mooi zo jessica, nu aan de klus dus... @daisy: bedankt voor het erop zetten, ik hou mn ronde in de gaten...
Dat was dat 13 van mijn cyclus. Ik zit nu op dag 17. Maar we hebben dag 11 en 12 geklust en dat 14 ook. Dat betekend ook dat ik een langere cyclus ga hebben dan normaal.
misschien brengt dat juist wel geluk nu... en het lijkt erop dat je op de goede dagen geklust hebt, hiihi, spannend hoor, nu begint weer dat wachten....
Zucht oja dat wachten. Dat was ik al helemaal vergeten door alle blijheid dat ik deze cyclus weer een eisprong heb. Ik heb mijn banner berekent op 21 dagen. Maar als ik de 13e mijn eisprong heb gehad wordt het 26 dagen. Zo moeilijk tepijlen als je nooit een normale cyclus hebt gehad.
goedemorgen dames! hier slecht geslapen kon niet op mijn buik liggen vanwege mijn zere boobs........steken erin gehad enz.......nu gaat het maar vanmorgen rond 7uur weer een vlaag vn misselijkheid. net een banaan gegeten maar daarna was ik al vol.......dus ja....word nu wel spannend.........
Ja indd spannend Dani We duimen ! Hier is de wachttijd weer aangebroken. Gelukkig vandaag een drukke dag, dus dan schiet het wel op. Strax trakteren op het werk van mn vriend (oftewel vleeskeuring ) en vanmiddag een borrel van mn oude afstudeerplek. En als het weer het toelaat, vanvond op de motor
Hey meiden zo wat zijn jullie lekker bezig geweest zeg.. pff jullie kletsen echt wat af.. Racebabe beetje laat maar nog gefeliciteerd Mooie lijst hebben jullie gemaakt ben blij dat ik er nog op mag staan Ben al een paar dagen niet geweest.. ben er veel te veel mee bezig maar ja kan het niet laten om toch even langs te komen. hier gaat alles rustig.. ben mezelf weer in de gaten aan het houden voor de eisprong.. hoop dat ik er wat van voel.. snap niet zo veel van dat temparturen en volgens mij is het nog veel werk ook (ik heb niet eens een thermometer ) Ohh dat pendelen ik geloof er niet meer in 2 keer gedaan was toch echt ontspannen en rustig maar blijkbaar niet genoeg.. en ik heb al zoveel pb gestuurd maar krijg er niet veel op terug dus denk dat ik het maar gewoon afwacht allemaal hihi.. voor de meiden die gaan testen sucses En voor de rest.. Veel klus plezier..
ja ontpillen akn het niet meer zijn nee....en mijn cyclus is ook wel regelmatig nu dus...het kan alle kanten op
ja ik heb nu ontzettend honger, geen last meer van mijn borsten en heb het idee dat ik vloei.....echt vies