en vriend lief niet dus vandaar

6. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik heb nog niks gekocht voor een eventuele zwangerschap of baby. denk toch als een soort zelf bescherming stel dat blijkt dat ik geen kinderen kan krijgen dan zit ik met die spullen die me dan waarschijnlijk wel er verdriet zullen doen.

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    inderdaad zoiets heb ik ook hoor.. maar ik moet zeggen dat ik wel kriebels heb om vanalles te gaan kopen..

8. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi dames mag ik even inbreken? er staat precies op de verpakking wanneer jekunt beginnen met testen. heb je je piek te pakken dan zal hij binnen 48 uur gaan springen je ei. Je tweede streep moet even dik zijn als je controle streep dat is hij positief. Welke ovu testen gebuik je?
    Ik heb die van clear bleu digi gebruikt ideaal. Smile of geen smile.
    Sorry voor de interuptie hier. ;) jennie

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    heel erg bedankt jennie... ik vroeg me al af waarom ik geen reactie kreeg... hihi

ik heb ook clear bleu... niet digitaal... mijn eerst streepje is lichter dan de controle streep dus niet aan mijn vruchtbare dag zeg maar... maar volgens mijn cyclus.. heb ik nog 2 dagen voor mijn eisprong maar dat klopt dus niet want dan had ik nu toch zon vruchtbare dag moeten hebben.. of snap ik er geen bil van....?

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh en jennie ik zie net pas dat je vier weken en twee dagen zwanger bent.... VAN HARTE MEID...

11. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi nee dat kan dat je banner niet klopt. Gewoon door testen dan word hij wel duidelijker je 2 de streep. Pas dan is hij positief. Wanneer ben je begonnen met testen? je moet de gemiddelde dag pakken van je cyclus
    Daarom is de clearbleu digi zo makkelijk geen gedoe meer met streepjes.
    Gewoon een smail of geen smail. Succes. Bedankt voor je felicitatie.
    jennie

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik test gewoon door... en klus ook gewoon door dan komt het allemaal goed.. volgens mij is het ook niet ok om er heel spastisch mee om te gaan..

geniet ervan he..

en bedankt nogmaals voor je reactie

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ken dat wel. Ik weet dat ik me niet hoef te verantwoorden.
    Maar goed... de buikband is gewoon gratis en leek me dus erg leuk om te hebben. Roze schijnt me te staan :oops:
    En dat boekje was maar 2,50... voor de rest heb ik niks. (Ja boeken over zwanger worden). Het topje is toeval. Die heb ik al twee jaar, nog voor mijn wens dus. Was gewoon "in" toen ik hem kocht.
    De kamer dat kinderkamer zou moeten wordt al jaren gebruikt als opbergruimte :oops: . En de rest van het huis ziet er ook nog niet bepaald kindvriendelijk uit hoor.

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh meis je hoeft je inderdaad niet te verantwoorden... het is toch heerlijk om er nu al mee bezig te zijn... gratis of niet.. gewoon doen wat je hartje je ingeeft...

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Kans is groot dat je banner niet klopt. Ik heb de digitale van ClearBlue. Erg makkelijk vind ik die inderdaad. Toen ik daar positief op testte, duurde het volgens mijn banner nog 5 dagen.

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja zie je... nou ik zal wel zien... ben wel weer benieuwd naar morgen hahaha...

17. ProudMum

zo denk ik er ook over, het moet niet alleen teveel van het goede worden

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    eh nee dat is slecht voor je portomonee... hihi

19. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Hartstikke bedankt voor deze leuke link!Ik heb em besteld en ben benieuwd wanneer hij komt!Ik heb btw wel al speelgoed en een kindvriendelijk huis maar dit komt omdat ik nu doe oppassen!Echt leuk!
    Groetjes Yvette

20. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ook ik herken dat wel.. Ziet zoveel leuke zwanger/baby/speeldgoed-dingen! Maar ja, tot nu toe heb ik: help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt en wat bladen zoals Kinderen, Viva Mama of Flair Mama..

Ik ben trouwens vandaag ongesteld geworden. Precies op tijd! Dus dan zou ik over nu 14 dagen weer mn eisprong hebben.. Nu voor het eerst aan de slag zonder condooms! Spannend lijkt me!

Deel Deze Pagina