gefeliciteerd mamsie! wat leuk nog meer roze in de lijst. ik ga weer beginnen met klussen... ha ha ha ben blij van mijn af te zijn. groetjes
@ Mamsie: Super hoor! Gefeliciteerd! @mayo..kan me voorstellen dat je ontzettend baalt! Ik stuur je ff wat positieve energietjes vanuit hier! @ Dani: goed dat je ff leuk wat dingetjes voor jezelf gekocht heb! Scheelt weer een paar uur (lees minuten) twijfelen! Ik heb erg last van mijn darmen, en pijn onder in mijn buik. Ben bang dat het dus niet raak is deze keer.
Wow Mamsie! SUPER GEFELICITEERD! Hier nog steeds niks te bekennen! Mocht er nog geen zijn as maandag 2 juli, dan test ik dan nog eens. Ben ik jarig! hihi, zou leuk kadootje zijn! Zijn er nog testers dit weekend? Succes allemaal! Liefs, Kelly
Jeetje Kelly, Jij bent ook al een tijd over tijd he! Hoop dat je nu snel een positieve test in handen zult hebben. Tja maandag zou erg leuk zijn dan ja!
Afina80 laatste pil 20 maart 2e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde BD81 - laatste pil maart - 3e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 11e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 3e ronde (na MK) Fientje 27 - laatste pil 11 mei- 3e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil - mei - 1e ronde fleerpje - laatste pil juni - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 5e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 1e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jes1 - laatste pil mei/juni - 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 4e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde Lopje- laatste pil mei - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas een miskraam op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 2e ronde Marie - laatste pil 14 juni - 1e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 1e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 5e ronde Mizzy - laatste pil maart - 2e ronde Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde Noa25 - laatste pil juni - 1e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 4e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 2e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde ? Schiepie - laatste pil 22 juni - 1e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Talia- laatste pil 21 juni - 1e ronde Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 2e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde Willen alle dames even zelf controleren of de ronde klopt, zoniet geeft het dan a.u.b. even door aan Daisy of Maranka. Nieuwe dames staan er weer op. Welkom!
Ja erg he? Gekke lichaam van mij ook! Maar goed áls het dan posi is doe dan maar maandag! hihi. En anders mogen van mij NU die ongi wel komen! weet ik tenminste dat mijn lichaam nog een 'klein' beetje normaal is! hihi
Meiden, ik heb even een vervelend berichtje. Ik kreeg net een Pb'jte waarin werd verteld dat Manon F, die bij ons als eerste op de lijst in het ROZE kon helaas een miskraam heeft gehad met ongeveer 13 weken. Willen jullie haar a.u.b. een hart onder de riem steken en haar bijvoorbeeld een lief pb'tje sturen? Liefs Maranka
Jeetje wat erg dit! Hoe kan ik haar een pb-tje sturen, heeft ze laatst ergens gepost? Manon heeeeeeeeeeeeel veel sterkte! Wat een vreselijk nieuws!
Je moet even bij zoeken haar naam bij auteur invullen en dan krijg je vanzelf en post van haar te zien en daar kun je dan onderin het icoontj voor PB vinden. Fijn dat jullie haar willen steunen.
heb een pb-tje gestuurd! bah wat shit altijd he! dit soort dingen! pfff gebeurt toch veels te vaak, bah! Echt oneerlijk.
Bah wat een naar bericht! Mamsie jij onwijs gefeliciteerd. Ik heb ook getest vanochtend had er eigenlijk weinig van verwacht maar natuurlijk wel gehoopt maar het was idd negatief. Nou maar hopen dat de gauw komen dan kunnen we daarna weer positief verder klussen. Fijn weekend allemaal
He getver wat akelig, even kijken hoe dat werkt zo'n bericht Mamsie, gefeliciteerd! Ik kan niet wachten tot het bij mij ook zover is!maarja daar kunnen we niks van zeggen. Wij zijn net begonnen! Groetjes, Fientje
Sjarlotte, jammer dat je negatief hebt getest. Kellox, jij hebt helaas ok nog steeds geen positieve test en helaas ok nog geen duiveltjes te zien. Balen meid. Fientje de datum is aangepast op de bovenstaande lijst. Manon heel veel sterkte!
Wat een hoop positieve bericht, maar helaas ook negatieve berichten. Bij iedereen waar het gelukt is van harte gefeliciteerd. Manon heel veel sterkte, speciaal voor jou een hele dikke mega knuffel. En Maranka wat leuk zeg dat jij het allemaal bijhoudt. Ik zag alleen bij mij 17 mei staan, dit moet 17 juni zijn. Nou nog een paar dagen en dan gaan man lief en ik er voor, ik vind het spannend allemaal, voor mij de eerste ronde. Liefs Isra
Daisy is begonnen met de lijst en nu houden we hem samen bij. Ja mag het trouwens ook zelf doen hoor. Ik heb het verandert hoor, stom, stom. maar er staat nu echt juni.