he hoi allemaal, ben gisteravond terug gekomen van 2 weekjes tenerife 8) . Ben blij weer thuis te zijn, gek he. Met mij gaat alles heel goed, nog moe en misselijk, en mijn buikje is al aardig zichtbaar, lijkt mij wat snel,...maar het zal wel. Maar eh...hoe staat het inmiddels met de zwangere? kan zo snel de lijst niet vinden. Wie zijn er de laatste 2 weken zwanger geworden? Ik hoor het graag, groetjes annette.
Afina80 laatste pil 20 maart 2e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde BD81 - laatste pil maart - 3e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 11e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 3e ronde (na MK) Fientje 27 - laatste pil 11 mei- 3e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil - mei - 1e ronde fleerpje - laatste pil juni - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 5e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 1e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jes1 - laatste pil mei/juni - 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 4e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde Lopje- laatste pil mei - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas een miskraam op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 2e ronde Marie - laatste pil 14 juni - 1e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 1e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 5e ronde Mizzy - laatste pil maart - 2e ronde Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde Noa25 - laatste pil juni - 1e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 4e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 2e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde ? Schiepie - laatste pil 22 juni - 1e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Talia- laatste pil 21 juni - 1e ronde Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 2e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde
, dat zijn er een hoop zeg....gefeliciteerd allemaal daisy...jij ook he, eindelijk na je 3e ronde toch zwanger...super joh. Het is jullie allemaal gegund hoor, nu de rest nog annette
Ja fijn he dat Daisy ook zwanger is. En jij al weer een dikke 9 weken en misschien al langer toch? Heb je alweer een afspraak voor een echo? Ik ga voor volgende maand. Ik wil mee op die gave roze tractor!
goedenavond dames helaas ken ik mijn eigen lichaam na 11 rondes nog altijd niet en ben ik dus sinds 18uur door naar ronde 12 omdat ik ongi ben geworden! langzaam begin ik echt de moed op te geven en heb ik het idee dat het ons niet gegund is! iedereen om me heen wordt zwanger en ben ook blij voor hun maar ondertussen kan ik huilen van verdriet! waarom lukt het ons niet? denk dat ik wel naar de huisarts ga en eens ga kijken wat we zouden kunnen doen! mijn nieuwe nod is 28 juli nog een hele fijne avond een verdrietige/boze dani
Dani, wat @#$%! Ik had goedie hoop voor je. Het is je goed recht om nu flink boos en heel verdrietig te zijn. Veel succes bij je huisarts! En het is je echt wel gegund hoor! Helaas is dit een van die dingen in het leven waar je zelf zo weinig zeggenschap over hebt en ontzettend veel geduld voor nodig hebt.
@ Dani86 Oh nee balen zeg! Hou vol hoor meid! We duimen allemaal ontzettend met je mee. Helaas kan je lichaam je nogal eens voor de gek houden! Zit nu in ronde 3 (dus mag nog helemaal niet zeuren ), maar had deze ronde echt veel minder last dan de vorige rondes, dus denk je meteen nou dan zal er wel niks aan de hand zijn. Nog dag of 3 - 5 en dan moet ik ongi worden (hoop natuurlijk van niet) maar heb al sinds een dag of 3 buikpijn (ongipijnen). Ben soms ook echt niet te genieten, chagerijnig.... en van de week ging echt alles mis. Maar voor de rest heb ik helemaal geen klachten. Nog even afwachten maar denk dat het ook deze ronde niet raak is. Maar oh oh wat heb ik toch een buikpijn!
Ow Dani wat erg! Na zo lang wachten mag het toch langzamerhand eens raak zijn voor jullie. Ik zou idd ook eens een bezoekje aan de huisarts brengen. Hele dikke knuffel! @Manon F; ik ken je niet; maar heel veel sterkte!
Dani, balen meis, deze knuffel had ik laatst al aan Maranka gegeven, jij verdient hem nu ook zeker meis! Dus even een hart onder de riem:
Ik ben precies zover als de banner aangeeft. 1 dag voor vertrek had ik de echo bij het ziekenhuis, dus vandaar. Ik moet a.s. vrijdag weer terugkomen voor de controle. vind het zo raar dat mijn buik al zo dik is. Ik heb het vergeleken met mijn buik van mijn vorige zwangerschap, toen was ik 16 weken, nu pas 9. Ze zeggen wel dat je het vaak sneller ziet, maar zo snel! ach ja, zal het wel ff vragen. Heb maatje 36 qua broek, en een strak buikje, dus misschien dat het dan snel zichtbaar is ofzo, geen idee.
nou ik zit deze ronde weer op de wachtbank, wat duurt die toch lang zeg! maar ja ik kan als het goed is 14 juli testen en 15 juli gaan we op vakantie!
mamsie (en andere nieuw zwangere dames) Gefeliciteerd! Geniet ervan manon, ik ken je niet maar heel veel sterkte!
Annette, fijn dat je toen je echo zo voor je vakantie kon krijgen. Is het misschien ook zo dat je het bij een tweede eerder ziet? Rebbel, veel succes met wachten op de wachtbank! Zou erg mooi zijn als je positief test net voor je vakantie. Dan ga je met en heerlijk gevoel weg lijkt mij! Daisy, ga jij binnenkort ook op vakantie? Mijn vakantie is pas in september. Groetjes Maranka
En waar ga je heen? Wij gaan als het weer een beetje meewerkt gewoon met de tent weg naar zeland ofzo.