@Racebabe GEFELICITEERD! Lekker ervan genieten hoor en nu op zoek naar een leuke baan. Heb je al wat op het oog? @ Djezelf: We lopen een beetje gelijk op. Ik zou over een weekje ongi moeten worden dus ben benieuwd! Banner staat nu op 28 dagen volgens mij. We shall see. Zo aan je klachten te horen gaat het bij jou de goede kant op. Ik duim voor je!
Ja, ben al een aantal weken aan het solliciteren, maar helaas nog niet ergens aangenomen. Dus heb me vorige week maar ingeschreven bij het uitzendbureau, hopelijk kunnen die wat voor me regelen. Het liefst iets van inkomensconsulent of medewerker voor financiele hulpverlening (iets anti-schulden zeg maar hahah )
Thanks BD81! Ja het is spannend...Maar moet wel realistisch blijven. Het is perslot van rekening nog maar de 1e ronde. En jij...voel jij al dingen? Wanneer ben je van plan te testen?
Mocht ik volgende week zaterdag niet ongi zijn, dan maar een testje dnek ik dan ben ik 3 dagen over tijd (volgens de laangste cyles die ik tot nu toe heb gehad). Moet wel veel naar het toilet om te plassen maar voor de rest geen klachten. Vorige week erge buikpijn maar nu niet meer. Vrees dus ook dat het deze ronde niet raak is. Vorige 2 rondes erge ontpillen klachten (gevoelige borsten, buikpijn, etc) en nu nergens last van. Kan goed teken zijn maar misschien ook niet. Mijn criend heeft vanacht gedroomd dat ik zwanger was en hij droomt anders bijna nooit..... goed teken ? Hahahaha (tis maar hoe gek je jezelf loopt te maken )
Ha,ha! Het is net of racebabe zwanger is met zoveel felicitaties! Maar van mij ook van harte hoor! Een goed diploma is ook belangrijk. De baan die je zoekt klinkt ook goed. Kruising tussen financieel en maatschappelijk, leuk! @ Maranka, bedankt voor het sturen van je . Heb ze alleen nog niet binnen. Tja, en wonen in Duitsland, dat heb ik voor mijn vriend gedaan. Het is een mooi land hoor, jammer alleen dat er zoveel duitsers wonen . @ BD81, zo'n droom is toch ook niet niks! Dat zou toch leuk zijn!
wel ja..zou toch zomaar kunnen dat je vriend het goed gedroomd heeft. Ach en dat twijfelen en bedenken of het wel of niet waar zou zijn heeft toch ook wel wat! Anders had deze site helemaal geen zin toch
Afina80 laatste pil 20 maart 2e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde BD81 - laatste pil maart - 3e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 11e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 3e ronde (na MK) Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil - mei - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 5e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jes1 - laatste pil mei/juni - 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 4e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Kwebbels - laatste pil mei - 1e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde Lopje- laatste pil mei - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 2e ronde Marie - laatste pil 14 juni - 1e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 1e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 5e ronde Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde Noa25 - laatste pil juni - 1e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 4e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 2e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde ? Schiepie - laatste pil 22 juni - 1e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Talia- laatste pil 21 juni - 1e ronde Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 2e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde Willen alle dames even zelf controleren of de ronde klopt, zoniet geeft het dan a.u.b. even door aan Daisy of Maranka
ja ja, ontpillen is echt verrot. ik had zelfs last van jeukende borsten? vreemd... ik hoop dat iedereen snel met roze in de lijst staat.. vind het echt grappig, (zo kom ik ook weer even met beide benen op de grond.) ik was echt overtuigd dat het zo zou lukken, moet ik gewoon lekker mee ophouden. je gaat je eigen echt gek maken. groetjes
Gefeliciteerd Racebabe! Hier nog steeds geen te zien..laat ze nou maar gewoon komen..kan ik weer een nieuwe ronde mee doen. Maar ik voel of merk nog steeds niks
Mijn ronde klopt ook nog! Als ik het goed heb had ik gisteren mijn vruchtbaarste dag....krijg ik ruzie met mijn mannetje....balen....weer niet geklust dus. Hij vind het allemaal prima wil wel een beeb maar hoeft niet op stel en sprong. En ik ben echt een control freak... Maar ja...zal wel niks meer worden deze maand. Volgende keer beter. Gefeliciteerd Racebabe!
Heb je mijn verhaal al gelezen? Kreeg de dag waarop ik dacht op zijn vruchtbaarst te zijn, een heftige discussie met mijn lief. Volgende dag pas uitgepraat, en goed gemaakt . En moet je mijn banner zien .
Je wilt niet weten hoe vaak ik al gedroomd heb dat ik zwanger was Of ik had een heel lief klein baby'tje in mijn armen. Dromen zijn bedrog..
Hoi! ik ben sinds twee weken gestopt met de pil, omdat ik vond dat ik heel prikkelbaar werd van mycrogynon 30, snel op het randje, en eroverheen Ik heb zo'n 8 jaar de pil geslikt, merk je dan snel wat van het ontpillen? Ik heb nu namelijk helemaal nergens last van, alleen van een goed humeur, heerlijk! Want sinds mijn oude pil uit de handel werd genomen en ik echt geen zwaardere wilde slikken, kreeg ik die M30, maar na drie maanden kwam ik erachter dat dat humeur toch echt wel van de pil moet zijn geweest. Ik voel me alleen maar beter! Kan dat wel? ik lees allemaal dingen over het ontpillen enzo....
Racebabe; gefeliciteerd joh! super! Heerlijk he! Lekker een diploma op zak! Heb ook nog niet zo lang geleden mijn hbo gehaald (pabo). Doe er alleen nog niks mee. Was in mijn omgeving ook geen werk te vinden en je moet toch centjes verdienen he! hihi Verder begin ik hier te hopen dat mijn gewoon komen want test toch steeds negatief Dan begin ik liever gewoon aan een nieuwe ronde! hihi de tractor van juli is toch best leuk! X Kelly