Oh, dat kan ook. Ik dacht de namen via de zoekfunctie in ons topic zoeken, en kijken welke datum de laatste post was.
Klopt, ze is geloof ik nog wel actief op het nod forum , of heeft ze een poosje wat meer afstand genomen van het forum?
Ik zit inmiddels in ronde 5... Ik heb de laatste dagen wel iets geks... Wie weet kan iemand me helpen? Mijn ongi begon de laatste keer met drie bruine druppels, toen een dag niet, daarna twee dagen bloeden, een dag niets en nog een dag bruinverlies. Ja sorry, het wordt een heel vies praatje. Nu ben ik inmiddels sinds zondagavond van de ongi af, maar ik blijf af en toe heel licht roze verliezen en ik heb ook nog steeds ongi-krampen! Wat is dit nu toch? Normaal is m'n ongi vier dagen. Meteen vanaf dag 1 'in volle glorie' en aan het einde van dag 4 geen druppel meer te zien. Wie heeft dit ook al eens gehad en/of weet wat dit is? Ontpillen lijkt me sterk, ik heb nooit onpil verschijnselen gehad en ik ben al in februari met de pil gestopt...
Ik ga toch maar gewoon vanaf 1 mei kijken wie er gepost heeft. Gaat denk ik sneller dan met de zoekfunctie.
Succes dames, ik ga eens ontbijten hihi. Nog wat uitprinten, stofzuigen en dan mn scriptie nog maar eens doorlezen voor mn eindgesprek morgen Kom strax wel even kijken hoe mooi het is geworden
Hoi meiden, Ik kom er ook weer bij. Ben 2 weken geleden gestopt met de pil. In november was ik ook al eens gestopt maar in januari weer begonnen omdat ik toch begon te twijfelen (aan kinderen en aan m'n relatie). Maar volgens mij lag het allemaal aan de hormonen. (en ik maar heel hard roepen dat ik geen last had van het stoppen met de pil). En nu maar hopen dat we allemaal snel in het roze op de lijst staan. Groetjes, Noa
hoi meiden. hoe is het hier? Leuk zeg.........dat ontpillen. heb nog steeds dezelfde klachten: moe, voel m`n borsten groeien heb zere liezen, opgeblazen buik en vanmorgen een ontzettend ral gevoel in m`n maag, net of ik flink heb zitten zuipen! volgens mij is m`n lichaam flink van slag. Na je ongesteldheid moet dit toch weer over zijn? word er in ieder geval flink zat van! zijn er nog mensen die kunnen testen? hoe is het trouwens met kellox? gr mayo
Nou mijn deel van de lijst schiet niet echt op. Heb er maar ca. 5 kunnen deleten. 160406 laatste pil mei 1e ronde Afina80 laatste pil 20 maart 2e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde BD81 - laatste pil maart - 3e ronde Bianca80 - laatste pil 5 april - 2e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 1e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 11e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 3e ronde dotje1986 laatste pil februari 3e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 4e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 3e ronde (na MK) Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Firstbaby - laatste pil - mei - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 5e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 2e ronde Jes1 - laatste pil mei/juni - 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 4e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus (8e ronde?) jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde
Hmm, in mei, bedoel je dan he. Want anders gooien we ook de nieuwelingen eruit... Maar ja, vallen mensen als jannegie er dan ook niet buiten? Terwijl zij toch wel bij de harde kern hoort, vind ik.
hallo, ook ik ben een maand gestopt met de pil, nu net niet zo fijn, maar we gaan er weer voor... veel succes allemaal groetjes
Nee,jannegie moet blijven! Er heeft op een gegeven moment ook vaak een Gizzy gepost,maar niet op de lijst gekomen. Ze is zwanger. wat doen we daarmee? Wel of niet op de lijst. ze post nu niet meer.Logisch