het ontpillen kan een jaar duren. bij de een begint het meteen en bij de ander pas na 3/4 maanden dus dat verschilt........per lichaam! ik merkte het na 1 maand het ontpillen en toen leek alles erop dta ik zwanger was.......nu hbe ik een regelmatige cyclus en is het ontpillen weg en het jaar is nog niet om! dus het kan best dat je aan het ontpillen bent omdat je 3 x ziek bent. neem vitamine tabletten, drink veel thee/water en eet genoeg vezels en fruit dat bouwt weerstand op! XXX
Joepie! Het ziet er nu echt naar uit dat de doorbreken! Ik durf het nog bijna niet te geloven. Maar had veel bruin en beetje rood slijm op mn papiertje.... Kan ik dan eindelijk aan een nieuwe banner en ronde beginnen?
@ Jessica: Ik heb dat ook, melk uit de tepels als ik er in knijp. Echt raar, had ik vroeger ook nooit. Idd lijkt het niet op pus. Het is veel wateriger. Maar ja, had dat direct al toen ik met de pil was gestopt. Toen dacht ik wel dat het een zwangerschapsymptoom zou kunnen zijn.
Bah, voel me echt beroerd nu! Had in het NOD-topic van juni ook al geschreven welke klachten ik nu heb: Steken in mijn buik, of ja, niet echt in mijn buik, meer naar beneden en dan echt rechts. Ook ben ik supermisselijk, had om half 6 gegeten maar dat ligt nu allemaal in het toilet. Misschien ben ik 'gewoon' ziek aan het worden. Heb zeker niet het idee dat ik zwanger ben, mijn gevoel zegt dat ik 1 dezer dagen gewoon ongesteld word. Jaja ik spoor niet
weeral zoveel berichten! dani ben echt benieuwd, zo te zien kijkt iedereen er naar uit dat je gaat testen! laat maar iets weten he
Hey meiden, Een dagje superdruk op het werk en ik heb volgens mij 5 pagina's bij moeten lezen. @Dani86; was superspannend. Ik ga voor je duimen! Groetjes, Noa
Dani86 testen meid! Ik ben deze maand met de pil gestopt. Omdat ik pas deze week met foliumzuur ga beginnen en omdat mijn man ziek is, gaan we volgende maand voor onze eerste ronde.
@Dani spannend hoor, ben echt benieuwd.... @Jannegie hoop echt voor je dat ze doorbreken! eindelijk.... @Daisy hoe voel je je nu?
Vandaag heb ik mn ei zegt de banner maar heb toch echt het idee dat die vorige week al is geweest... maar weet het niet zeker probeer er meer op te letten maar kan nog niet echt zeggen van "nu is m'n ei geweest".... Heb een goed gevoel over deze maand maar we wachten af... Als deze maand niets word dan ga ik denk ik temperaturen...
Persoonlijk voel ik me goed. Maar krijg nu erg pijnlijke tepels (is zo erg dat ik gisteravond serieus dacht op een knoopje te liggen, tot ik het knoopje ging zoeken ) En lage rugpijn, de buikpijn is minder.
daisy dat moet speciaal voelen, dat leven in uw buik, echt een klein wondertje da ge constant bij u hebt!
@ dani: wordt het toch morgen dat je gaat testen of ben je nu stiekum aan het testen? Spannend hoor! @miranda: gek he je lijf af en toe, hoop voor je dat het evenzogoed raak voor je is deze maand!
haaj luistjes, ik heb un vraagje.. ik ben met de pil gestopt 16mei,, wanneer moet je weer ongesteelt worden ongeveer? want uuu ik heb heel erg veel last van me tepels en misselijkheid.. en ik ben nu wel ongi geworden maar ik denk tog dat ik zwanger bent ken dat? veel liefst danielle
Pfff sinds gisteren buikpijn. Beetje het ongi gevoel Zoals aan mijn banner te zien moet ik nog ongeveer een weekje (als ik uitga van cycles van 28 dagen). Voel me normaler dan de vorige 2 rondes (toen was ik vet aan het ontpillen ). Gister alleen een baaldag en vandaag chagi (en dat was ik ook al lang niet meer geweest!) Hmmm wat zitten we toch vreemd in elkaar. Voor de rest helemaal geen klachten alleen de buikpijn .... Just wait and see ...
hadden meer mensen last van een veel pijnlijkere menstruatie na het stoppen met de pil? man ik was vergeten hoeveel last ik er voor de pil van had maargoed, t is voor een goed doel