Hallo allemaal! Ik lees al een poosje "stiekem" mee! maar mag dan nu eindelijk ook mee doen! Vorige week woensdag de laatste pil gepakt! Deze week ff wennen, na 11 jaar eens NIET die pil pakken! haha Allemaal heel veel succes gewenst!
Hai hellepelle, Welkom bij ons! en succes met klussen @Mayo: Ben ook wel benieuwd wat je Gyn. zegt! want het zijn idd wel een boel vervelende symptomen!
hoi whaaaaaaaaaaaaaa ik krijg allemaal spataders op m`n benen! wie weet of dit ook van het ontpillen komt? of zal ik hier ff een topic over openen? gr mayo
Ik heb sinds kort allemaal puistjes (gezicht en schouders), maar volgens mij is dat wel bekend als ontpillen, toch ?
Hey allemaal, Een weekje geleden heb ik deze site ontdekt en dit is nu m'n eerste berichtje..! Ik ben eind mei gestopt met de pil, de week erna mijn NOD (of kan je dat nog niet noemen op dat moment?) gehad ... nu heb ik de laatste 2 weekjes al zwangerschaps-symptomen dat ik door info daarover op te zoeken hier terecht ben gekomen! Wat leuk dat jullie elkaar zo steunen!... Eigenlijk zijn jullie al een steun voor mij geweest... Ik was er helemaal nog niet zo mee bezig dat ik meteen al zwanger kon geraken tot ik een paar dagen na mijn vermoedelijke eisprong iets vreemds voelde in mijn buik. Een enorm raar, niet te omschrijven gevoel, en sinds dat moment heb ik een strakker buikje, niet normaal, ik ga ermee slapen en sta ermee op. Herkent iemand dat gevoel? Juist doordat ik er niet 'mee bezig' was vindt ik dit enorm raar... Ik heb ook last van wisselende gemoedstoestanden dat ik er zelf van verschiet... Ik heb zo'n zwanger, zelfs beschermend gevoel 'in' mij... gisteren was ik al te nieuwgierig en heb een negatieve test gedaan... Moet normaal rond zondag terug ongesteld worden dus zou ik best nog een paar dagen wachten... het is heel spannend en ben ook wel bang voor een teleurstelling... Allessinds : wat leuk dit forum en veel succes aan jullie allemaal ! veel liefs xx
hallo, ben alweer een tijdje niet geweest. mayo, weet niet of spataderen bij ontpillem horen...lijkt mij van niet welkom suggar.. sorry ken het gevoel wat je beschrijft niet, maar heel veel succes en dat je snel een posi test mag hebben [-o< ik zou ongerveer de 26ste moeten worden. maar er is nog steeds niks te zien. heb de 27ste getest maar was nega. als er morgen nog niks is ga ik nog eens testen. maar zie er wel tegen op. die nega test was zo'n terleurstelling voor mij en mijn mannetje. fijne avond allemaal.
hoi! ik ben erg lang niet geweest, lang verhaal! maar ik ben weer van de partij! ik zit nu in mn 2e ronde, en heb vandaag weer flink geklust! dus dat wordt spannend! @daisy: ik zie dat je zwanger bent! super voor je meid! geniet ervan!
Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die op hol slaat. Op vaderdag hebben mijn man en ik besloten om er voor te gaan, kan het moment niet afwachten todat we ook kunnen gaan klussen hihi. Af en toe zit ik zo ontzettend op mijn roze wolkje dan zie ik me eigen al helemaal lopen met mijn kinderwagentje. En dan besef ik ook weer dat het eerst maar is moet zien te lukken. Kan niet wachten tot het moment daar is. Maarja eerst maar heel hard duimen dat het allemaal lukken wil.
@daisy wel apart van dat knoopje en ik kan me voorstellen dat de symptonen niet altijd even leuk zijn maar het is allemaal voor een goed doel... @mayo echt hele vreemde klachten heb je, ben blij voor je dat je doorgestuurd bent hoop dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt.. @dani ben benieuwd wat de test morgen zegt... spannend ik duim voor je... [-o< Welkom nieuwe meiden heel veel succes met klussen en hopen dat jullie snel een posi test te pakken hebben!
Welkom Hellepelle en Sugar. @Mayo: heel veel succes dinsdag. Hoop dat de gyn je iets meer kan zeggen. @Dani; Mijn duimen draaien nog steeds op volle toeren voor je!
hoi meiden heb ik wel weer hoor. ik had het toch over die spataderen? nou, heb er gigantisch last van. in allebei de knieholtes is het opgezet en zie je de aders op de huid liggen, voel het bloed door m`n aders stromen. heb er echt pijn aan. hoezo iritant? heb ff met de zoekfunctie gezocht en vond dit: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... =knieholte mijn moeder had ook altijd last van spataders dit is toch ook erfelijk? maarja lijkt me btje vreemd dat ik dit van de 1 op de andere dag krijg! het word steeds vreemder. sorry voor m`n gezeur
@Mayo; ik heb ook twee spataders op mijn kuit. Soms doen ze best wel pijn. Als ik lang gestaan heb ofzo. Het is idd erfelijk. Mijn moeder heeft er heel veel last van, hoop dat ik het niet van haar heb georven (?). Maar ik zou niet weten of het een symtoom is dat bij het zwanger zijn hoort. Ik hoop het voor je.
Hello Ladies, Ook ik ben gestopt met de pil en nog redelijk nieuw op deze website. Leuk om alles van jullie te lezen en allerhande kwaaltjes die ik wel of niet herken. Ik ben benieuwd hoe het bij de gyn was mayo! Aangezien ik ook nieuw ben in het niet-aan-de-pil-leven heb ik ook een vraag. Sinds gisteren heb ik last van ontzettende slapheid in al mijn spieren, pijn in mijn ogen (?) en gespannen lichaam. Zijn dit vaker voorkomende symptomen of heb ik gewoon een kou gevat? Ik denk eerlijk gezegd het laatste, maarja je weet maar nooit. Groetjes, Fientje 21-12-
Spataders is idd een symptoom van zwanger zijn, maar pas op het einde van de zwangerschap. Komt door het extra gewicht dat je mee tilt etc.. Dus kan nog niet een verschijnsel zijn van helemaal in het begin van de zwangerschap. (helaas... ) groetjes Debby
morgen twee die gaan testen, ben benieuwd, duim voor jullie. kan niet wachten tot ik dat zelf kan doen. wel goed geklust van de week, mijn vriend weet niet wat hem overkomt morgen nog maar es kijken hier, weet ik hoe het is afgelopen bij jullie. echt gek makerij allemaal he, je lichaam die je zo voor de gek kan houden, denk constant dat ik van alles voel, ben er te veel mee bezig denk ik haha.