Nog geen teken van ongesteldheid te voelen! Vind het zo gek, normaal heb ik 1 dag voor mijn NOD al buikpijn, en nu voel ik nog niks. Gaat me echt tegenvallen als ik morgen toch ongesteld word ben ik bang...
hoi meiden, ik kom hier ff niet meer! volgens mij ben ik schijnzwanger ofzo. vanacht haast niet geslapen van m`n zere benen. vanmorgen ook nog eens heel erg misselijk. Vanmorgen getest...........negatiever kan die niet. voel me zo belachelijk! dinsdag dus naar de gyneacoloog, ben benieuwd wat ie te melden heeft. allemaal heel veel succes gr mayo
hallo meiden! ik heb vanmorgen nog een testje gedaan. en deze was positief! ik ben weer zwanger! het dringt nog niet goed door, we houden het ook nog even lekker geheim... :-$ iedereen die ook zwanger is van harte.. de meiden die zijn succes in de volgende ronde. en als je bijna kunt testen, heel veel succees!
goedemorgen dames ik heb nog niet getest. gisteravond verjaardag gehadèn toen had ik rommelende buik/darmen. en de steken en gevoelige borsten zijn ook weg dus ik heb een gevoel dat de duiveltjes eraan komen. wel is mijn tepelhof nog donker en zie je mijn aders op de borsten erg goed. dus ik wacht tot de 31 dagen o zijn(wat ik ook vaker in mijn cyclus heb gehad) en dan test ik daarna. morgen is het dag 31 en anders test ik maandagmorgen.......ben echt zo bang voor de teleurstelling........ hoe is het hier verder? mamsie van harte gefeliciteerd! XXX
@Mamsie; gefeliciteerd! @Dani; hopelijk wordt je geduld beloond! @Mayo; als je banner klopt kun je nu ook geen positieve test hebben.
ik ben ecvht bang om negatief te testen. momenteel alleen donkere tepels, krampjes in mijn buik, trekkend gevoel onder mijn linkerborst, aders op mijn borst moe van het te weinig slapen en.....ja sorry.....ben aan de diaree........ en ja om me in te houden is ook moeilijk! gister in de stad geweest met de kleien van mijn nicht een hele leuke roze handpop gekocht...... (een roze rendier ) voor mezelf 2 truitjes gekocht, leuke schoenen gezien, petje gekocht 2 bolero's gekocht en een nieuw horloge..... hahahaha XXX
@Dani: over afleiding gesproken.......ga ook zo ff shoppen. Kan me voorstellen dat je bang bent voor de teleurstelling. Ga je vandaag nog iets doen om je zinnen te verzetten? Ik moet nu eerst het huis gaan poetsen....bleh...
mijn vriened is nu werken....moest extra komen en ik moet voor hem nog naar heutz.... vanmiddag rond 16uur en 30jarige ruiloft en vanavond dwarsfluiten en terug naar feest
Is het heus?....in Hoensbroek zeker? Dan heb je in ieder geval goed te doen. Voordeel dat je vanavond niet op de bank zit...als je niet thuis bent en je hebt geen test bij je is het toch al makkelijker om niet te testen.
ja moet naar hoensbroek inderdaad...hoe weet jij dat noa? dat klopt.......even wachtten wat mijn vriend zegt wanneer ik moet testen!
Mamsie, gefeliciteerd! Ik heb nu even geen tijd maar zal straks de lijst even aanpassen . Joepie meer ROZE! Toch de lijst maar alvast even wat ROZER gemaakt. Staat zo leuk! Mayo, veel sterkte de komende tijd. Meid ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen want zo is zwanger worden echt niet leuk! Rebbel. Fijn dat je er weer bent. Had gister nog gekeken en toen stond je banner nog op 4 dagen overtijd. Hoop te dat je zwanger was. Nieuwe meiden welkom. veel klets en klusplezier. Jannegie, zijn de duiveltjes er al? Hoop het zo dat je je banner op dag 1 kunt zetten! Groetjes Maranka
Afina80 laatste pil 20 maart 2e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde BD81 - laatste pil maart - 3e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 11e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 3e ronde (na MK) Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil - mei - 1e ronde fleerpje - laatste pil juni - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 5e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jes1 - laatste pil mei/juni - 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 4e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde Lopje- laatste pil mei - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 2e ronde Marie - laatste pil 14 juni - 1e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 1e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 5e ronde Mizzy - laatste pil maart - 2e ronde Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde Noa25 - laatste pil juni - 1e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 4e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 2e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde ? Schiepie - laatste pil 22 juni - 1e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Talia- laatste pil 21 juni - 1e ronde Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 2e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde Willen alle dames even zelf controleren of de ronde klopt, zoniet geeft het dan a.u.b. even door aan Daisy of Maranka. Mamsie, je staat Roze op de lijst. De nieuwe dames moeten er nog op. Rebbel, veel succes in ronde 2!
Mamsie van harte gefeliciteerd! Dani fijn dat je van alles te doen hebt vandaag dan kan je er niet zoveel aan denken ben benieuwd of de gaan komen of dat je echt binnenkort een posi test te pakken hebt...
ik heb ook opeens veel meer pukkels, dacht dat ik er van af was (overheen gegroeid ofzo), maar sinds ik met de pil gestopt ben heb ik steeds pukkels in de week dat ik ongie ben en de week erna, dan wordt het weer minder en daarna begint het weer opnieuw....
als ik de lijst zie, denk ik wauw, toch wel veel al in de eerste ronde zwanger, krijg meteen heel veel hoop (maar als ik nadenk weet ik dat het niet representatief is, omdat op dit topic alleen maar meiden reageren die net gestopt zijn met de pil... )