Het kan bij jou juist zijn dat je grotere borsten een teken van ontpillen is hoor! Tja, die pukkeltjes.... dat ligt er natuurlijk aan wat voor huid je hebt. Ik had bijvoorbeeld altijd een erg droge huid. Met mijn oude crème voor een droge huid krijg ik nu problemen. Nu heb ik er één voor een normale huid. Oja, en als je de diane hebt gebruikt kan het ook zijn dat je je bovenlip vaker moet ontharen. De diane gaat dat namelijk ook tegen. Ik merk het in ieder geval wel.....
Tjee meiden wat kun je dus een last heben van dat ontpillen hé! Hoop voor jullie dat het snel over is, en dan 'gewoon' mee kunnen doen in de rondes. Sinds 2 dagen is mijn kleine ventje ziek, (verkouden), wauw man wat zijn ze dan zielig die kleintjes! Hij kan amper slapen omdat zijn neus zo verstopt zit. en hij heeft helemaal een schor stemmetjes ( als hij kirt hoor je dat heel goed) Af en toe begint hij ineens zo heel zielig te huilen en houdt zich dan krampachtig aan me vast... whehe sneu he, zo'n algehele maleise. Voel zelf nog niets 'vreemds'. Alleen een beetje 'vol'gevoel in mijn onderbuik. Maar dat kan van alles komen. Zijn er nog meiden die vandaag gingen testen? Succes i.i.g. Groetjes debby
Goedemorgen allemaal, Hier weinig te melden. Mijn ongi is bijna over, we kunnen dus voor mijn ei nog even oefenen. Jannegie, ik heb die duiveltjes allemaal weer jou kant op gestuurd hoor! En fijn dat je er nog bent. Lijkt me overigens best lastig voor je gevoel om steeds mee te lezen in dit topic. Omdat je steeds mensen ziet ongi worden of zelfs zwanger. Maar het is hier natuurlijk ook wel weer heel gezellig! Hoop in ieder geval voor je dat ze binnenkort om de hoek staan die duiveltjes van mij! Wie gaat er dan ook helemaal in Duitsland wonen?
Heb net mijn berichtjes zitten lezen van toen ik hier net was... en nu blijkt het dat ik toch wel hetzelfde voel als wa ik bij mijn eerste ook had in het begin van mijn zwangerschap... Niet dat ik zo vreselijk veel voelde hoor...had alleen een ongi gevoel, al 6 dagen voor mijn NOD..en dat heb ik dus nu ook! whahahahaha Ja zo ga je jezelf gek maken dus he!
Hopenlijk heb je dan over een dag of 6 goed nieuws voor ons en wordt de lijst weer wat rozer. Ik ga zeker voor je duimen!
hoi hoi vanmorgen ff naar de ha geweest omdat ik nog steeds klachten heb na m`n ongi. volgens haar is m`n hele hormoonhuishouding van slag maar ze vond het wel raar dat ik dit na m`n ongi heb. Toen ik zei dat ik zere liezen had keek ze wel ff raar op. Moest er niet te veel mee bezig zijn volgens haar! Maargoed, ze heeft ook aan m`n buik gevoeld en ook binnenin. Lag ik daar half naakt op zo`n bankje komt ineens de glazenwasser het bovenste raampje wassen, kon dus precies naar binnen kijken! voelde me wel een beetje lullig zeg. heb ik wel weer haha. maargoed, dit waqs mijn verhaaltje voor vandaag. gr mayo
hoi nee, volgens haar is er niets aan de hand. wil me nu wel weer fit voelen hoor. Aangezien m`n borsten nog groter zijn ga ik vanmiddag maar eens nieuwe b.h`s kopen, dan zullen ze wel zo blijven. had gisteren ook nog getest met kruitvat maar kreeg zo`n heel dun lijntje (leek zo`n indrooglijntje) Aangezien er niks aan de hand is gaan we deze dagen maar weer beginnen met ovutesten! Nieuwe ronde begint wel raar hoor! maargoed, heb tiet(tijd) zat (letterlijk en figuurlijk haha) doeiiiiiiiiii
Dag dames, Hier een goede dag. Niet allen netjes klussen om de dag, maar vandaag ook gehoord dat ik geslaagd ben Dus eindelijk mn HBO diploma op zak ! Mooi centjes verdienen voor de beeb
Dank je ! Ben er ook erg blij mee, kan ik eindelijk geld gaan verdienen ipv uitgeven aan college-geld en boeken
Ik heb strax mijn diploma voor hbo opleiding; Management, Economie en Recht. Zoek een baan in de financiele dienstverlening
Dat vind ik ook slecht van hem Hij had toch ook even aan de assistente kunnen vragen of het uitkwam. Maar je bent dus eigenlijk nog aan het ontpillen, en daarvan komen je klachten? Blijkt maar weer dat er echt veel rotzooi in zo'n stomme pil kan zitten!
Haha, iedereen die ik het verteld heb, begon al over een feestje te zeuren haha ! Moet ik maar gewoon zeggen; sorry alle geld heb ik uitgegeven om de leraren om te kopen, dus feestje zit er niet meer in
Ja dat vond ik ook. Mijn vriend begon ook al; dan geef je een feestje vanavond ! en toen een klasgenootje; Nee, zij is geslaagd dus jij moet haar trakteren, een etentje ofzo Die had het al helemaal uitgedacht voor mij....