Zo he 1 dagje ff niet gekeken en gelijk alweer allemaal leuke berichtjes van iedereen. Ben vandaag vrij! Heerlijk. En niet meer ong. gelukkig. We gaan voor de tweede ronde! Ik heb trouwens die roze buikband ook besteld ben benieuwd wanneer ik m binnen krijg! Gr. KAt
hoi! jeetje...moet na een dagje echt veel bijlezen! ik voel me een stuk beter vandaag ben niet meer misselijk geweest! hoop dat ik nu het ergste van het ontpillen heb gehad! ik ga die buikband ook bestellen, maar verder nog niks, dat komt wel als ik ook echt zwanger ben! groetjes rebbel
Hee Rebbel, Gelukkig voel je je weer beter. Ik heb de buikband ook besteld maar idd voor de rest echt nog niks hoor. Daar hebben we straks nog zoveel tijd voor als het eenmaal zover is. gr. Kat
Hey dames! Jeetje wat is het druk hier ! Ik geloof dat ik de enige ben die nog geen buikband heeft. Nou ja, zullen ze ook wel niet naar duitsland versturen . Verder ook geen bladen ofzo in huis. Stel je voor dat mensen het zien en meteen conclusies trekken ... denk ik dan. Morgen kan ik tussendoor even een test halen Zou ik dan de eerste van ons zijn die zwanger is?
oh jannegie ik hoop voor jou at je zwanger bent ben heel benieuwd.... en treur niet ik heb de buikband ook niet... Rebbel... goed zeg dat je je weer iets beter voelt
oh jannegie ik hoop voor jou at je zwanger bent ben heel benieuwd.... en treur niet ik heb de buikband ook niet... Rebbel... goed zeg dat je je weer iets beter voelt
Heb ook de buikband besteld toen die link op het forum kwam. Rebbel, fijn dat je je weer beter voelt. Ik denk dat ik dat boekje van 'help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' aan mijn vriend ga geven als ik positief heb getest. Duidelijker kan niet he met zo'n titel. Lijkt me een erg leuk kadootje
Ik heb hem idd ook om die reden liggen. Daarom was ik erst ook van plan om zonder hem te testen. Maar we zien wel hoe het loopt.
Ja, samen testen heeft natuurlijk ook wel wat. Maar je kunt natuurlijk ook een reactie zien als je zo'kadootje geeft. Ik zou b.v. niet gaan bellen, want ik wil echt zijn gezicht zien als hij het hoort.
Hihi, wat hebben jullie leuke ideeën! Ik denk dat als ik positief test, ik het eigenlijk haast niet kan geloven... Ook omdat wij zo begonnen van... we zien wel. Morgen ben ik ook een dagje thuis, net als Kattja. Ik werk ook van huis uit, kantoor in huis zeg maar. Dus moet helaas wel wat doen, maar kan mn eigen tijd in delen, das fijn! Straks ook lekker te combineren . Daarnaast naar de oogarts morgen, eerste keer .
Jannegie, Tjonge,jonge...je weet de spanning er aardig in te houden! Begin nu toch wel nieuwgierig te worden. Succes! Groetjes Krista
Nee, ik zou ook niet bellen. Lijkt me niks. Zou het persoonlijk willen vertellen, of de test aan hem geven en kijken hoe hij reageert. En in ieder geval het boek . (Heb hem zelf al gelezen. Hij's leuk
@ Jannegie: Ik hoop dat ik net zoveel geduld op kan brengen als jij. Want ook zou niet te vroeg willen testen.
Nou het is vooral om teleurstelling te voorkomen. Maar vind zo'n 9 dagen lang genoeg. Morgen haal ik een test, en 's avonds ga ik testen. Vangen jullie me op als het tegen valt?